Bezpłatne jazdy hulajnogą oraz tor przeszkód. W Lublinie odbyły się warsztaty „Śmigaj Bezpiecznie” (zdjęcia)
19:15 20-05-2021
Z uwagi na fakt, iż od dzisiaj zaczęły obowiązywać nowe przepisy ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, operator systemu hulajnóg elektrycznych wspólnie z Miastem Lublin zorganizował warsztaty bezpiecznej jazdy tymi jednośladami. W ten sposób postanowiono pomóc użytkownikom odnaleźć się w zmienionych regulacjach. Spotkania odbyły się na Moście Kultury o godz. 14.00, 15.00 i 16.00.
Uczestnicy warsztatów „Śmigaj Bezpiecznie” mogli wypróbować bezpłatnie hulajnogi Bolt, pokonać tor przeszkód i wraz z ekspertami poćwiczyć odpowiedzialną jazdę i parkowanie. Operator dla pierwszych uczestników, którzy punktualnie pojawili się na Moście, miał tematyczne upominki.
Wcześniej w spotkaniu wzięli udział lubelscy dziennikarze oraz przedstawiciele władz miasta.
Galeria zdjęć
(fot. lublin112.pl)
Jeżeli hulajnogą BOLT ktoś uszkodzi auto to zapomnij o znalezieniu sprawcy bez podania numeru hulajnogi który znajduje się pod kodem QR .Numer jest maleńki wiec żaden monitoring go nie zarejestruje.
Napisał człowiek z firmy co pod starym mostem się produkował do sądu z pozwem cywilnym to jest firma parę pozwów i się ktoś tematem zajmie firma czy Ty co dali zezwolenie dla firmy
Ale tłumy były, Jak by lbn112 napisało dzień wcześniej to by ludzie przyszli a tak tylko przedstawiciele firmy sobie jeździli :-)))
„Odbyły się”
Ostrzegam przed firmą BOLT. – klient dla nich tak naprawdę nie ma znaczenia.
Sprawa z Lublina – z ostatniej soboty. Z jednej strony organizowane są PR-owe akcje takie jak opisane w tym artykule, z drugiej strony firma naciąga klientów. Zakończyłem przejazd w strefie zabronionej (trzy kliknięcia w pośpiechu), została naliczona kara 200 złotych. Gdy zorientowałem się co się stało – natychmiast uruchomiłem nowy przejazd i hulajnogę odstawiłem w dobre miejsce – 25m dalej. Firma nie poniosła żadnego kosztu, swój błąd naprawiłem niezwłocznie, myślałem że zwrot opłaty jest formalnością. Napisałem reklamację przez aplikację – nie ma żadnej możliwości aby się do firmy dodzwonić, w aplikacji – nie wiem czy to odpowiada bot, czy konsultant – jak zdarta płyta – komunikat – że potwierdziłem zakończenie przejazdu w aplikacji.
Firma oczywiście straci klienta, nie jestem w stanie zaakceptować faktu, że wyciąga rękę po łatwe 200 złotych, nie biorąc pod uwagę swojej reputacji – po prostu jako klient dla firmy się nie liczę.
Hulajnoga nie ma żadnego wskaźnika (urządzenia) że znajduje się w strefie wyłączonej. Takie urządzenia powinny być wyposażeniem każdej hulajnogi.
Ze względu na to, że siedziba firmy jest poza granicami Polski – pozwać. Ostrzegam przed firmą.
Jedyną drogą roztrzygania sporów jest skarga do UOKiK oraz Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
Dla mnie kwota niewielka – 200 złotych, dla BOLTA – duża.
Gratuluję osobie odpowiedzialnej w BOLT za wizerunek, CSR, strategię. Dobra robota. Zarobione 200 złotych w 5 minut. Firma jest do przodu.
Życzę miłego dnia.
Jak chcesz wiedzieć to takie firmy jak Bolt, Panek zarabiają nie na wynajęciu urządzenia/auta tylko na niewiedzy klienta i uszkodzeniu urządzenia/auta.
Zmarnowane pieniądze