Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Nie żyje 17-letni rowerzysta potrącony przez subaru

Wczoraj wieczorem w Łukowie doszło dot tragicznego w skutkach wypadku. Nie żyje 17-latek potrącony przez subaru.

Do wypadku doszło w czwartek około godziny 21 w Łukowie na skrzyżowaniu ul. Wyszyńskiego z ul. Warszawską.

Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że 22-latek kierujący samochodem osobowym marki Subaru potrącił jadącego rowerem przez przejście dla pieszych 17-letniego łukowianina.

Rowerzysta doznał poważnych obrażeń ciała i dzisiaj nad ranem zmarł w szpitalu. Łukowscy policjanci pod nadzorem prokuratury ustalają dokładne okoliczności tego tragicznego wypadku.

2018-06-01 10:07:47
(fot. ilustr. lublin112.pl)

16 komentarzy

  1. umar ?

  2. Następne dwie ofermy. Jeden można sądzić bez karty rowerowej (jak to na chodnikowca przystało), a drugi nie potrafi prawidłowo ocenić co się dzieje na przejściu dla pieszych i dobrać bezpiecznej prędkości do ruchu w centrum miasta. To nie obwodnica, to centrum miasta.

    • A ty trzecia glista .Wiesz jak było trollu???

      • Wiem, że jeżeli dochodzi do śmiertelnego potrącenia na PdP w centrum miasta – to coś poszło bardzo mocno nie tak. Ktoś zachował się bardzo nieodpowiedzialnie. I za pewne tak postąpiły dwoje uczestników wypadku.
        O jednym wykroczeniu wiemy – poruszanie się rowerem po PdP. Podejrzewam, że 17-latek nie miał także Karty Rowerowej, tak więc nie powinien się poruszać rowerem po żadnej drodze publicznej czy nawet po chodniku. Całej reszty okoliczności i przyczyn wypadku nie znamy. To, że chodnikowi rowerzyści jeżdżą bezprawnie po chodnikach i PdP nie jest tajemnicą. Stało się to powszechne jak niezatrzymywanie się na zielonej strzałce, czy telefon w ręce u kierowców.

        Jeżeli rowerzysta wyjechał na czerwonym, zza krzaków, z dużą prędkością na PdP i kierowca nie był w stanie uniknąć potrącenia – to całkowita wina rowerzysty. Ale nie musiał tak być – mogło być zupełnie inaczej.

    • Moim zdaniem zezwolenie rowerzystom na jazdę po przejściach to błąd ustawodawcy.Zamysł był taki,że rowerzystom wolno przejeżdżać przez specjalnie oznakowane przejścia ale w efekcie przejeżdżają oni rozpędzeni po wszystkich przejściach dla pieszych . Wielokrotnie przemykali mi przed maską samochodu rozpędzeni rowerzyści częstokroć ubrani na czarno Takie są moje obserwacje.

      • Rowerzyści po przejściach dla pieszych NIE MOGĄ PRZEJEŻDŻAĆ!!! Gdzie ty widzisz błąd ustawodawcy? Tylko dzięki idiotycznym komentarzom trolli, część ograniczonych umysłowo pieszych i rowerzystów interpretuje przepisy pod siebie i uważa, że im wolno.

        • „część ograniczonych umysłowo pieszych i rowerzystów interpretuje przepisy pod siebie i uważa, że im wolno” – częściowo się tym zgadzam. Jakaś część (10-20%) tak robi. Całe reszta 80% pieszych i rowerzystów pokornie stoi i czeka na możliwość wejścia/wjechania, bo się boją. Tak też to nie powinno wyglądać.

          „część ograniczonych umysłowo pieszych i rowerzystów interpretuje przepisy pod siebie i uważa, że im wolno” – nie wymieniona przez Ciebie grupa: ograniczonych umysłowo kierowców (będzie ich kilka czy kilkanaście procent) – postępuje dokładnie w ten sam sposób. Ta jest najgorsza, bo dodatkowo wykorzystuje w swojej dyskusji argument siły.

          Nie wprowadzaj sztucznego podziału na pieszych/rowerzystów/kierowców – bo tym pierwszym (pieszym) jest każdy. Tym ostatnim (kierowcą) prawie każdy. A 2/3 rowerzystów (nie chodnikowców) posiada Prawo Jazdy więc też są kierowcami.

          Bardziej pasuje podział na drogowych/chodnikowych idiotów (niekiedy wręcz bandytów) oraz na osoby o wysokiej kulturze drogowej. Środek transportu nie ma tu nic do rzeczy.
          Cham i prostak nie zmieni się, gdy wsiądzie na rower czy do samochodu. Pozostanie się nim na zawsze.

      • Niczym nie można przejeżdżać po przejściach dla pieszych. Ani traktorem, ani autobusem, ani nawet rowerem.
        Jeżeli zaś chodzi o przejazdy rowerowe – to wcale nie jest to pomyłka ustawodawców, bo takie przejazdy są w całym cywilizowanym świecie. Przepisy też są niemal identyczne.

        Niebezpieczeństwo na przejazdach rowerowych bierze się lekceważenia rowerzystów przez kierowców. To samo dzieje się na przejściach dla pieszych wobec pieszych. W zachowaniu kierowców jest problem – nie w przepisach.

        „przejeżdżają oni rozpędzeni” – pociągi jeżdżą jeszcze szybciej. Też uważasz, że to błąd w ustawie? Pociągi mają zbyt dużo przywilejów na przejazdach kolejowych?

  3. Strach wyjść z domu, samochodopodobne taczki dostępne dla każdego małolata z sieczka w głowie. Tragedia jeden nie żyje, drugi zmarnowane życie.

  4. Subaru i Volvo to najlepsze samochody i koniec.

  5. Mądry Polak po szkodzie , zginął człowiek można by unikać kierowca i rowerzysta zastosowali zasadę ograniczonego zaufania

  6. Franio cicho bądź nie wypowiadaj i niewymądrzaj się na tematy o których nie masz pojęcia

  7. I bmw nie pomaga w wiosce lukow.cos niebezpieczne te drogi lukowskie.wymienic naczelnika

  8. podobno na czerwonym swietle wjechał na pasy

Z kraju