Nie żyje 17-letni rowerzysta potrącony przez subaru
10:12 01-06-2018
Do wypadku doszło w czwartek około godziny 21 w Łukowie na skrzyżowaniu ul. Wyszyńskiego z ul. Warszawską.
Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że 22-latek kierujący samochodem osobowym marki Subaru potrącił jadącego rowerem przez przejście dla pieszych 17-letniego łukowianina.
Rowerzysta doznał poważnych obrażeń ciała i dzisiaj nad ranem zmarł w szpitalu. Łukowscy policjanci pod nadzorem prokuratury ustalają dokładne okoliczności tego tragicznego wypadku.
2018-06-01 10:07:47
(fot. ilustr. lublin112.pl)
umar ?
Następne dwie ofermy. Jeden można sądzić bez karty rowerowej (jak to na chodnikowca przystało), a drugi nie potrafi prawidłowo ocenić co się dzieje na przejściu dla pieszych i dobrać bezpiecznej prędkości do ruchu w centrum miasta. To nie obwodnica, to centrum miasta.
A ty trzecia glista .Wiesz jak było trollu???
Wiem, że jeżeli dochodzi do śmiertelnego potrącenia na PdP w centrum miasta – to coś poszło bardzo mocno nie tak. Ktoś zachował się bardzo nieodpowiedzialnie. I za pewne tak postąpiły dwoje uczestników wypadku.
O jednym wykroczeniu wiemy – poruszanie się rowerem po PdP. Podejrzewam, że 17-latek nie miał także Karty Rowerowej, tak więc nie powinien się poruszać rowerem po żadnej drodze publicznej czy nawet po chodniku. Całej reszty okoliczności i przyczyn wypadku nie znamy. To, że chodnikowi rowerzyści jeżdżą bezprawnie po chodnikach i PdP nie jest tajemnicą. Stało się to powszechne jak niezatrzymywanie się na zielonej strzałce, czy telefon w ręce u kierowców.
Jeżeli rowerzysta wyjechał na czerwonym, zza krzaków, z dużą prędkością na PdP i kierowca nie był w stanie uniknąć potrącenia – to całkowita wina rowerzysty. Ale nie musiał tak być – mogło być zupełnie inaczej.
Moim zdaniem zezwolenie rowerzystom na jazdę po przejściach to błąd ustawodawcy.Zamysł był taki,że rowerzystom wolno przejeżdżać przez specjalnie oznakowane przejścia ale w efekcie przejeżdżają oni rozpędzeni po wszystkich przejściach dla pieszych . Wielokrotnie przemykali mi przed maską samochodu rozpędzeni rowerzyści częstokroć ubrani na czarno Takie są moje obserwacje.
Rowerzyści po przejściach dla pieszych NIE MOGĄ PRZEJEŻDŻAĆ!!! Gdzie ty widzisz błąd ustawodawcy? Tylko dzięki idiotycznym komentarzom trolli, część ograniczonych umysłowo pieszych i rowerzystów interpretuje przepisy pod siebie i uważa, że im wolno.
„część ograniczonych umysłowo pieszych i rowerzystów interpretuje przepisy pod siebie i uważa, że im wolno” – częściowo się tym zgadzam. Jakaś część (10-20%) tak robi. Całe reszta 80% pieszych i rowerzystów pokornie stoi i czeka na możliwość wejścia/wjechania, bo się boją. Tak też to nie powinno wyglądać.
„część ograniczonych umysłowo pieszych i rowerzystów interpretuje przepisy pod siebie i uważa, że im wolno” – nie wymieniona przez Ciebie grupa: ograniczonych umysłowo kierowców (będzie ich kilka czy kilkanaście procent) – postępuje dokładnie w ten sam sposób. Ta jest najgorsza, bo dodatkowo wykorzystuje w swojej dyskusji argument siły.
Nie wprowadzaj sztucznego podziału na pieszych/rowerzystów/kierowców – bo tym pierwszym (pieszym) jest każdy. Tym ostatnim (kierowcą) prawie każdy. A 2/3 rowerzystów (nie chodnikowców) posiada Prawo Jazdy więc też są kierowcami.
Bardziej pasuje podział na drogowych/chodnikowych idiotów (niekiedy wręcz bandytów) oraz na osoby o wysokiej kulturze drogowej. Środek transportu nie ma tu nic do rzeczy.
Cham i prostak nie zmieni się, gdy wsiądzie na rower czy do samochodu. Pozostanie się nim na zawsze.
Niczym nie można przejeżdżać po przejściach dla pieszych. Ani traktorem, ani autobusem, ani nawet rowerem.
Jeżeli zaś chodzi o przejazdy rowerowe – to wcale nie jest to pomyłka ustawodawców, bo takie przejazdy są w całym cywilizowanym świecie. Przepisy też są niemal identyczne.
Niebezpieczeństwo na przejazdach rowerowych bierze się lekceważenia rowerzystów przez kierowców. To samo dzieje się na przejściach dla pieszych wobec pieszych. W zachowaniu kierowców jest problem – nie w przepisach.
„przejeżdżają oni rozpędzeni” – pociągi jeżdżą jeszcze szybciej. Też uważasz, że to błąd w ustawie? Pociągi mają zbyt dużo przywilejów na przejazdach kolejowych?
Strach wyjść z domu, samochodopodobne taczki dostępne dla każdego małolata z sieczka w głowie. Tragedia jeden nie żyje, drugi zmarnowane życie.
Subaru i Volvo to najlepsze samochody i koniec.
Nooo najlepsze boxery dla mechaników.
Mądry Polak po szkodzie , zginął człowiek można by unikać kierowca i rowerzysta zastosowali zasadę ograniczonego zaufania
Franio cicho bądź nie wypowiadaj i niewymądrzaj się na tematy o których nie masz pojęcia
I bmw nie pomaga w wiosce lukow.cos niebezpieczne te drogi lukowskie.wymienic naczelnika
podobno na czerwonym swietle wjechał na pasy
Kto?