Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

ZTM Lublin: „Aplikacja Lubika jest i działa, co potwierdza liczba zarejestrowanych kont”

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie pochwalił się rano liczbą użytkowników aplikacji Lubika, a także przeprosił za utrudnienia związane z działaniem nowego systemu. Trwają prace nad usuwaniem nieprawidłowości.

19 komentarzy

  1. A jak mam IOSa, to nie płacę, tak? 😀

  2. To pewnie kwestia czasu aż u wszystkich będzie ok. Ja póki co nie mam żadnych problemów. Wszystko działa jak należy. Z biletem przystankowym zamiast 12.80 za przejazdy zapłaciłam 10zl. Spoko. W skali miesiąca 84 zł to duża oszczędność jak dla mnie.
    Pozdrawiam.

  3. Nie działa? A taka piękna,amerykancka była. Szkoooda!

Z kraju