Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie pochwalił się rano liczbą użytkowników aplikacji Lubika, a także przeprosił za utrudnienia związane z działaniem nowego systemu. Trwają prace nad usuwaniem nieprawidłowości.
To pewnie kwestia czasu aż u wszystkich będzie ok. Ja póki co nie mam żadnych problemów. Wszystko działa jak należy. Z biletem przystankowym zamiast 12.80 za przejazdy zapłaciłam 10zl. Spoko. W skali miesiąca 84 zł to duża oszczędność jak dla mnie.
Pozdrawiam.
Witold Janusz
Nie działa? A taka piękna,amerykancka była. Szkoooda!
A jak mam IOSa, to nie płacę, tak? 😀
Jest też na srappla, na stronie mają qr.
To pewnie kwestia czasu aż u wszystkich będzie ok. Ja póki co nie mam żadnych problemów. Wszystko działa jak należy. Z biletem przystankowym zamiast 12.80 za przejazdy zapłaciłam 10zl. Spoko. W skali miesiąca 84 zł to duża oszczędność jak dla mnie.
Pozdrawiam.
Nie działa? A taka piękna,amerykancka była. Szkoooda!