Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Zaparkowała na pętli. Autobusy i trolejbusy utknęły w wielkim korku (zdjęcia)

Brak myślenia za kierownicą tym razem sprawił, że część autobusów i trolejbusów nie mogła wyjechać w trasę. Pętlę blokował samochód osobowy, którego kierująca wybrała sobie to miejsce do zaparkowania.

We wtorek po południu pasażerowie niektórych linii komunikacji miejskiej w Lublinie, musieli dłużej niż zwykle czekać na przystankach. Zamieszanie w kursowaniu pojazdów spowodował samochód osobowy pozostawiony na pętli na Porębie.

Jak nam wyjaśniał nasz czytelnik Jarek, kierująca toyotą tak pozostawiła auto, że autobusy i trolejbusy nie mogły zawrócić na pętli. W wyniku tego wiele z nich utknęło w długim korku.

Monika Fisz z Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie poinformowała, iż z powodu zablokowania przez nieprawidłowo zaparkowany samochód przejazdu przez pętlę, występowały opóźnienia w kursowaniu linii nr: 13, 31, 42, 57, 150, 159, 160, 161 i 162.

Po kilkudziesięciu minutach pojazd udało się usunąć.

Zaparkowała na pętli. Autobusy i trolejbusy utknęły w wielkim korku (zdjęcia)

Zaparkowała na pętli. Autobusy i trolejbusy utknęły w wielkim korku (zdjęcia)

(fot. nadesłane – Jarek)

67 komentarzy

  1. Trolejbusowo-autobusowe pętle

  2. Kolejna parainteligentka za fajerą.Kto tym babom prawko daje???

  3. A weź takiej uwagę zwróć to ci oczy wydrapie.

  4. Nie wymagajmy od niej zbyt wiele .Myślenia braki mózgu też.

  5. Zdjęcia takie, że ni w ząb nie wiadomo w jaki sposób samochód utrudniał ruch. Na marginesie – te płyty nie wyglądają na część pętli, przynajmniej w tej perspektywie. Nie sądzę, żeby ktokolwiek świadomie zablokował ruch – może to problem w oznaczeniu a nie inteligencji tej kobiety?

    • Pozdrawiam Ciepluto

      Po pierwsze w tym miejscu odbywa się remont pętli autobusowej i na samym początku jest wielki znak zakaz wjazdu samochodów osobowych. Wiec nie ma problemu z oznakowaniem, problem jak u większości kierowców (PAŃ I PANÓW) nie znajomość znaków oraz brak umiejętności czytania ze zrozumieniem.

Z kraju