Ważna informacja dla właścicieli kilku modeli pojazdów marki Toyota oraz jednego modelu Lexusa. Chodzi o kampanię naprawczą
16:47 28-09-2021
Przedsiębiorca Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Toyota, modele: Corolla, Highlander, Mirai, RAV4 i Yaris oraz Lexus UX, wyprodukowanych w Japonii, Wielkiej Brytanii, Francji, Turcji i Stanach Zjednoczonych od 08.06.2020 r. do 14.07.2021 r., ze względu na błąd aktualizacji oprogramowania moduł wymiany danych DCM (Data Communication Module) nie będzie w stanie nawiązać połączenia alarmowego.
Jeżeli dojdzie do spełnienia tych warunków, użytkownik pojazdu nie jest ostrzegany o braku możliwości nawiązania połączenia z numerem alarmowym, z wyłączeniem sytuacji, gdy podejmuje on próbę ręcznego nawiązania połączenia (np. połączenie alarmowe lub połączenie w ramach usług „connected services”).
Kampanią naprawczą objęte są w Polsce łącznie 20 054 samochody.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu zmiany oprogramowania modułu wymiany danych (DCM). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia modułu zostanie on wymieniony. Informacji związanych z kampanią udziela Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o. (adres: ul. Konstruktorska 5, 02-673 Warszawa; tel.: 22 449 05 00).
UOKiK nie jest właściwy do udzielania konsumentom szczegółowych informacji odnośnie do akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.
(fot. pixabay.com)
Powrót do bazy w garderobie jesteś tam niezastąpiony Donek !
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu zmiany oprogramowania modułu wymiany danych. Przy okazji właścicielom w/w pojazdów będzie proponowany zakup w promocyjnych cenach spawarki i arkusza blachy do walki z rudą.