Od ubiegłego tygodnia trwają prace związane z budową kolejnej sygnalizacji świetlnej w ciągu ul. Krańcowej. O tą inwestycję od wielu lat walczyli mieszkańcy.
Ja chcę następne Olchowa-Kossaka i jeszcze jedne przy Nadrzecznej.
Nie zapomnijcie także nastawiać świateł przy nowo budowanym fragmencie Wyścigowej.
amdr
Jeszcze bus pas zrobić do kompletu! Jak korkować miasto to porządnie!
Franio
Kółeczko wzajemnej adoracji. Wybrańców i nielicznych posiadaczy własnych samochodów, ludzi obdarzonych przez los.
Jeszcze brakuje tylko tekstu o złych rowerzystach .
Franio
A co mają buspasy do korków?
Korki nie robią się ani przez autobusy czy buspasy, korki nie robią się przez rowerzystów/pieszych czy kosmitów.
Korki są robione przez samochody osobowe. Samochody, które przeważnie (poza kierowcą) wożą tylko powietrze.
Jeszcze takie jeszcze 2 ciekawostki.
1. Masa przewożona: przeważnie 1,2 osoby- tj. 100kg. Masa własna osobówki: 1000-2000kg. Przy zachowaniu proporcji TIRy powinny przewozić 1-2tony zamiast dopuszczalnych 20ton.
2. Ten sam samochód, który codziennie przez godzinę stoi w korku, przez resztę doby (tj. 23h) bardzo często stoi na chodniku/trawniku/drodze pożarowej.
Samochód to takie genialne marnowanie energii (paliwa) i przestrzeni (miasto zastawione przeważnie gratami).
Dg
A żeby z zdarzyć na zielone skrecajac w prawo z ulicy knickiego w dywizjonu 303 to trzeba szybko ruszyc nastepnie rozpędzić sie w 10s do 130 km/h i masz zielone na krancowej z dywizjonu 303 ewentualnie zająć prawy pas i jechac 30 km/h i wtedy zdążysz na zielone na 2 zmianie
Spróbuj jechać 50, ruszając za 2-3 innymi. Zdziwisz się.
Stać będziesz wtedy tylko przy targu, jeśli właśnie jakaś melepeta uruchomi tam sygnalizację. Przez całą resztę da się przejechać na zielonym jadąc właśnie tak jak piszę. Przynajmniej w okolicach 18-19 wieczorem.
„Depnąć” to trzeba na Tysiąclecia/Solidarności, jak ruszasz na Tysiąclecia przy przejściu dla pieszych. Tam jak szybko nie rozbujasz się do 90 km/h to będziesz stał i przy Prusa i przy Kompozytorów potem.
rodowity lbn
8 lat przechodzile przez to przejscie 2 x dziennie z domu do szkoly i z powrotem i wlos mi z glowy nie spadl….
dakad to wszytsko zmierza…
anka
Ludzie kretynieją, więc trzeba ich wyręczać w myśleniu.
anka
O wiele lepiej byłoby robić sygnalizację co przejście dla pieszych. Ludzie niech trochę chodzą, nie muszą mieć co 5 metrów przejścia dla pieszych. Teraz Krańcowa – Dywizjonu 303 to niemal główna ulica biorąc pod uwagę ilość remontów i tam powinno być 70/h. Należy polikwidować przejścia dla pieszych, bo jest ich za dużo zamiast robić kolejną zawalidrogę. Wystarczy już tego na DMM. Co chwilę człowiek stoi na światłach. I to dosłownie co kilkanaście metrów.
Światła co 100- 200 metrow i to ma byc ” wewnętrzna obwodnica miasta ? Kpina!
eLeF
Wzbudzana przez pieszych… Efekt jest taki ze co chwile po jednym czy dwoch pieszych ma zielone a na czerwonym stoi 25 samochodow.
Niech projektanci takich idiotyzmow wzbudza swoje umysly zamiast sygnalizacji!
Ja chcę następne Olchowa-Kossaka i jeszcze jedne przy Nadrzecznej.
Nie zapomnijcie także nastawiać świateł przy nowo budowanym fragmencie Wyścigowej.
Jeszcze bus pas zrobić do kompletu! Jak korkować miasto to porządnie!
Kółeczko wzajemnej adoracji. Wybrańców i nielicznych posiadaczy własnych samochodów, ludzi obdarzonych przez los.
Jeszcze brakuje tylko tekstu o złych rowerzystach .
A co mają buspasy do korków?
Korki nie robią się ani przez autobusy czy buspasy, korki nie robią się przez rowerzystów/pieszych czy kosmitów.
Korki są robione przez samochody osobowe. Samochody, które przeważnie (poza kierowcą) wożą tylko powietrze.
Jeszcze takie jeszcze 2 ciekawostki.
1. Masa przewożona: przeważnie 1,2 osoby- tj. 100kg. Masa własna osobówki: 1000-2000kg. Przy zachowaniu proporcji TIRy powinny przewozić 1-2tony zamiast dopuszczalnych 20ton.
2. Ten sam samochód, który codziennie przez godzinę stoi w korku, przez resztę doby (tj. 23h) bardzo często stoi na chodniku/trawniku/drodze pożarowej.
Samochód to takie genialne marnowanie energii (paliwa) i przestrzeni (miasto zastawione przeważnie gratami).
A żeby z zdarzyć na zielone skrecajac w prawo z ulicy knickiego w dywizjonu 303 to trzeba szybko ruszyc nastepnie rozpędzić sie w 10s do 130 km/h i masz zielone na krancowej z dywizjonu 303 ewentualnie zająć prawy pas i jechac 30 km/h i wtedy zdążysz na zielone na 2 zmianie
Spróbuj jechać 50, ruszając za 2-3 innymi. Zdziwisz się.
Stać będziesz wtedy tylko przy targu, jeśli właśnie jakaś melepeta uruchomi tam sygnalizację. Przez całą resztę da się przejechać na zielonym jadąc właśnie tak jak piszę. Przynajmniej w okolicach 18-19 wieczorem.
„Depnąć” to trzeba na Tysiąclecia/Solidarności, jak ruszasz na Tysiąclecia przy przejściu dla pieszych. Tam jak szybko nie rozbujasz się do 90 km/h to będziesz stał i przy Prusa i przy Kompozytorów potem.
8 lat przechodzile przez to przejscie 2 x dziennie z domu do szkoly i z powrotem i wlos mi z glowy nie spadl….
dakad to wszytsko zmierza…
Ludzie kretynieją, więc trzeba ich wyręczać w myśleniu.
O wiele lepiej byłoby robić sygnalizację co przejście dla pieszych. Ludzie niech trochę chodzą, nie muszą mieć co 5 metrów przejścia dla pieszych. Teraz Krańcowa – Dywizjonu 303 to niemal główna ulica biorąc pod uwagę ilość remontów i tam powinno być 70/h. Należy polikwidować przejścia dla pieszych, bo jest ich za dużo zamiast robić kolejną zawalidrogę. Wystarczy już tego na DMM. Co chwilę człowiek stoi na światłach. I to dosłownie co kilkanaście metrów.
Światła co 100- 200 metrow i to ma byc ” wewnętrzna obwodnica miasta ? Kpina!
Wzbudzana przez pieszych… Efekt jest taki ze co chwile po jednym czy dwoch pieszych ma zielone a na czerwonym stoi 25 samochodow.
Niech projektanci takich idiotyzmow wzbudza swoje umysly zamiast sygnalizacji!