Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Na ul. Krańcowej powstaje kolejna sygnalizacja świetlna. Prosili o nią mieszkańcy

Od ubiegłego tygodnia trwają prace związane z budową kolejnej sygnalizacji świetlnej w ciągu ul. Krańcowej. O tą inwestycję od wielu lat walczyli mieszkańcy.

37 komentarzy

  1. Ja chcę następne Olchowa-Kossaka i jeszcze jedne przy Nadrzecznej.
    Nie zapomnijcie także nastawiać świateł przy nowo budowanym fragmencie Wyścigowej.

  2. Jeszcze bus pas zrobić do kompletu! Jak korkować miasto to porządnie!

    • Kółeczko wzajemnej adoracji. Wybrańców i nielicznych posiadaczy własnych samochodów, ludzi obdarzonych przez los.
      Jeszcze brakuje tylko tekstu o złych rowerzystach .

    • A co mają buspasy do korków?
      Korki nie robią się ani przez autobusy czy buspasy, korki nie robią się przez rowerzystów/pieszych czy kosmitów.
      Korki są robione przez samochody osobowe. Samochody, które przeważnie (poza kierowcą) wożą tylko powietrze.
      Jeszcze takie jeszcze 2 ciekawostki.
      1. Masa przewożona: przeważnie 1,2 osoby- tj. 100kg. Masa własna osobówki: 1000-2000kg. Przy zachowaniu proporcji TIRy powinny przewozić 1-2tony zamiast dopuszczalnych 20ton.
      2. Ten sam samochód, który codziennie przez godzinę stoi w korku, przez resztę doby (tj. 23h) bardzo często stoi na chodniku/trawniku/drodze pożarowej.
      Samochód to takie genialne marnowanie energii (paliwa) i przestrzeni (miasto zastawione przeważnie gratami).

  3. A żeby z zdarzyć na zielone skrecajac w prawo z ulicy knickiego w dywizjonu 303 to trzeba szybko ruszyc nastepnie rozpędzić sie w 10s do 130 km/h i masz zielone na krancowej z dywizjonu 303 ewentualnie zająć prawy pas i jechac 30 km/h i wtedy zdążysz na zielone na 2 zmianie

    • Spróbuj jechać 50, ruszając za 2-3 innymi. Zdziwisz się.
      Stać będziesz wtedy tylko przy targu, jeśli właśnie jakaś melepeta uruchomi tam sygnalizację. Przez całą resztę da się przejechać na zielonym jadąc właśnie tak jak piszę. Przynajmniej w okolicach 18-19 wieczorem.
      „Depnąć” to trzeba na Tysiąclecia/Solidarności, jak ruszasz na Tysiąclecia przy przejściu dla pieszych. Tam jak szybko nie rozbujasz się do 90 km/h to będziesz stał i przy Prusa i przy Kompozytorów potem.

  4. 8 lat przechodzile przez to przejscie 2 x dziennie z domu do szkoly i z powrotem i wlos mi z glowy nie spadl….
    dakad to wszytsko zmierza…

  5. O wiele lepiej byłoby robić sygnalizację co przejście dla pieszych. Ludzie niech trochę chodzą, nie muszą mieć co 5 metrów przejścia dla pieszych. Teraz Krańcowa – Dywizjonu 303 to niemal główna ulica biorąc pod uwagę ilość remontów i tam powinno być 70/h. Należy polikwidować przejścia dla pieszych, bo jest ich za dużo zamiast robić kolejną zawalidrogę. Wystarczy już tego na DMM. Co chwilę człowiek stoi na światłach. I to dosłownie co kilkanaście metrów.

  6. Światła co 100- 200 metrow i to ma byc ” wewnętrzna obwodnica miasta ? Kpina!

  7. Wzbudzana przez pieszych… Efekt jest taki ze co chwile po jednym czy dwoch pieszych ma zielone a na czerwonym stoi 25 samochodow.
    Niech projektanci takich idiotyzmow wzbudza swoje umysly zamiast sygnalizacji!

Z kraju