Środa, 01 maja 202401/05/2024
690 680 960
690 680 960

Prokuratura sprawdzi organizację ruchu na skrzyżowaniu ulic Zelwerowicza i Bohaterów Września? Miasto chce zmienić oznakowanie

Do prokuratury ma wpłynąć wniosek o zbadanie dokumentacji pod kątem warunków opracowania zasad ​organizacji ruchu na ​skrzyżowaniach wzdłuż ul. Bohaterów Września i ul. Zelwerowicza. Poszło o brak świateł i liczne wypadki.

25 komentarzy

  1. Ciekawe co by było, gdyby tak na jeden dzień wyłączyć wszystkie sygnalizatory w Lublinie?

    • Korków by nie było pewnie.

    • Z większości ulic podporządkowanych byś nie wyjechał, ot co by było ciąg samochodów na głównej i korek na bocznych. Przecież nikt nie przyhamuje, żeby cie wpuścić on jest na prawie pierwszeństwa wiec jedzie a ty sobie stój do us…ej śmierci. Taka prawda.

      • najlepiej zacząć od siebie – dobro wraca

      • U mnie na osiedlu jest skrzyżowanie z drogą główną i sygnalizacją. Jak jadę przed ósmą lub po piętnastej i ani na podporządkowanej ani na głównej nie ma korka to oznacza to zawsze jedno i to samo- nie działa sygnalizacja.

  2. Podoba mi się jak większość komentujących uważa się za mistrzów kierownicy, co to nigdy się nie mylą i wszystkich innych mają za nic. Pomyślcie jednak, że życie, zdrowie czy nerwy możecie stracić także przez czyjś błąd. Ja zawsze jadąc od obwodnicy stresuję się czy mi ktoś z Zelwerowicza nie wyjedzie przed maskę, więc też jestem za światłami, jeśli nie rondem.

  3. Jesli jedziesz zgodnie z przepisami to zdążysz zauważyć takiego delikwenta i zachamowac, nalezy zachowac szczegolna ostroznosc zblizajac sie do skrzyzowania, możesz dodatkowo trzymać się prawego pasa, wtedy teoretycznie pojazd wymuszający który wyjeżdża z zelwerowicza będzie musial przejechać cztery pasy zeby wjechać na prawy ktorym się poruszasz, sygnalizacja jest glownie dla bezpieczeństwa pieszych, a po to jest kurs i egzamin zeby każdy kierowca potrafil jeździć wg znakow. Jesli trafisz na osobe pod wpływem albo bez umiejętności to żadne swiatla nie pomogą. Sygnalizacje powinno zakladac się w miejscach gdzie jest to potrzebne pieszym.

  4. 2 sprawy.
    – do piszących o „selekcji naturalnej” – problem polega na tym że cierpią osoby które nie zawiniły – jadące droga z pierwszeństwem,
    – na dwupasmowej głównej drodze jest ograniczenie do 50km/h,

  5. nareście ! tylko wymyślcie coś sensownego…

  6. lepiej późno niż wcale

  7. Ludzie dajcie spokój z tymi światłami. Kosztowny projekt z kosztowną eksploatacją i hamowaniem ruchu. Już teraz na światłach dalej często stoi się bo czerwone a samochodów w okolicy nie widać żadnych. Jedynym rozwiązaniem jest rondo. Jak nie ma ruchu to nie tamuje a jak jest ruch to go upłynnia!!!