Lipiec był najlepszym miesiącem w historii Portu Lotniczego Lublin. Obsłużono ponad 45,5 tys. pasażerów
19:36 01-08-2017
Lipiec był rekordowy w całej, blisko pięcioletniej historii Portu Lotniczego Lublin. Dotychczasowy rekord wynosił 40 372 osoby i został ustanowiony w sierpniu 2016 roku. Przez ostatni miesiąc na lotnisku obsłużono 45 559 podróżnych, co sprawia, że było ich o ponad 5 tys. więcej. Z kolei w stosunku do lipca ub. roku wzrost wyniósł 16,16 procent.
Jednak to nie jedyny rekord, jaki udało się osiągnąć w minionym miesiącu. Na początku lipca, po raz pierwszy w historii lubelskiego lotniska, przekroczona została granica 10 tys. podróżnych obsłużonych w ciągu tygodnia. Od 3 do 9 lipca z lotniska skorzystało 10 479 osób.
Przez cały miesiąc zanotowano również 501 operacji lotniczych, co daje wzrost o 35,41 proc. w porównaniu do lipca 2016 roku. Tak duży wzrost to zasługa nowych połączeń, jakie uruchomiono w ostatnim czasie. Obecnie ze Świdnika można dolecieć do 13 miast, kolejne trzy połączenia ruszą niebawem.
(fot. Kaplus Krzysztof Wiśniewski – zdjęcie ilustracyjne)
2017-08-01 19:30:21
Brawo i o to chodzi.
Brawo Żuk!
To dzięki temu połączeniu z Tel Avivem ?
Rekordy mają przykryć zadłużenie miasta Lublin w kwocie 1.300.000.000zł
Ale na wakacje nadal trzeba z Warszawy. Po co mi takie lotnisko …
jeden rekord sukcesu nie czyni,a zarząd dalej nic nie robi by były połączenia z z Danią trend by się utrzymał a i jeszcze bardziej wzrosła by liczba podróżnych,wystarczy przyjrzeć się ile firm przewozowych obsługuje podróżnych np firma Duńczyk i inne pełne obsady na Danię bardzo dużo z naszego regionu ludzi pracuje w Dani i z Ukrainy na przykład podam tak Gdańsk do Dani lata 2 razy w tygodniu pełna obsada od listopada Warszaw zaczyna latać i na 3 miesiące do przodu nie ma miejsc a Lublin zanim się obudzą to Radom zacznie latać szukają dalekich połączeń a blisko kasa leży tylko podnieść.Nie wiem kto tym zarządza ale niech popatrzą na Gdańsk wszędzie dolecisz i obroty rosną tamtejszą dyrekcję do lublina dać a tych na taczkach na obornik wywalić.My musimy tłuc się busami po 24 godz przesiadki ile by ludzi korzystało i miasto by skorzystało mam nadzieje że ktoś czyta co czytelnicy piszą i otworzą oczy i zaczną myśleć
Jeśli to pan Zuk osobiście obsłużył tylu klientów, to rzeczywiście należą się gromkie brawa