Czwartek, 02 maja 202402/05/2024
690 680 960
690 680 960

Nie jesteś członkiem spółdzielni, nie zaparkujesz

Niektórzy mieszkańcy bloku przy ul. Górskiej 1 w Lublinie muszą szukać nowych miejsc do parkowania. Wszystko za sprawą szlabanu i zmienionych zasad związanych z parkowaniem w rejonie budynku.

73 komentarze

  1. bardzo dobre rozwiazanie, ale brac kase za piloty wtf??!! to samo na LSM powinny zrobic i bd duzo miejsc do parkowania i biedota studencka znajdzie pole na oranie swoimi burakowozami,

    • Piloty na drzewach rosną, czy może okopowe jak ziemniaki?

    • Biedota studencka?? Halooo ludzie niejeden z Was zapewne też studiował i uważacie, że odpowiedni jest taki atak na osoby studiujące? Lublin ma wiele uczelni więc nie ma co się dziwić, że studenci są i mają samochody! W dzisiejszych czasach posiadanie samochodu jest rzeczą nadzwyczaj normalną… Problem z miejscami parkingowymi jest i zapewne będzie coraz większy ale według mnie to nie jest powód aby obrażać studentów! Dodam, że studentką nie jestem – ten etap mam z sobą!

  2. A niby na jakiej podstawie ktoś miał by udzielić portalowi informacji na temat zasad najmu lokalu ? Rozwiązanie trochę może szokujące ale skuteczne .Każdy kto mieszkał w bloku zna ten problem gdy w 3 pokojowym mieszkaniu mieszka 5-6 studentów i każdy z samochodem a takich mieszkań jest nawet powyżej dwudziestu w bloku .

  3. ja widzę 2szlabany, jeden przed parkingiem, drugi na alejce z której na parking wjechać się nie da. Ktoś coś?

  4. Prawidłowo. Tylko nie wiem jakim prawem spółdzielnia ma wymagać aby samochód użytkowany przez mieszkańca był zarejestrowany na niego ? Chyba nie słyszeli o autach służbowych czy lesingu ?

    • Auto służbowe, po zakończonej pracy powinnaś zostawiać w firmie. A jeśli nie to niech firma płaci za parking.

      • A czemu tak sądzisz ? co miesiąc z pensji pobierają mi 250zł ryczałtu za użytkowanie auta do celów prywatnych. Ja wiem że na wschodzie to dalej dziwny zwyczaj…

        • 250 zł? A to zdziercy. Wypnij się na nich, kup miesięczny i MPK śmigaj. Nie dawaj się swoim kosztem kapitalistom majątku dorobić. A to krwiopijcy.

        • Podaj firmę, chętnie podeśle niektóre twoje idiotyczne komentarze twoim pracodawcom… niech widzą ze typowa babę zatrudniają…

          • Typowy chłopaczek ze wsi z własnym ego… pewnie mamusia już nie musi kupować miesięcznego, bo łapiesz się dzieciaku na darmową komunikację publiczną ?

        • Ja mam służbowy i 24h/7 dni w tygodniu do dowolnego wykorzystania. Prywatnego zwłaszcza. Bez jakichkolwiek kosztów. Mało tego, drugi dla żony na tych samych zasadach (żona nie pracuje).

  5. A to dlaczego wynajmujący nie maja prawa do postoju skoro właściciel ma mieszkanie. Właściciel to właściciel ma prawo wynająć. Pewnie w każdym mieszkaniu po dwa samochody i tak wykombinowali.

    • To niech właściciel wynajmie legalnie, zapłaci podatek w US, zamelduje studenta. A potem student ma prawo zapisać się do spółdzielni (wcale nie trzeba do tego być właścicielem mieszkania).

      A inaczej – niech student spada na szczaw.
      Mieszkałem w bloku w śródmieściu. Co trzecie mieszkanie wynajmowane (na lewo rzecz jasna) studentom. Każdy „lubelski hrabia z LHR na przedzie” miał samochód, co rodzice mu za dopłaty do hektarów kupili. Po 3-4 auta na jedno „studenckie” mieszkanie. A mieszkańcy nie mieli miejsc. Centrum Lublina, a 2/3 parkingu w „trzyliterowych” rejestracjach…

      Właścicielem gruntu pod parkingiem obok bloku jest spółdzielnia… czyli ogół spółdzielców danej spółdzielni, mieszkających w danym bloku (bo każdy z bloków ma przyporządkowane działki gruntu). Ograniczenie parkowania do właścicieli (spółdzielców mieszkających w danym miejscu) jest więc ochroną ich prawa własności.

      • Lubelski Koziołek

        Ale ubaw, taki ból d*py to rzadko się spotyka. Najbardziej lubię jak pojawiają się rejestracje, które to 'mówią wszystko’. Dawaj więcej.

  6. uroki blokowiska nie każdego stać na własny dom z parkingiem , trudny temat , wkrótce powstaną kolejne i kolejne szlabany wkrótce nikt nigdzie nie zaparkuje

  7. W czym problem?
    Nie masz gdzie zaparkować, to kup se działkę. Wybuduj parking. Będziesz mieć gdzie parkować, a resztę miejsc postojowych możesz wynajmować i zarabiać.
    A jeżeli nie stać się na zapewnienie miejsca postojowego, to pozostaje Ci autobus, rower, własne nogi.

    • Hmm…
      Nie masz gdzie pisać głupot? – Wykup „se” domenę, stwórz bloga lub grupę dyskusyjną. Będziesz miał gdzie się wyżyć, a resztę powierzchni reklamowej wynajmiesz i zarobisz. Jeżeli nie stać „się” na domenę, to uszanuj innych
      i czasem się zastanów przed wciśnięciem „Opublikuj komentarz”.

  8. Na osiedlu LSM im. M. Konopnickiej jest kilka parkingów samochodowych, w tym wielopoziomowy. Tyle tylko, że za postój trzeba tam zapłacić. Wielu przyjezdnych, tych z prowincji i tych z innych dzielnic Lublina przyjeżdżając tu do pracy na wszelkie sposoby stara się zaparkować przy blokach mieszkalnych. Zapominają o tym, że są to tereny prywatne należące do poszczególnych wspólnot, za które mieszkańcy poszczególnych bloków płacą miastu podatek gruntowy. Czy mieszkańcy LSM wjeżdżają na podwórka tych intruzów by u nich godzinami parkować?

  9. Powinni powsadzac do paki ludzie, którzy wydają pozwolenia na budowe w których nie ma zapewniej odpowiedniej ilosci miejsc parkingowych.

    • Co to znaczy „zapewniają”? W nowym budownictwie zazwyczaj możesz kupić sobie miejsce parkingowe, więc możesz je sobie zapewnić. Poza tym jaka to jest odpowiednia liczba miejsc parkingowych? Należy uwzględnić, że w 3 pokojowym mieszkaniu będzie mieszkało 5 studentów i każdemu NALEŻY się miejsce parkingowe na używanego 1 w tygodniu Golfa? A pracowników/klientów pobliskich biur/szkół/sklepów też trzeba uwzględnić? Założę się, że na ul. Górskiej po postawieniu szlabanu nagle zaczęło wystarczać miejsc…

  10. człowiek-kiełbasa

    A nie lepiej było wyznaczyć miejsca parkingowe dla mieszkańców? Tabliczka z numerem rejestracyjnym przed miejscem parkingowym i zakaz zastawiania pod groźbą odholowania auta.
    Tak byłby wilk syty i owca cała. A wyjdzie tak, że będzie spory parking i na nim może 50% obłożenia, reszta będzie stała pusta, a ludzie będą cudowali, żeby gdziekolwiek zaparkować.

Z kraju