Poniedziałek, 06 maja 202406/05/2024
690 680 960
690 680 960

Sygnał od Czytelnika. Brudna lodówka w Biedronce. Sieć odpowiada: – To osad z kartonów (zdjęcia)

Nasz Czytelnik zaalarmował nas o brudnym regale chłodniczym w jednej z Biedronek w Lublinie. Jak wyjaśnia w przesłanym do nas mailu: – Taka warstwa pleśni i brudu nie urasta w 30 minut i to jeszcze w warunkach chłodniczych. Mamy odpowiedź sieci.

36 komentarzy

  1. Widzę że wszyscy na te biedronki narzekają ale dziwnym trafem dalej tam robią zakupy rozwiązanie jest proste jak się nie podoba są inne dyskonty

  2. Najgorsze co drażni to alejki zapchane towarem- czasami ciężko jest się minąć z innym klientem. Plusem jest miła obsługa- zwłaszcza na Pogodnej- ciasno ale ekipa jest spoko. Widzę jak się uwijają w pocie czoła. Nie ma znaczenia czy kierownik czy kasjer, każdy z nich zapierdziela tak samo.

  3. Powinni zatrudnić więcej personelu.
    Kilka osób w dzień… W mniejszych sklepach są magazynierzy, osoba do sprzątania…
    A nie kilka osób…Jedna kasa… I Pani z tej jednej kasy też biega układając towar

  4. Jak sobota to tylko do Lidla do Lidla po promocje tam, parking ram Pam Pam

  5. Biedronka oszczędza na zatrudnieniu dodatkowego personelu i dlatego jest jak jest. Jeden człowiek nie ogarnie wszystkiego.To są tylko ludzie którzy starają się jak mogą. Przecież jeden pracownik nie będzie obsługiwał 5 kas,a drugi ma wykładać towar, napiec, posprzątać,poprzestawiać,poprzesówać,bo to co stało tu ma stać teraz gdzie indziej. A reklamę robią super wszystkie kasy otwarte, hehe personelu brak. Widzę jak pracownicy pracują tam po 9-10 Godzin porażka kto tak by chciał?

  6. Czy Państwo wiedzą dlaczego taki bałagan jest na sklepach? Bo to Wy KLIENCI robicie głównie ten bałagan a pracownicy muszą po was sprzątać- tak taka prawda nie odkładacie towarów na swoje miejsce i jest później pretensja czemu nie ma ceny przy towarze. Pracownicy i kierownik sklepu nie są w stanie przewidzieć czy cena na dany produkt się zmieniła i to nie jest ich wina że tak się dzieje. Narzekacie że są kolejki a czy w E. Leclercu czy Tesco też narzekacie że musicie stać w długiej kolejce?- otóż nie tylko w biedronce robicie o to awantury. Zastanówcie się drodzy klienci jak traktujecie pracowników biedronki trochę szacunku to też są ludzie.
    A dam wam też jedną radę najlepiej to zatrudnijcie się w biedronce i się przekonajcie jak to jest a później wypisujcie te głupoty

  7. Każdy klient ma prawo wyboru sklepu w jakim robi zakupy, wiec nie rozumiem dlaczego tak wielu decyduje się na Biedronkę skoro tak wiele rzeczy się im nie podoba w tym sklepie. Każdy sklep ma swój regulamin którego musi przestrzegać, ale w praktyce jest to nie wykonalne. Ponieważ pracują w nim ludzie a nie roboty. Klienci, w tych czasach są bardzo roszczeniowi i cały czas przypominają ze mają swoje prawa. Drogi kliencie informuje cię ze twoje najważniejsze prawo TO MOŻLIWOŚĆ WYJŚCIA ze sklepu ,a gdy się już decydujesz na zrobienie zakupów w sklepie to pamiętaj że kasjer to też człowiek.