Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Zderzenie motoroweru z oplem, nie żyje jedna osoba. Droga krajowa jest zablokowana

Nie udało się uratować życia kierującego motorowerem mężczyzny, który zderzył się z oplem. Droga krajowa nr 2, na granicy województw lubelskiego i mazowieckiego, jest całkowicie zablokowana.

Do wypadku doszło we wtorek około godziny 12:50 w rejonie miejscowości Grochówka na granicy województw lubelskiego i mazowieckiego. Na drodze krajowej nr 2 Międzyrzec Podlaski – Siedlce zderzyły się dwa pojazdy: samochód osobowy i motorower.

Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespół ratownictwa medycznego oraz policja. Jak nas poinformowano, wypadek zakończył się tragicznie w skutkach. Nie udało się bowiem uratować życia mężczyzny kierującego jednośladem.

Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności oraz przyczyny wypadku. Droga jest całkowicie zablokowana. Pojazdy kierowane są na objazd. Utrudnienia mają potrwać minimum do godziny 16:00.

AKTUALIZACJA 16:01
Policjanci wstępnie ustalili, że motorowerzysta wymusił pierwszeństwo przejazdu i doprowadził do zderzenia z Oplem Combo. Samochodem osobowym kierował 23-letni mieszkaniec powiatu łukowskiego. Mężczyzna był trzeźwy. Dane motorowerzysty nie zostały jeszcze ustalone.

(fot. lublin112/zdjęcie ilustracyjne)

6 komentarzy

  1. Znowu poznamy wersję tylko jednej strony.

  2. Będzie rekord trupów w 2020 roku. I to w kilku kategoriach:
    -rekordowy wzrost względem lat ubiegłych
    -najbezpieczniejszy kraj w EU (licząc od końca)
    -jedyny kraj w UE, w którym liczba trupów rośnie (bo w innych państwach systematycznie spada)
    -rekord pod względem trupów wśród: pieszych, rowerzystów, motorowerzystów, motocyklistów (w odniesieniu do udziału w ruchu)
    -rekord pod względem liczby trupów w miastach (ogólnie w obszarach zabudowanych również)

    • Tej statystyce (oczywiście przypadkiem) towarzyszą inne rekordy:
      -najtańsze mandaty za wykroczenia drogowe
      -najmniejsza liczna fotoradarów przy drogach
      -najczęściej stosowane kary w zawieszeniu dla sprawców przestępstw drogowych

      • A także
        -najmniej doedukowani użytkownicy dróg
        – najgorsza infrastruktura drogowa
        -najwiecej bezmyślnych/starych znakow

  3. Tylko pytanie, czy zwiększonymi mandatami i większą ilością fotoradarów(mandatów) w zamian za ludzkie/zwierzęce życia budować i remontować drogi, czy też może polepszyc widoczność na drodze poprzez zachowanie kilkumetrowego pobocza niczym nie zarosnietego i płaskiego, wylanie nowych, stałych asfaltów, poszerzenie jezdni z dodatkowym pasem awaryjnym wszędzie, wyprofilowanie zakrętów, oświetlenie, zabezpieczenie jezdni przed wtargnięciem zwierzyny, zbudowanie niemieckich autostrad gdzie gownazeria mogłaby depnac w pedał i nie musiałaby w lesie na drzewach się zatrzymywac itd, czy też może podnieść mandaty i fotoradary, niewiele albo wcale poprawiać w drogach. Wszędzie są ludzie którzy w jakikolwiek sposób złamie przepis i zostanie ukarany mandatem. Większa kwota nie wyplewi tego a ludzie i tak ginąć beda

    • Mandaty znacznie wyższe TAK
      Fotoradarów 10 razy wiecej TAK
      Wzrost skutecznosci policji w egzekwoawaniu kar o 500% TAK
      Infrastruktura drogowa zmieniona tak aby kierowcy jeżdzili wolniej TAK (szkolenie w Jaworznie dla specjalistów od projektowania dróg)

Z kraju