Sobota, 11 maja 202411/05/2024
690 680 960
690 680 960

Wioząc dzieci wjechała przed trolejbus i zaczęła zwalniać. Jest nagranie groźnego wypadku w Lublinie (zdjęcia, wideo)

Dotarliśmy do nagrania z kamery, która zarejestrowała przebieg wypadku, do jakiego doszło po południu w Lublinie. Sprawczyni wykazała się kompletnym brakiem wyobraźni.

82 komentarze

  1. SLOW MOTION
    Obowiązuje zasada ograniczonego zaufania ale widocznie nie trolejbusy na tym skrzyżowaniu.

  2. Kierowca MPK ewidentnie chciał przywalić. Sprawdź to zderzenia jest kierująca Renault ale nie zmienia faktu że kierowca MPK przyczynił się do tego zdarzenia ponieważ mógł spokojnie wyhamować nie miał dużej prędkości widział ją z daleka że stoi i miał cztery sekundy na reakcję ale wolał przywalić bo teraz będzie siedział pół roku na 100% płatnym zwolnieniu

    • Do Falubas. O czym ty człowieku gadasz. Nagłe hamowanie autobusu to zbiorka pod przednią szybą pasażerów i kilka wywrotek. Paniusia by pojechała i się chwaliła koleżankom jak załatwiła autobus a kierowca początek problemów.

      • Brawo Ty. Uważasz że przez hamowanie ludzie się przewrócą ale już przez uderzenie nie! Może kierowca by nie uniknął uderzenia ale mógł przynajmniej spróbować zwolnic

        • Tak. Przewróci się dużo mniej-to nie ściana tylko niespełna tonowe pudełko które jak widać łatwo przesunąć masą trolejbusu. Sprawdzałam kilka razy jeżdżąc po Lubinie autobusem-po kolizji ludzie z tyłu przegubu czasem nawet nie orientowali się że coś się stało. A jak się przewróci to sprawczyni jest na miejscu a nie pojechała w siną dal zostawiając kierowcę z problemem.

    • Siadaj dwója. Elementarny brak znajomości fizyki się kłania. Na następne zajęcia powtórz zasadę zachowania pędu oraz zastanów się jak masa kilkunastu tonowego autobusu ma się do masy auta osobowego ważącego może z półtorej tony? Czy masa wpływa na drogę hamowania? Czy mokra nawierzchnia ogranicza tarcie opon? Czy dwukrotnie większa powierzchnia styku opon autobusu względem osobówki zrekompensuje kilkunastu krotna różnice masy w procesie hamowania?
      Myślę, że warto zastanowić się nad tymi podstawowymi elementami zanim się zacznie niemądrze komentować.

    • Wiele osób marzy by zdać prawo jazdy i nie potrafią czysto przejechać miasta mimo naprawdę wysokich umiejętności zawsze coś, jak taki dzbanek jak ta pani zdała prawo jazdy???

    • Falubas, prowadziłeś kiedyś autobus? Coś wiesz, ale to mało. Rozumiem, że można się pomylić w obliczeniach ale w Lu jest to normą zwłaszcza u kobiet.

  3. Nie ma miejsca na lub za skrzyżowaniem – NIE WJEZDZAJ !
    Codziennie ta sama historia aż do bólu.
    Kierowcy wzajemnie blokują się na skrzyżowaniach w mieście np. Wieniawska-Krak. Przedmieście, Tysiaclecia-Lubartowska.
    Świadczy to tylko o braku kompetencji do prowadzenia auta i to bez rozróżnienia czy to prezes czy łopatowy.
    Zryte czosnki.

  4. Większość „kierowców” w nie umie jeździć. Mało kto zna przepisy.

  5. Wykonczycie się sami

    Wjeżdżają na skrzyżowania nawet gdy nie mają możliwości kontynuowania jazdy za nim.
    Codziennie ta krótkowzroczność za kierownicą i w życiu.

  6. Spróbujcie jołopy udowodnić winę kierowcy trolejbusu. Ujadacie jak wściekłe psy, a gdybyście tak na prawdę znali przepisy ruchu drogowego, to ani jeden argument z waszej strony by nie padł. Coś mi się robi czytając wasze wypociny. Brakuje tylko argumenu: „Nie widział że to baba i należy jej się pierwszeństwo?”…
    Zapraszam do zrobienia urawnień na coś większego niż osobówka to wtedy możemy podyskutować. Kierowców w każdej branży rozpaczliwie brakuje, zatem do dzieła!

  7. Gdzie moj komentarz nie obraziłem nikogo ,,zasada ograniczonego zaufania kłania się trolejbusowi wygenerował wypadek!!!

  8. Ograniczenie do 30 postawić. Kierowcy MPK rozpędzają się jak zamachowcy

    • Troll, coś pomyliłeś, przeczytaj jeszcze raz. Może wtedy zrozumiesz, kto tu się rozpedził? Może w tym miejscu trzeba lustra postawić albo pasy czerwone namalowac?

  9. Jak „pani” kobitka cymbalista będzie się czuć pokrzywdzona przypisaniem jej winy to zawsze może odwołać się do sądu od decyzji policjantów „kasujących” zdarzenie.
    Nie poćcie się nadaremnie szukając kozła ofiarnego.

  10. a to nie jest łowca kolizji , na Kunickiego podobny przypadek był tylko nie wiem czy ten sam trolejbus ale sprawdził bym na miejscu policji czy kierowca nie ten sam , w obu przypadkach spokojnie mógł wychamować