Sobota, 20 kwietnia 202420/04/2024
690 680 960
690 680 960

Jak to z tym konkursem było? Uczestnicy posądzają browar o oszustwo, Perła się tłumaczy

Szereg zarzutów dotyczących rzekomego oszustwa przy wyłanianiu laureatów konkursu „Z Perłą na Bali” skierowali uczestnicy zabawy. Lubelski browar w końcu postanowił zająć w tej sprawie stanowisko, fundując jednocześnie kolejne nagrody.

Pod koniec września Perła – Browary Lubelskie ogłosiła konkurs dla konsumentów, w którym można było zdobyć atrakcyjne i cenne nagrody. Do wygrania było sześć wycieczek na wyspę Bali, każda o wartości kilkunastu tysięcy złotych. Nagrodami pocieszenia było z kolei 28 zgrzewek piwa. Nietrudno się domyśleć, że bardzo dużo osób postanowiło o nie powalczyć. Aby starać się o nagrody, należało wysłać zdjęcie lub krótki film, obrazujące dobre chwile.

W ubiegłym tygodniu wśród uczestników zabawy zawrzało. Po pierwszym etapie konkursu, kiedy to wyłoniono trzech zwycięzców, wiele osób zaczęło wytykać organizatorom nieprawidłowości. Wielu z naszych czytelników, którzy także brali udział w zabawie, zarzucało iż podczas trwania konkursu w regulaminie dokonane zostały zmiany, bez oficjalnego poinformowania o tym. Miało to sprawić, iż nie wszyscy mieli równe szanse w walce o nagrody. Do tego ogłoszenie wyników miało nastąpić po upłynięciu regulaminowego czasu 5 dni roboczych, jak również dopiero po licznych naciskach ze strony internautów.

Jednak najpoważniejszą sprawą, miało być oszustwo przy wyborze laureatów. Mianowicie wygrały prace, które nie widnieją w galerii zdjęć zgłoszonych do konkursu. Do tego w konkursie miały brać udział osoby powiązane z organizatorami, w tym przypadku zarówno z firmą Browary Lubelskie SA która zleciła przeprowadzenie konkursu, jak też z Agencją Reklamową, która zajmuje się jego przeprowadzeniem.

Dzisiaj otrzymaliśmy oficjalne stanowisko od Perły Browary Lubelskie na ten temat. Firma zapewnia, że wybór laureatów I Rundy konkursu „Z Perłą na Bali” został przeprowadzony zgodnie z regulaminem.

– Z informacji, które otrzymaliśmy od organizatora konkursu wynika, że wątpliwości mogły być podyktowane interpretacją przez uczestników zasad zgłaszania prac. W danej rundzie konkursu jury bierze pod uwagę prace, które zostały zgłoszone do końca terminu jej trwania. Zgłoszenie pracy konkursowej w ostatnim dniu danej rundy powoduje, że proces moderacji przechodzi ona już po zakończeniu rundy. Publikacja prac z uwagi na ich weryfikację może być (i w praktyce tak się stało) późniejsza niż termin zgłoszenia. Prace, które wygrały są przeniesione do galerii zwycięzców, dlatego nie znajdujemy ich już galerii ogólnej – tłumaczy Phillip Goss z Zarządu Perła – Browary Lubelskie S.A.

Firma nie zdecydowała się jednak na wyjaśnienie kilku innych kwestii o które pytaliśmy, m.in. to, czy ktokolwiek ze strony zlecającego, czyli Browarów Lubelskich uczestniczył w obradach komisji oceniającej nadesłane prace, jak też dokonującej wyboru najlepszych, czy też dlaczego wyniki konkursu zostały ogłoszone publicznie dopiero po licznych prośbach uczestników. Perła za to, w trosce o wizerunek marki, postanowiła ufundować kolejne trzy wycieczki na Bali oraz wydłużyć termin nadsyłania prac konkursowych do piątku do północy.

Dodatkowo powiększono skład komisji oceniającej prace oraz wyłaniającej zwycięzców, o notariusza oraz zewnętrznego konsultanta – specjalistę w zakresie fotografii lub filmu.

(fot. archiwum – nadesłane)
2017-10-24 17:44:41

30 komentarzy

  1. Tyle że perłą wcale nie wypada tak blado jak się popróbuje innych „wiodących” marek piwa, większości teraz to nawet do gęby wziąć nie można bo powoduje to odruch wymiotny a o takich kwiatkach jak zgaga to już szkoda wspominać .Pozostają małe browary prywatne ale tu znowu cena robi sie zaporowa bo nie każdego stać zapłacić 5-8 zeta za butelkę piwa chociaż jakość bez porównania .Trzeba chyba samemu zacząć warzyć browarek 😀

  2. jak widać kłamstwo ma krótkie nogi 🙂

  3. Ciekawe ilu znajomych organizatora wygralo konkurs?

  4. Ale to nie jest tak że perła się zepsuła ostatnio czy coś. Zawsze tak było że jednego dnia smakowała dobrze a innego nie dało się wypić. Praktycznie z kazdym piwem tak jest. Co partia to inny smak. Mi od wakacji smakuje jasny Kozel, szkoda że taki drogi.

  5. „Mi od wakacji smakuje jasny Kozel, szkoda że taki drogi.”
    ahh studencik 😀 chcialby, żeby po 0,20gr było piwo.. wtedy mógłbyś na facebooku wstawiac jak to codziennie pijesz.
    Może ferrari powinno byc tez tanie, po 200 zł … by każdy mógł sobie kupić

    co dla Ciebie jest drogie dla innego to drobny wydatek. Albo zaczniesz zarabiać i ceny nie będą dla Ciebie problemem albo będziesz dzwonił do mamy prosząc o przelew ( tak z 20 – 30 zł mamo, prosze prosze prosze) i będziesz narzekał, że wszystko drogie 😀

    Proste ? Proste

    hihihihihihi 😉 hihi

  6. Pracwowałem w tej firmie wiele lat …stanowsiska ,przetargi na samochody ustawiane po znajomości .Uszkadzane spejalnie żeby zaniżyć wartość samochodu .Dali wygrać przetargi na , fabie ale octawii nikt z pracowników nie wylicytowwał bo były obstawione między siebie.Pociotki dostają lepsze stanowiska niż stali pracownicy .nawet piwo które ma na etykiecie długi okres leżalowania wyprodukowane dzisiaj jutro będzie lane do butelek Więc konkurs na wycieczke to zwykła sciema na wakacje syna kierownika za służbowe pieniądze. .Śmiech na sali .

  7. Drugi etap konkursu za nami i tutaj też organizatorzy nie omieszkali nie zrobić delikatnego wałka. Jednego zdjęcie które wygrało nie ma w galerii, drugie widnieje na jej końcu, więc zostało dodane ostatnie 😉 Co więcej, „artysta” od fotoszopowanego zdjęcia raz, że dodał zdjęcie nie powiązane z tematem konkursu (dobre chwile, a tu typek siedzi na bloku? wtf?) to jeszcze okazuje się, że człowiek ten ma powiązanie z firmą z którą współpracuje znana nam już spec od marketingu, której znajomy wygrał pierwszy konkurs 😉

  8. na deptaku w browarze piwo 10 z;l. a w Palacu Parysa 5 zl.proste

Z kraju