Pomimo swojego wieku samolot ma bardzo niewielki przebieg i jest w doskonałym stanie technicznym. Jak wyjaśniają mechanicy, spokojnie może on latać przez kolejne czterdzieści lat. Jest jednak poważny problem, z którym Aeroklub nie jest w stanie sobie samodzielnie poradzić.
wszyscy latali i chcieli by dalej latać a wy się złóżcie na remont – haha typowe, do sasina czy innego glempa celebryty napiszcie to wam odpali jakieś drobne
Tech
Piloci raczej niechętnie wsiadają za stery tego koromysła.
Darek
Nie koromysła tylko kukuruźnika.
WAS
Tiaaa… takiego pogrubionego kukuruźnika? To An-2, a nie Po-2.
Mietek
Mamy wolność wyboru, więc kto chce ten wpłaci, kto nie chce nie wpłaci. Zorientowani w temacie aeroklubu, wiedzą co tam jest grane. Zaś zwykłych ludzi dobrego serca, chcących wesprzeć ten „zabytek” wypadało by uświadomić, dlaczego aeroklub nie ma pieniędzy na przepłótnienie. Samolot latał, więc jakiś grosz zarobił, dlaczego więc klub chce od darczyńców pełną kwotę? A jeśli nie latał, to do muzeum i koniec tematu.
wszyscy latali i chcieli by dalej latać a wy się złóżcie na remont – haha typowe, do sasina czy innego glempa celebryty napiszcie to wam odpali jakieś drobne
Piloci raczej niechętnie wsiadają za stery tego koromysła.
Nie koromysła tylko kukuruźnika.
Tiaaa… takiego pogrubionego kukuruźnika? To An-2, a nie Po-2.
Mamy wolność wyboru, więc kto chce ten wpłaci, kto nie chce nie wpłaci. Zorientowani w temacie aeroklubu, wiedzą co tam jest grane. Zaś zwykłych ludzi dobrego serca, chcących wesprzeć ten „zabytek” wypadało by uświadomić, dlaczego aeroklub nie ma pieniędzy na przepłótnienie. Samolot latał, więc jakiś grosz zarobił, dlaczego więc klub chce od darczyńców pełną kwotę? A jeśli nie latał, to do muzeum i koniec tematu.