Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Tego oznakowania ciężko nie zauważyć. Kolejne zderzenie pojazdów na ul. Zelwerowicza

Skrzyżowanie ul. Zelwerowicza i Bohaterów Września jest chyba jednym z najwyraźniej oznakowanych w Lublinie. Jednak wciąż dochodzi tam do zdarzeń drogowych.

Do zdarzenia doszło w poniedziałek około godziny 17 na ul. Zelwerowicza w Lublinie. Na skrzyżowaniu z ul. Bohaterów Września zderzyły się dwa samochody osobowe: opel i skoda. Na miejscu interweniowała policja.

Jak wstępnie ustalono, kierująca oplem kobieta wyjeżdżała z ul. Zelwerowicza. Wymusiła jednak pierwszeństwo przejazdu na jadącej w kierunku obwodnicy skodzie.

W zdarzeniu nikt nie odniósł obrażeń ciała. Badanie alkomatem wykazało, że kierowcy byli trzeźwi. Policjanci ustalają teraz szczegółowe okoliczności zdarzenia.

50

51

(fot. lublin112)
2017-10-09 22:15:43

26 komentarzy

  1. No nie wiem czy poprawnie

    zawsze wyjeżdżając z Zelwerowicza mam wątpliwości czy pod nic nie wjeżdżam. Przeszkadzają barierki i łuk drogi i to, że trzeba przejechać przez 6 pasów ruchu. Tam powinny być światła

    • proszę Cię, najlepiej jakby w ogóle nigdzie nie było świateł, wytłukli by się wszyscy co nie patrzą na znaki i dopiero wtedy by się normalnie jeździło!!!

      • prawda jest taka, że dobrze, przedmówca napisał (przedmówca 😉 ) Słaba widoczność na skrzyżowaniu z lewej łuk z prawej barierki. Światła by pomogły ALE czy nie można zastosować ronda. Mieszkałem kiedyś przez krótki czas w Milton Keynes, jest to miasto rond, nigdzie w żadnym mieście nie widziałem tak dobrych rozwiązań drogowych jak tam. Rondo uspokaja ruch, w tedy nie ma pędzących wariatów 100 km na godzinę w tamtym miejscu (pewnie nawet i szybciej)

        • Wieśniaczka na szpileczkach

          Delikatnie, żeby durniów nie urazić – tzw. inaczej myślącym nawet ronda nie są w stanie być przeszkodą w osiągnięciu zamierzonego celu.

        • Właśnie! Rondo załatwiłoby temat. Ale w lubelskim ZDiM czas zatrzymały się na planowaniu ruchy w stylu lat 60-tych, więc nic z tego nie będzie.

          • To ja coś do tego dodam – zwróćcie uwagę, że chcąc skręcić w lewo w stronę Willowej wjeżdża się bezpośrednio pod samochody jadące od obwodnicy. Co szkodziło (jest na to miejsce), żeby zrobić tam 50 metrów pasa rozbiegowego ? Ta sama sytuacja jest na skrzyżowaniu zjeżdżając z obwodnicy jadąc do Świdnika. Jak chcesz z obwodnicy wrócić na tym skrzyżowaniu w stronę sortowni Poczty Polskiej to przy praktycznie zerowej widoczności wyjeżdżasz na pas ruchu dla samochodów jadących od Świdnika do Lublina. Dla mnie to jest kompletny brak wiedzy przy projektowaniu skrzyżowań. Myślę, że tam 3/4 ludzi powinno pójść już na emerytury i dać pracować młodym, którzy nie mają zrytych beretów…

    • w punkt!!! + grzeją tam jak nic…

    • Największą przeszkodą jaka może znajdować się na tym skrzyżowaniu to jest telefon przy uchu .

    • Oznakowanie niestety za wiele nie pomoże. W godzinach szczytu jest bardzo trudno włączyć się do ruchu, jest dużo samochodów oraz słaba widoczność. Najlepszym rozwiązaniem byłoby rondo.

    • W Konstytucji nie jest napisane, że każdy obywatel ma obowiązek poruszać się samochodem. Jeśli nie umiesz jeździć – nie wsiadaj do auta. Proste. Dla nas, normalnych kierowców to skrzyżowanie jest dobrze widoczne i nie sprawia problemów. Jeśli komuś sprawia problem przejechanie przez to skrzyżowanie powinien oddać uprawnienia do kierowania i przestać prowadzić auto. W czym problem.

      • Nie cwaniacz , nie cwaniacz bo i tobie może się przydarzyć wymuszenie wg mnie tutaj w 80% winni są zbyt szybko jadący kierowcy Boh. Września. Rondo faktycznie przypomniało by im że nie są na drodze ekspresowej. Dla porównania wyobrażcie sobie skręt w lewo z Nałęczowskiej w al. Krasnicką bez świateł.

  2. i znowu wymusilA????

  3. Za to sygnalizację świetlną zbudowali przy wyjeździe z uliczki osiedlowej – nasi planiści inteligentni inaczej !

  4. Jechałem kiedyś tamtędy

    • Wieśniaczka na szpileczkach

      Trzeba było się zatrzymać, wyjść z autka i wzorem np. kotów zaznaczyć to miejsce moczem.
      łatwiej byłoby uwierzyć, że tam byłeś.

  5. Tak jest światła to jest rozwiązanie dla ludzi którzy nie znają przepisów ruchu drogowego.

  6. Oznakowania są rzeczywiście fantastyczne tylko widoczność słaba – rzeczywiście przeszkadza łuk i barierki. Chwilę wcześniej na skrzyżowaniu, bodajże, z Akacjową są światła – a nie dzieje się tam KOMPLETNIE nic. Ma rację krys, ze skrzyżowania im się pomyliły.

  7. Często tamtędy jeżdżę i bardzo dużo osób wyjeżdżających z Zelwerowicza nie zatrzymuje się na stopie co może wiele tłumaczyć

  8. A po co mają się zatrzymywać? Znak STOPu to tylko zalecenie zatrzymania się, a nie konieczność.

  9. Przy skręcie w lewo widoczność jest dobra w obie strony, chyba że ktoś akurat na środkowym pasie stanie nie wiadomo po co (w zasadzie to wiadomo – żeby pojechać prosto i tam zawrócić przez pas zieleni), no i ewentualnie jeśli ktoś ma niski samochód, to faktycznie po prawej barierka może zasłaniać jadące samochody. Ci, co się ładują pod samochody jadące od centrum w stronę obwodnicy, to przede wszystkim właśnie ci startujący ze środkowego pasa prosto. Z prawego pasa w prawo trochę trudniej się wpakować, bo niby widoczność mniejsza, ale są dwa pasy i samochód jadący od centrum może zazwyczaj uniknąć zderzenia zjeżdżając na lewy.

    Poza tym wszystkim dużą rolę odgrywa prędkość. To, że skoda zatrzymała się 200 m za skrzyżowaniem, też o czymś świadczy. Tu jest ograniczenie 50 km/h, a nikt tyle nie jedzie jeśli jedzie prosto Bohaterów Września, obojętnie w którą stronę. Jak już musi zasuwać, to niech przynajmniej jedzie w stronę obwodnicy lewym pasem, wtedy wyjeżdżający z Zelwerowicza mają większą szansę go zobaczyć oraz niezerową szansę na bezpieczne przerwanie manewru w razie czego.

    • W 100% popieram i się zgadzam. Za wypadki w tym miejscu i w innych odpowiadają: prędkość, kombinowanie, niestosowanie się do znaków.

  10. Cytuję ” ałtor
    10 października 2017 o 09:36

    W Konstytucji nie jest napisane, że każdy obywatel ma obowiązek poruszać się samochodem. Jeśli nie umiesz jeździć – nie wsiadaj do auta. Proste. Dla nas, normalnych kierowców to skrzyżowanie jest dobrze widoczne i nie sprawia problemów. Jeśli komuś sprawia problem przejechanie przez to skrzyżowanie powinien oddać uprawnienia do kierowania i przestać prowadzić auto. W czym problem.” koniec cytatu .DOKŁADNIE ałtor …co niektórym wszystko przeszkadza …a to widocznosci brak ,a to zakręt żle wyprofilowany ,A to to ,a to tamto ……a prawda jest taka jak w przysłowiu o złej baletnicy ,której przeszkadza rąbek u spódnicy …

Z kraju