Wczoraj od Czytelnika otrzymaliśmy zdjęcie z pojazdem komunikacji miejskiej poruszającym się poza buspasem. Pan Mateusz pyta, po co w takim razie są na Drodze Męczenników Majdanka buspasy?
O to to.Kilkaset metrów dalej na Fabrycznej aż prosi się by była strzałka do skrętu w prawo w Unii Lubelskiej.Tam jest dramat odkąd włączone są światła.Niemal połowa bus bada jest zakorkowana bo spora ilość aut cjce skręcić w prawo
Krzysztof,, Ochota,,
Na zdjęciu przedstawionym przez Pana konfidenta widać tylko 4 samochody. Oznacza to ( zero ruchu) Więc pojechał jak pojechał. Tyle w temacie, a szczegóły wyjaśni Pan Franio. ?
dw
czyli jak jest „zero ruchu” to wszystko wolno – wspaniałe podejscie
alo
A ja posuwam obwodnicą i mam w nosie bus pasy i pas dla rowerzystów.
bus
Nie znam aż tak dobrze przepisów odnośnie buspasów, czy jeśli wyznaczony jest buspas to kierujący autobusem ma obowiązek czy tylko przywilej korzystania z niego?
Ag
Przywilej.
VOLF
Przez BUSPASY część kierowców będzie miała wstawione BAJPASY. To dla „ZDROWOTNOŚCI”
Krzysztof,, Ochota,,
Do,, dw,, Tak, zgodnie z kodeksem tak.
majka
Jeżdżenie poza buspasami to raczej standard i to nie tylko tam, gdzie zaraz będzie zwężenie. Buspasy tak samo zbędne jak osobna sygnalizacja dla komunikacji miejskiej na tychże – kierowcy mpk ładują się na swoim czerwonym wprost przed maskę osobówek i jeszcze mają pretensje.
Mikołaj
To nie jest żaden jednostkowy przypadek.Codziennie jest to samo.Autobusy,trolejbusy często wbijają na lewy pas jak tylko ruszą z przystanku.Jak trafi się się nauka jazdy jedna albo kilka jadące 15-20 km/h to remont wiaduktu nikomu nie przeszkadza tylko tylko jadą do końca bus pasa.
Kierowca
Kilka dni temu tym buspasem jechała sobie karetka i nie na sygnale, tylko kierowca prowadził pogaduszkę przez komórkę.
Kierowca Zawodowy
Za tymi światłami jest zwężka i autobus musi zmienić pas ruchu. Dla własnej wygody zmienił pas wcześniej i po zapaleniu się światła zielonego kontynuował jazdę na wprost aż do następnego przystanku
O to to.Kilkaset metrów dalej na Fabrycznej aż prosi się by była strzałka do skrętu w prawo w Unii Lubelskiej.Tam jest dramat odkąd włączone są światła.Niemal połowa bus bada jest zakorkowana bo spora ilość aut cjce skręcić w prawo
Na zdjęciu przedstawionym przez Pana konfidenta widać tylko 4 samochody. Oznacza to ( zero ruchu) Więc pojechał jak pojechał. Tyle w temacie, a szczegóły wyjaśni Pan Franio. ?
czyli jak jest „zero ruchu” to wszystko wolno – wspaniałe podejscie
A ja posuwam obwodnicą i mam w nosie bus pasy i pas dla rowerzystów.
Nie znam aż tak dobrze przepisów odnośnie buspasów, czy jeśli wyznaczony jest buspas to kierujący autobusem ma obowiązek czy tylko przywilej korzystania z niego?
Przywilej.
Przez BUSPASY część kierowców będzie miała wstawione BAJPASY. To dla „ZDROWOTNOŚCI”
Do,, dw,, Tak, zgodnie z kodeksem tak.
Jeżdżenie poza buspasami to raczej standard i to nie tylko tam, gdzie zaraz będzie zwężenie. Buspasy tak samo zbędne jak osobna sygnalizacja dla komunikacji miejskiej na tychże – kierowcy mpk ładują się na swoim czerwonym wprost przed maskę osobówek i jeszcze mają pretensje.
To nie jest żaden jednostkowy przypadek.Codziennie jest to samo.Autobusy,trolejbusy często wbijają na lewy pas jak tylko ruszą z przystanku.Jak trafi się się nauka jazdy jedna albo kilka jadące 15-20 km/h to remont wiaduktu nikomu nie przeszkadza tylko tylko jadą do końca bus pasa.
Kilka dni temu tym buspasem jechała sobie karetka i nie na sygnale, tylko kierowca prowadził pogaduszkę przez komórkę.
Za tymi światłami jest zwężka i autobus musi zmienić pas ruchu. Dla własnej wygody zmienił pas wcześniej i po zapaleniu się światła zielonego kontynuował jazdę na wprost aż do następnego przystanku
Wow i co miałaś mokro