Wczoraj od Czytelnika otrzymaliśmy zdjęcie z pojazdem komunikacji miejskiej poruszającym się poza buspasem. Pan Mateusz pyta, po co w takim razie są na Drodze Męczenników Majdanka buspasy?
Droga meczennikow majdanka wiecznie w korkach. PO Y EB Unny kraj.
Ela
Buspasy w tym miejscu są chorą fantazją jakiegoś niedouczonego urzędnika. Generują korki, ogromne korki. Stojąc w nich codziennie można dostać świra i naprawdę stracić cierpliwość.
Aaa
A może jednak dopuścić tę myśl, że nie tylko autem można przemieszczać się po mieście. Osobiscie na myśl o staniu w korku pojadę raczej o 50% dłuższą drogą lub pojdę pieszo, lub rowerem lub mpk bo ten nie stoi korku. Każdy decyduje sam, przypomnę ze korki tworzą się przez dużą liczbę samochodow i tylko ich zmniejszenie może zmniejszyć korki. To nie urzędnicy je powodują tylko Wy kierowcy swoimi samochodami. A urzędnicy nie są od tego aby zastanwiac się jak dogodzić jedynej najważniejszej grupie „kierowcom”.
Leo
Wyjaśnienie jest proste, dużo w MPK jeździ kierowców niedzielnych. Dobry kierowca zwykle pójdzie pracować za lepsze pieniądze gdzieś indziej, zostają ludzie z łapanki albo wąskie grono przyzwoitych kierowców którym ta praca pasuje. Prawie codziennie widzę kierowców tej zacnej linii którzy nie potrafią nawet zasygnalizować że zaraz staną na drodze, w sytuacji gdy przystanek jest na drodze, bez zatoczki postojowej. Po prostu taki gamoń nagle się zatrzymuje i stoi a kierowcy za nim nagle hamują nie będąc świadomi, że pan kierowca po prostu zaparkował.
otoja
A czy ktokolwiek jest mi w stanie przytoczyć przepis na podstawie którego autobusy MUSZĄ korzystać z buspasów?
otoja
A gamoń co przedstawia się jako LEO zamiast zadać sobie choć odrobinę trudu i przeczytać przepisy będzie jechał po kierowcach MPK. Otórz wyjaśniam: Według prawa są 2 przypadki kiedy używamy kierunkowskazów: zmiana pasa ruchu i zmiana kierunku ruchu. Innymi słowy: gdy nie ma zatoki, nie włączamy kierunkowskazu! Jeżeli przepisy ci nie odpowiadają to miej pretensje do ustawodawcy.
VOLF
Droga Męczenników Kierowców – tak sie powinna nazywać.
ZONE
Słaby żarcik. Chcesz powiedzieć, że kierowcy w korkach są większymi męczennikami niż więźniowie z Majdanka? Z niektórych rzeczy, delikatnie mówiąc, nie wypada żartować…
koki
W Lublinie nie będzie miejsca na BUS pasy , one powstają, tylko dlatego że urzędasy mają dofinansowanie, które pochodzi z Unii Europejskiej, to nie ma nic wspólnego z ogólnym dobrem, gdyby chodziło o płynność ruchu i rozładowanie korków to najlepszy przykład jest na skręcie w prawo z ulicy Armii Krajowej w Jana Pawła 2 na rondzie Kowcza
Kierowca
Jeżeli chodzi o bus pasy to dobre rozwiązanie pod warunkiem, że oprócz bus pasa są dwa pasy w jedną stronę w tedy nie tworzyły by się korki. Miasto powinno o tym pomyśleć zanim zatłoczy miasto. No chyba że dołożą parę milionów i zmodernizują system zielonej fali?
Ojojoj
Czy nikt nie zauważył że pojazd nie ma włączonej tablicy z numerem linii.
Wskazuję to że nie realizował przejazdu, może był to przejazd techniczny i w takim przypadku nie uprawnia go to do jazdy bus pasem.
Droga meczennikow majdanka wiecznie w korkach. PO Y EB Unny kraj.
Buspasy w tym miejscu są chorą fantazją jakiegoś niedouczonego urzędnika. Generują korki, ogromne korki. Stojąc w nich codziennie można dostać świra i naprawdę stracić cierpliwość.
A może jednak dopuścić tę myśl, że nie tylko autem można przemieszczać się po mieście. Osobiscie na myśl o staniu w korku pojadę raczej o 50% dłuższą drogą lub pojdę pieszo, lub rowerem lub mpk bo ten nie stoi korku. Każdy decyduje sam, przypomnę ze korki tworzą się przez dużą liczbę samochodow i tylko ich zmniejszenie może zmniejszyć korki. To nie urzędnicy je powodują tylko Wy kierowcy swoimi samochodami. A urzędnicy nie są od tego aby zastanwiac się jak dogodzić jedynej najważniejszej grupie „kierowcom”.
Wyjaśnienie jest proste, dużo w MPK jeździ kierowców niedzielnych. Dobry kierowca zwykle pójdzie pracować za lepsze pieniądze gdzieś indziej, zostają ludzie z łapanki albo wąskie grono przyzwoitych kierowców którym ta praca pasuje. Prawie codziennie widzę kierowców tej zacnej linii którzy nie potrafią nawet zasygnalizować że zaraz staną na drodze, w sytuacji gdy przystanek jest na drodze, bez zatoczki postojowej. Po prostu taki gamoń nagle się zatrzymuje i stoi a kierowcy za nim nagle hamują nie będąc świadomi, że pan kierowca po prostu zaparkował.
A czy ktokolwiek jest mi w stanie przytoczyć przepis na podstawie którego autobusy MUSZĄ korzystać z buspasów?
A gamoń co przedstawia się jako LEO zamiast zadać sobie choć odrobinę trudu i przeczytać przepisy będzie jechał po kierowcach MPK. Otórz wyjaśniam: Według prawa są 2 przypadki kiedy używamy kierunkowskazów: zmiana pasa ruchu i zmiana kierunku ruchu. Innymi słowy: gdy nie ma zatoki, nie włączamy kierunkowskazu! Jeżeli przepisy ci nie odpowiadają to miej pretensje do ustawodawcy.
Droga Męczenników Kierowców – tak sie powinna nazywać.
Słaby żarcik. Chcesz powiedzieć, że kierowcy w korkach są większymi męczennikami niż więźniowie z Majdanka? Z niektórych rzeczy, delikatnie mówiąc, nie wypada żartować…
W Lublinie nie będzie miejsca na BUS pasy , one powstają, tylko dlatego że urzędasy mają dofinansowanie, które pochodzi z Unii Europejskiej, to nie ma nic wspólnego z ogólnym dobrem, gdyby chodziło o płynność ruchu i rozładowanie korków to najlepszy przykład jest na skręcie w prawo z ulicy Armii Krajowej w Jana Pawła 2 na rondzie Kowcza
Jeżeli chodzi o bus pasy to dobre rozwiązanie pod warunkiem, że oprócz bus pasa są dwa pasy w jedną stronę w tedy nie tworzyły by się korki. Miasto powinno o tym pomyśleć zanim zatłoczy miasto. No chyba że dołożą parę milionów i zmodernizują system zielonej fali?
Czy nikt nie zauważył że pojazd nie ma włączonej tablicy z numerem linii.
Wskazuję to że nie realizował przejazdu, może był to przejazd techniczny i w takim przypadku nie uprawnia go to do jazdy bus pasem.