Oszustwo „na zepsuty telefon”. Kobieta straciła prawie 2800 zł
08:37 15-10-2023
Do 73-latki na komunikatorze internetowym odezwała się osoba, który twierdziła, że jest jej córką i ma problem z telefonem. Fałszywa córka stwierdziła, że z powodu uszkodzenia telefonu nie jest w stanie zalogować się do banku i uregulować rachunku.
W związku z tym poprosiła matkę o przelanie prawie 2800 złotych na wskazane konto. Mimo braku podejrzeń, kobieta z Zamościa dokonała przelewu. Jednak, kiedy rzekoma córka poprosiła o kolejny przelew na opłatę, 73-latka zaczęła mieć wątpliwości. Skontaktowała się telefonicznie ze swoją prawdziwą córką, która zaprzeczyła, że kiedykolwiek prosiła o pieniądze.
To ważne ostrzeżenie przed oszustami, którzy podszywają się pod nasze bliskie osoby. Zawsze powinniśmy weryfikować otrzymywane informacje i nie ufać ślepo. Oszuści potrafią podszyć się pod dowolny numer telefonu, dlatego zawsze warto zadzwonić kontrolnie do bliskich i zweryfikować prośby przed dokonaniem przelewu. Tylko ostrożność i czujność mogą uchronić nas przed utratą pieniędzy.
Z oszukaną „panią” naprawdę jest źle, jak przez telefon córki nie rozpoznaje
O tyle dobrze się stało, ze nadmiar kasiorki oddała bardziej potrzebującej osobie niż ona sama.
Bóg powinien jej to za dobry uczynek odfajkować.
„Do 73-latki na komunikatorze internetowym”
rydzo już w loży vip zarezerwował miejsce na „górze” xD
8ma osoba z Zamościa w tym tygodniu buhahahaha
W Zamościu mają ludzie nadmiar gotówki.
Moze w tym Zamosciu te pieniądze to dla nich drobne,a my się ekscytujemy ze tak kase rozdają 😉
Pół wypłaty.