Wtorek, 23 kwietnia 202423/04/2024
690 680 960
690 680 960

Na rondzie z pniakiem znów zderzyły się pojazdy. Są duże utrudnienia w ruchu (zdjęcia)

Pomimo bardzo dobrego oznakowania, na rondzie 100-lecia KUL wciąż dochodzi do kolizji i wypadków. Przyczyną jest zawsze nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu. Nie inaczej było i tym razem.

Do zdarzenia doszło w czwartek około godziny 16:40 na rondzie 100-lecia KUL w Lublinie. Na skrzyżowaniu al. Solidarności i al. Mazowieckiego zderzyły się dwa samochody osobowe: opel i volkswagen. Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespół ratownictwa medycznego oraz policja.

Jak wstępnie ustalono, kierująca oplem kobieta jechała od strony al. Sikorskiego. Wjeżdżając na skrzyżowanie, nie ustąpiła pierwszeństwa przejazdu volkswagenowi, którego kierująca zjeżdżała z ronda. W wyniku tego doprowadziła do zderzeniu obu pojazdów.

W zdarzeniu poszkodowane zostały dwie osoby, jednak z nich została opatrzona przez ratowników, drugą przetransportowano do szpitala. Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności zderzenia obu pojazdów. Występują duże utrudnienia w ruchu, skrzyżowanie jest częściowo zablokowane.

Na rondzie z pniakiem znów zderzyły się pojazdy. Są duże utrudnienia w ruchu (zdjęcia)

Na rondzie z pniakiem znów zderzyły się pojazdy. Są duże utrudnienia w ruchu (zdjęcia)

Na rondzie z pniakiem znów zderzyły się pojazdy. Są duże utrudnienia w ruchu (zdjęcia)

Na rondzie z pniakiem znów zderzyły się pojazdy. Są duże utrudnienia w ruchu (zdjęcia)

Na rondzie z pniakiem znów zderzyły się pojazdy. Są duże utrudnienia w ruchu (zdjęcia)

Na rondzie z pniakiem znów zderzyły się pojazdy. Są duże utrudnienia w ruchu (zdjęcia)

(fot. lublin112, nadesłane – Łukasz)

23 komentarze

  1. Postawić pniaki na wjeździe na rondo i każdy będzie jechał wolniej. A jak nie to eliminacja własna. Czyż nie …

  2. Chyba al. Solidarności a nie Sikorskiego

    • Al. Solidarności od strony al. Sikorskiego. Wszystko dlatego, że od strony Warszawy również jest al. Solidarności.

  3. Trudno mi się nie zgodzić z wpisami o słabym zaprojektowaniu ronda. Nikt się nie nauczył na Choinach – skoro z założenia ma być rondo bez świateł, to pasowałoby same wloty na rondo zaprojektować w taki sposób, żeby wymusić zmniejszenie prędkości. Jak mamy wloty proste jak drut, to niestety będzie to, co jest i skończy się, znając lubelskie warunki, wpakowaniem kolejnych nonsensownych świateł na rondzie o niewielkim natężeniu ruchu. Skoro jest prosto, to znaczy, że można wjechać na pełnej k***ie, niestety dla wielu kierowców tak to działa.

    A że kierowcy gamonie, to inna para kaloszy.

Z kraju