Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024
690 680 960
690 680 960

Lubelskie centrum wyprzedażowe ma nowego zarządcę. Jego zadaniem jest przyciągnięcie najemców i klientów

Niejednokrotnie pojawiały się informacje o niepewnej przyszłości Outlet Center. Obiekt przetrwał, a teraz ruszyła jego ponowna komercjalizacja. Centrum ma też zostać odświeżone i dostosowane charakterem do aktualnych trendów oraz preferencji zakupowych klientów.

Dokładnie 9 lat temu przy ul. Mełgiewskiej w Lublinie otwarty zostało Outlet Center. W budynku powstały miejsca dla około 100 sklepów. O ile na początku funkcjonowania większość lokali była zajęta, a klienci licznie odwiedzali obiekt, tak od dłuższego czasu wyraźnie daje się zauważyć spadek zainteresowania.

Niejednokrotnie w przestrzeni publicznej pojawiały się informacje o niepewnej przyszłości obiektu. Zwłaszcza, iż rezygnowali kolejni najemcy a klientów w porównaniu do innych galerii handlowych, było tam bardzo niewiele. Pomimo tego Outlet przetrwał a dziś już wiadomo, że będzie miał nowego zarządcę. Została nim międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, jeden z liderów obszarze zarządzania aktywami na rynku nieruchomości.

Firmie powierzono rozpoczętą rekomercjalizację obiektu, następnie będzie miała ona za zadanie przeprowadzenie kompleksowych procesów zarządczych, w tym pełnego wachlarza działań marketingowych. Centrum ma też zostać odświeżone i dostosowane charakterem do aktualnych trendów oraz preferencji zakupowych klientów.

Jak wskazano, potencjał Outlet Center jest spory. Wszystko dlatego, iż jest to jedyny taki obiekt w regionie. Przekłada się to na duże możliwości w zakresie wykreowaniu marki oraz zbudowania ciekawej, przekładającej się na zwiększanie konwersji strategii marketingowej. Zwłaszcza, że potencjalnych klientów można szukać wśród ok. 2 mln mieszkańców.

– Centrum oferuje 8 tys. mkw. powierzchni najmu oraz bezpłatne parkingi. Zostało ono tak zaprojektowane, aby umożliwić klientom maksymalnie komfortowe zakupy. Wszystkie sklepy zlokalizowano na jednym poziomie, dzięki czemu nie ma tu barier architektonicznych, a komunikacja między poszczególnymi częściami obiektu jest intuicyjna – mówi Paulina Bauer, Head of Retail Asset Services, Cushman & Wakefield.

Nowy zarządca Outlet Center Lublin dodaje, iż ze względu na sytuację makroekonomiczną popularność smart shoppingu wśród Polaków ciągle rośnie. To sprzyja centrom wyprzedażowym, o czym świadczy tegoroczny dwucyfrowy wzrost ich obrotów.

25 komentarzy

  1. A gdzie dopisek artykuł sponsorowany?????

  2. outlet – jeden wielki bałagan, jak w ciuchlandzie, a ceny jak w normalnych sklepach, jedna wielka pomyłka, ceny powinny być min o połowę mniejsze, i przede wszystkim porządek, najlepiej sklep z chińskimi ubraniami, elektroniką i narzędziami i nie trzeba międzynarodowej spółki do wyciągania pieniędzy

  3. Ja od 20 lat kupuję w necie i łapie prestiżowe marki w cenach jak te śmieciowe marki w galeriach albo i taniej zaoszczędzony czas i pieniądze a weekend mam czas dla rodziny basen, las, piłka, wspólne gotowanie

  4. Dla mnie dojazd tam był spoko, mam blisko. Ale ceny wcale nie były okazyjne! Jakieś byle jakie i stare rzeczy były przecenione, a jak coś lepszego, to ceny już były normalne. Nie ma sensu taki sklep, bo w galeriach jest większy wybór za podobne ceny.

  5. Ja tam kiedyś byłem i nawet coś kupiłem, zdaje się że taniej. Ale żeby tam specjalnie jechać na drugi kraniec miasta, to wielkiego sensu nie widzę. W lublinie jest o wiele za dużo galerii i cóż, ta wydaje się raczej zbędna.

  6. Smutne to wszystko

    Kupujcie ludzie w lumpeksach dajcie drugie życie ubraniem nie ważne co sobą reprezentujecie na zewnątrz tylko to co w środku wyprodukowanie jednej koszulki to 3 metry szescienne wody spodni jeansowy to kilkanaście metrów sześciennych ubrania z plastiku typu poliester trafiają do gleby i mórz żywi się tym plankton i małe ryby później duże ryby a finalnie my niedługo w żyłach zamiast cholesterolu będziemy mieli mikroplastik już tak jest. Najpierw dali przyzwolenie żebyśmy się rozmnażali jak myszy po to aby mieć jak największy rynek zbytu zatruli środowisko a teraz mówią nam że to nasza wina . Tylko świadomość nas konsumentów może doprowadzić do ukrócenia procedury dekgradacji naszej Planety i utylizacji spoleczenstwa

Dodaj komentarz

Z kraju