Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Kierowcy przestaną się gubić? Poprawiono oznakowanie na objeździe ul. Fabrycznej

Wielu kierowców narzekało, że oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu, jaką wprowadzono po zamknięciu ul. Fabrycznej, jest bardzo słabo widoczne. Nocą namalowano nowe strzałki.

Mija miesiąc od kiedy w związku z zamknięciem ul. Fabrycznej w Lublinie wprowadzona została nowa organizacja ruchu. Objazdy poprowadzone zostały przez ul. Wolską i plac Bychawski, dodatkowo dokonano kilku zmian mających na celu usprawnienie przejazdu. Na ul. Wolskiej przed skrzyżowaniem z Drogą Męczenników Majdanka pasy jezdni prowadzące wcześniej na wprost, w ul. Łęczyńską, służą obecnie tylko do skrętu w prawo, w stronę Majdanka. Do jazdy na wprost służy pas, z którego wcześniej skręcało się w lewo.

Z ul. Wolskiej w kierunku placu Bychawskiego prowadzą teraz dwa pasy ruchu, podobnie jest w odwrotnym kierunku. Dopuszczony został również skręt w lewo z ul. Kunickiego w ul. Pocztową dla pojazdów jadących od strony dzielnicy Dziesiąta.

Pomimo sporego upływu czasu wciąż sporo kierowców nie zwraca uwagi na zmienione oznakowanie, doprowadzając do niebezpiecznych sytuacji. Wiele osób kładło to na karb słabo widocznych znaków poziomych. Jak tłumaczyli, żółte strzałki bardzo szybko uległy zatarciu i są prawie niewidoczne. W nocy z piątku na sobotę na skrzyżowaniach pracownicy firmy zajmującej się oznakowaniem lubelskich ulic, nanieśli na jezdnię nowe, znacznie lepiej widoczne znaki. Dzięki temu bezpieczeństwo w tej okolicy powinno się poprawić.

(fot. lublin112.pl)

11 komentarzy

  1. Dopiero teraz gdy gazety zaczęły pisać o bublach. Janusze drogownictwa, a tylu młodych inżynierów drogownictwa nie ma pracy i pracuje po MakDonaldach.

  2. Ja tam dalej będę jeździł na pamięć. Przepisy i nowe organizacje ruchu sa dla PełOwców i KOdowców

  3. zróbcie mapkę, na której rozrysowane będą strzałki gdzie jak się skręca, wielu osobom rzut z góry pomoże 🙂

  4. … parę z tych czasowych zmian organizacji ruchu na Placu Bychawskim powinno być wprowadzone na stałe bo widać że się sprawdzają !

  5. Ciekawe czy znaki pionowe poprawili bo na ulicy Łeczynskiej w stronę placu bychawskiego na prawym pasie wyrysowali buspas ale na znaku pionowym bylo ze pas służy tylko do skrętu w prawo w zamkniętą ulicę Fabryczną

  6. I tak będą jeździć po swojemu. Pracuje na 1 maja i widzę z okna co się dzieje na skrzyżowaniu Wolskiej 1 maja Plac Bychawski i Kunickiego. Jazda na wprost z 1 Maja w Kunickiego jest nagminna. Postawić patrol Policji za przystankiem przed wiaduktem i paru baranów by się załapało. A druga sprawa to jazda na tak zwane A może się uda. Czyli wjazd na skrzyżowanie jak nie ma gdzie zjechać dość często praktykowane z zielonej trasy w plac bychawski i blokowanie skrzyżowania. I dziwie się kierowcą którzy na mnie trąbią jak stoję przed światłami i czekam żeby się gdzieś zmieścić i nie blokować skrzyżowania. Druga sprawa odstępy miedzy samochodami. Niektórzy kierowcy zostawiają przed sobą dobre 1.5 2 m odległości z tego powodu też sie tworzą korki.. nie można ciaśniej ????

  7. Przyda sie poprawka! Tak trzymac – kontrolowac i poprawiac samemu bez wezwan od mediow.
    Przy okazji tematu oznakowania.
    Dzis przyszlo mi jechac al.Solidarnosci od Hiltona w strone Czubow i LSM. Tam tez wypadaloby sie przejechac inzynierom ruchu z kims nie znajacym miasta i postawic znaki tam gdzie maja watpliwosci jak jechac. Oznakowanie jest wg mnie ciut niekompletne – jakby nie robiono go z mysla o przyjezdnych tylko „swoich”, a swoim znaki mniej potrzebne …

  8. gdzie jest policja

    pozabierac uprawnienia a nie znaki poprawiac. gdzie jest policja ja sie pytam??????????????????????? no gdzie?????????????? pseudo kierowcy stwarzaja tam najwieksze mozliwosci utraty zycia oraz trwalego uszczerbku zdrowia!!!!!!!!!!!!!! pijany szoszon z witosa z pewnoscia duzo lepiej jezdzi na nieswiadomce jak oni na trzezwo……

Z kraju