Poniedziałek, 26 lutego 202426/02/2024
690 680 960
690 680 960

Cztery kolizje na al. Witosa. Utrudnienia w ruchu w obu kierunkach (zdjęcia, wideo)

We wtorek rano na al. Witosa w Lublinie doszło do czterech kolizji w rejonie wiaduktu w ciągu ul. Hutniczej. Występują utrudnienia w ruchu na jezdni w stronę centrum miasta, a także na jezdni w kierunku Świdnika.

Do wszystkich zdarzeń doszło we wtorek rano w rejonie wiaduktu w ciągu ul. Hutniczej. Na al. Witosa na jezdni w kierunku centrum miasta miały miejsce trzy kolizje, zaś na jezdni w stronę Świdnika doszło do jednej kolizji.

Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności wszystkich zdarzeń. Obecnie występują utrudnienia z przejazdem w obu kierunkach.

Jak ustaliliśmy w pierwszym zdarzeniu udział brały pojazdy: ford i bmw, w drugim skoda, toyota i kolejna toyota, w trzecim zaś opel i ciężarowy mercedes. Z kolei w czwartym zdarzeniu mitsubishi i citroen. Co najmniej przez kilkadziesiąt minut mogą w rejonie wszystkich kolizji występować utrudnienia z przejazdem. Zalecamy kierowcom zachowanie bezpiecznej prędkości na tym odcinku al. Witosa, a także zwrócenie uwagi na bezpieczną odległość pomiędzy pojazdami.

Wideo: nadesłane Robert

Zdjęcia: lublin112.pl, nadesłane Paweł

21 komentarzy

  1. Tam to tylko postawic z 10 fotoradarow i nieoznakowanych. Ludzie jada jakby ich mrowki w tylek gryzly albo mieli sie w majtki zsikac. A juz w oklicach Hutniczej i al.Tysiaclecia nie da sie jechac zgodnie z przepisami bo tam wiekszosci to pseudo-’rajdowcy…

  2. Ta Toyota to chyba chciała się podłożyć bo już była klejona taśmą.

    • Kierowcy bmw to nic przy woźnicach jeżdżących toyotami…ci to przechodzą wszelkie zasady i normy….

  3. Tylko odcinkowy pomiar prędkości . Proponuję odcinek od zamku do felicity

    • Odcinkowy pomiar prędkości wskaże tylko auta, które poruszają się ze średnią minimum 5 km/h szybciej od limitu. A co to da, gdy część odcinka przejadą szybciej, a część wolniej, lub gdy warunki na drodze są niebezpieczne nawet w dozwolonej prędkości? Absolutnie nic. Tam by się przydało elektroniczne ograniczenie prędkości do bezpiecznej w panujących warunkach i fotoradar przed łukiem – na przykład podczas śnieżycy ograniczenie do 30, w pogodny dzień do 70. Technologia już na takie rozwiązania pozwala, w Anglii stosuje się je od dawna choćby na autostradach w godzinach szczytu.

  4. Warunki złe, ślisko a i tak trafiają się tacy drajwerzy co ci będą siedziec na zderzaku i będą cie poganiać. Ograniczenia są dla wszystkich i po to właśnie aby było bezpiecznie…

  5. Pamiętacie to BMW z światłami jak Multipla (zdjęcie 2 z 15 w galerii)? Chyba niedawno było na Lublin112 i chyba też na Witosa. Czyli nie tylko samochód brzydki, ale i kierowca nic się nie uczy na błędach.

Dodaj komentarz

Z kraju

Polityka i społeczeństwo