Było czarno, jest biało. Coraz bliżej do finału niezwykle ważnej akcji (wideo)
10:18 17-06-2019 | Autor: redakcja

Od kilku tygodni, zarówno w internecie, jak też np. na monitorach w autobusach i trolejbusach lubelskiej komunikacji miejskiej, można oglądać spot zapowiadający niezwykle ważną akcję społeczną.
Pierwszy jej element, piętnuje sytuacje, w których osoby potrzebujące pomocy się jej nie doczekały z powodu panującej wokół znieczulicy wśród społeczeństwa. Niejednokrotnie dochodziło bowiem do przypadków, kiedy przechodnie mijali leżące osoby, te zaś w tym czasie umierały. Tymczasem wystarczyła odrobina zainteresowania, aby można było im uratować życie.
W przeciwnym kontekście jest drugi spot. Tym razem chodzi o sytuacje godne naśladowania, kiedy to właśnie dzięki przypadkowym osobom, potrzebujący żyją do tej pory. Warto obserwować dalszy rozwój tej akcji, bo naprawdę warto. Niebawem nastąpi ciąg dalszy, o czym oczywiście będziemy informować.
Co ważne, każde udostępnienie postu związanego z akcją w mediach społecznościowych może przynieść wymierne korzyści dla nas wszystkich. W jaki sposób, o tym już wkrótce.
Poniżej drugi zwiastun kampanii społecznej, realizowanej przy współpracy z Wojewódzkim Pogotowiem Ratunkowym w Lublinie, pod patronatem medialnym portalu lublin112.pl. Realizacja – Freshownia.
(fot. wideo Freshownia)
Przykłady można mnożyć:
„Kupił BMW, jechał 50 km/h”
„Miał motocykl, nie wyprzedzał na podwójnej ciągłej”
„Wypożyczył rower, jechał po jezdni”
„Ukradł rower, wywalił się na schodach”
„Jadąc przez Krasienin, zatrzymał się na STOPie”
„Pod Zamkiem sprzedawał papierosy z polskimi znakami akcyzy”
„Nie umiała jeździć, nie wsiadła za kierownicę, oszczędziła kilka żyć.”
Znak cudzysłów w filmie jest źle użyty. Pierwszy powinien być nisko a drugi wysoko a jest odwrotnie. Ponadto pierwszy jest innym krojem pisma niż drugi. Żenada. Pewnie robiła to osoba ze „znakomitą znajomością pakietu Office”, wpisaną do CV ;P