Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Bolt wprowadza obowiązkowe szkolenia dla kierowców oraz nowe zasady Społeczności Bolt

W związku z podnoszeniem bezpieczeństwa w przejazdach, Bolt jako pierwsza platforma w Polsce wprowadza obowiązkowe szkolenia dla kierowców, opracowane we współpracy z fundacją Feminoteka. Jednocześnie firma opublikowała zasady poprawnego zachowania, obowiązujące wszystkich korzystających z aplikacji pasażerów i kierowców, zebrane w dokumencie Standardy Społeczności Bolt. Ich nieprzestrzeganie może skutkować m.in zablokowaniem dostępu do aplikacji.

Każdy kierowca korzystający z aplikacji Bolt musi obowiązkowo przejść szkolenie, a następnie zdać test, aby móc kontynuować współpracę z Bolt. Szkolenia dostępne są w 5 wersjach językowych. Webinar obejmuje podstawy z zachowania w ramach relacji pasażer-kierowca, tłumaczy jakie zachowania są absolutnie niedopuszczalne oraz z jakimi konsekwencjami należy się liczyć w przypadku ich złamania.

Szkolenie zostało opracowane we współpracy z fundacją Feminoteka i jest pierwszym z przynajmniej dwuczęściowego cyklu webinarów.

– Bezpieczeństwo osób korzystających z aplikacji Bolt jest dla nas priorytetem. Opublikowane dzisiaj szkolenie edukacyjne to kolejny krok, dzięki któremu podróże za pomocą aplikacji Bolt będą przebiegały komfortowo i bezpiecznie. Jednocześnie aktualnie testujemy rozwiązania technologiczne, które dodatkowo wzmocnią bezpieczeństwo pasażerów i kierowców – mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.

Jednocześnie firma opublikowała zasady poprawnego zachowania pasażerów i kierowców, zebrane w formie Standardów Społeczności Bolt. Znajdują się w nim pogłębione informacje o kodach kulturowych, nieprawidłowych zachowaniach i przemocy seksualnej, a także konsekwencjach związanych z popełnianiem przestępstw związanych z przemocą seksualną.

Standardy społeczności zostaną na stałe wpisane do regulaminów obowiązujących wszystkich użytkowników aplikacji Bolt, a ich nieprzestrzeganie może skutkować stałym usunięciem z aplikacji.

Bolt ma 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

(fot. lublin112.pl, źródło informacji: Bolt)

45 komentarzy

  1. No no i to jest postęp .Teraz zamiast codziennych dzwonów będą dzwony ale co drugi dzień ,a gwałty tylko w wekendy

  2. Żałosny spektakl żeby w 21 wieku bydło uczyć jak ma się zachowywać wśród ludzi i cywilizowanym świecie.

Z kraju