Ruszyły prace związane z wprowadzeniem trzeciego sygnału dla pojazdów uprzywilejowanych. Będą one nadawać sygnał radiowy odbierany przez zamontowane w samochodach radioodbiorniki. Audycja, której słucha kierowca zostanie przerwana, nadany zostanie komunikat o nadjeżdżającym na sygnale pojeździe.
dobry pomysł bo co do niektórych kretynów drogowych nie dociera że właśnie jadą ratować czyjeś życie !
fluffy
Porażka!!!Będzie to dotyczyć przejazdów np.kolejowych?A może przejazdów rowerowych?Pieszy niebawem dostanie kolejne prawo „już przed pasami mam pierwszeństwo” i to dopiero będzie się działo.Może wzmocnić sygnał w niektórych karetkach i radiowozach a nie znowu pewnie milionowy plan.
af
nie bedzie to dobrze dzialac, to mogli wprowadzic dawno temu ale nei slyszalem w swiecie czegos takiego w dzialaniu.
LBN
urodzony w latach ’90, prawo jazdy mam od 10 lat i tyle czasu jeżdżę. nigdy nie widziałem problemu z dostrzeżeniem pojazdu uprzywilejowanego, używającego sygnałów świetlnych i dźwiękowych. może zamiast dodawać trzeci, piąty, dziesiąty sygnał i leczyć objawy, trzeba się pochylić nad przyczyną problemu – czyli półgłówstwem, brakiem koncentracji, złym szkoleniem kierowców.
jestem przekonany, że jak ktoś ma problem z dwoma sygnałami, to dodawanie kolejnych nic w ich przypadku nie zmieni a tylko dodatkowo utrudni życie pozostałym osobom.
rozwiązanie: kamerki we wszystkich pojazdach uprzywilejowanych, każdy pojazd utrudniający przejazd rejestrować, dokumentować i dożywotnio zabierać uprawnienia. nie na rok, nie mandat – dożywotnie wyeliminowanie zza kierownicy
Pabloo(oryginał)
I poprosimy o „wdech.. wydech” w systemie ciągłym, dla idiotow i blondynek oraz „odłóż telefon imbecylu ” dla fejsbukowcow i tuiterow.
Ciekawy.
Ile kasy poszło na system sterowania światłami na skrzyżowaniach? W cywilizowanych krajach komputer sam daje służbom jadącym na sygnale zielone światło. Oczywiście u nas się nie da…
Dario
Taaa jak taki Idiota nie będzie chciał zwolnić to i taki sygnał w tym nie pomoże bo tacy Kozacy uważający się za miszczów kierownicy myślą że zdążą przejechać jeszcze przed pojazdem uprzywilejowanym jadącym na sygnale
Kierowca
W USA już są prowadzone prace nad systemem włączania zielonego światła dla nadjeżdżających pojazdów uprzywilejowanych. I to ma największy sens.
A w radiu samochodowym można RDS wyłączyć.
A samochody firmowe z leasingu często nie mają radia bo właściciel nie chce płacić abonamentu.
Kierowca
Cytat z artykułu w Gazecie Wyborczej:
Przed nadjeżdżającą karetką światło zmieni się na zielone, spóźniony autobus też trafi na skrzyżowaniu na wolną drogę. Taką inteligentną sygnalizację Lublin będzie miał w 2014 roku
…
Przetarg wygrała właśnie hiszpańska firma Aeronaval de Construcciones e Instalaciones. Za swoją dwuletnią pracę dostanie ona przeszło 24 mln zł. Część tych wydatków pokryje Unia Europejska.
He, he. To miało być w Lublinie w 2014 roku. Gdzie to jest?
fluffy
Ale pytanie normalnie do „Milionerów”.Coś poszło nie tak,kasa przepadła w czarnej dziurze wszechświata.A ” Lublin” to miasto korupcji i układów i oczywiście czyiś inspiracji.
kuku-haha
w kieszeni prezesa bo konta nie ma 😉
Kierowca
27.05.2019 – Gliwice mogą się pochwalić nowoczesnym systemem sterowania ruchem drogowym. To pierwsze miasto w Polsce, które wprowadziło system nadawania priorytetu przejazdu przez skrzyżowania dla autobusów miejskich i służb ratowniczych.
dobry pomysł bo co do niektórych kretynów drogowych nie dociera że właśnie jadą ratować czyjeś życie !
Porażka!!!Będzie to dotyczyć przejazdów np.kolejowych?A może przejazdów rowerowych?Pieszy niebawem dostanie kolejne prawo „już przed pasami mam pierwszeństwo” i to dopiero będzie się działo.Może wzmocnić sygnał w niektórych karetkach i radiowozach a nie znowu pewnie milionowy plan.
nie bedzie to dobrze dzialac, to mogli wprowadzic dawno temu ale nei slyszalem w swiecie czegos takiego w dzialaniu.
urodzony w latach ’90, prawo jazdy mam od 10 lat i tyle czasu jeżdżę. nigdy nie widziałem problemu z dostrzeżeniem pojazdu uprzywilejowanego, używającego sygnałów świetlnych i dźwiękowych. może zamiast dodawać trzeci, piąty, dziesiąty sygnał i leczyć objawy, trzeba się pochylić nad przyczyną problemu – czyli półgłówstwem, brakiem koncentracji, złym szkoleniem kierowców.
jestem przekonany, że jak ktoś ma problem z dwoma sygnałami, to dodawanie kolejnych nic w ich przypadku nie zmieni a tylko dodatkowo utrudni życie pozostałym osobom.
rozwiązanie: kamerki we wszystkich pojazdach uprzywilejowanych, każdy pojazd utrudniający przejazd rejestrować, dokumentować i dożywotnio zabierać uprawnienia. nie na rok, nie mandat – dożywotnie wyeliminowanie zza kierownicy
I poprosimy o „wdech.. wydech” w systemie ciągłym, dla idiotow i blondynek oraz „odłóż telefon imbecylu ” dla fejsbukowcow i tuiterow.
Ile kasy poszło na system sterowania światłami na skrzyżowaniach? W cywilizowanych krajach komputer sam daje służbom jadącym na sygnale zielone światło. Oczywiście u nas się nie da…
Taaa jak taki Idiota nie będzie chciał zwolnić to i taki sygnał w tym nie pomoże bo tacy Kozacy uważający się za miszczów kierownicy myślą że zdążą przejechać jeszcze przed pojazdem uprzywilejowanym jadącym na sygnale
W USA już są prowadzone prace nad systemem włączania zielonego światła dla nadjeżdżających pojazdów uprzywilejowanych. I to ma największy sens.
A w radiu samochodowym można RDS wyłączyć.
A samochody firmowe z leasingu często nie mają radia bo właściciel nie chce płacić abonamentu.
Cytat z artykułu w Gazecie Wyborczej:
Przed nadjeżdżającą karetką światło zmieni się na zielone, spóźniony autobus też trafi na skrzyżowaniu na wolną drogę. Taką inteligentną sygnalizację Lublin będzie miał w 2014 roku
…
Przetarg wygrała właśnie hiszpańska firma Aeronaval de Construcciones e Instalaciones. Za swoją dwuletnią pracę dostanie ona przeszło 24 mln zł. Część tych wydatków pokryje Unia Europejska.
He, he. To miało być w Lublinie w 2014 roku. Gdzie to jest?
Ale pytanie normalnie do „Milionerów”.Coś poszło nie tak,kasa przepadła w czarnej dziurze wszechświata.A ” Lublin” to miasto korupcji i układów i oczywiście czyiś inspiracji.
w kieszeni prezesa bo konta nie ma 😉
27.05.2019 – Gliwice mogą się pochwalić nowoczesnym systemem sterowania ruchem drogowym. To pierwsze miasto w Polsce, które wprowadziło system nadawania priorytetu przejazdu przez skrzyżowania dla autobusów miejskich i służb ratowniczych.