Ruszyły prace związane z wprowadzeniem trzeciego sygnału dla pojazdów uprzywilejowanych. Będą one nadawać sygnał radiowy odbierany przez zamontowane w samochodach radioodbiorniki. Audycja, której słucha kierowca zostanie przerwana, nadany zostanie komunikat o nadjeżdżającym na sygnale pojeździe.
jak ktoś głuchy i ślepy to radio też mu nie pomoże.
Ratownik starej daty
A jak zbadano puls płodu ? Przecież to zdanie to jakaś bzdura kompletna . Ktoś się tam ręką dostał i wygadał czy jak ???? Czekam na konstruktywną odpowiedź.
Ziutek
Ręczny aparat KTG. Do kupienia w dobrej aptece sa kilka surówek.
w1
W międzyczasie pewnie przegapiłeś człowieka na księżycu i parę innych technologicznych odkryć.
Ratownik starej daty
PULS !!! KTG monitoruje czynność serca .
Puls to fala tętna, badana na tętnicach. Więc jak?????
Paweł
W Lublinie są przecież inteligentne światła, wprowadzić zieloną falę dla karetek i straży pożarnej. Była mowa o czymś takim dla autobusów to czemu nie karetek?!
A wracając do rzeczywistości to ten inteligentny system jest tak inteligenty jak większość kierowców: „System Zarządzania Ruchem w Lublinie: Na usprawnienie ruchu jednak poczekamy. System musi się „nauczyć” ruchu na lubelskich drogach. – To może potrwać trzy miesiące” A ja głupi czekałem, kiedy go wprowadzą bo jak będzie wypadek to światła zareagują … a tu okazuje się, że zareagują – trzy miesiące po wypadku :D.
28 mln wyrzucone w błoto bo wszyscy widzą co się zmieniło.
jak ktoś głuchy i ślepy to radio też mu nie pomoże.
A jak zbadano puls płodu ? Przecież to zdanie to jakaś bzdura kompletna . Ktoś się tam ręką dostał i wygadał czy jak ???? Czekam na konstruktywną odpowiedź.
Ręczny aparat KTG. Do kupienia w dobrej aptece sa kilka surówek.
W międzyczasie pewnie przegapiłeś człowieka na księżycu i parę innych technologicznych odkryć.
PULS !!! KTG monitoruje czynność serca .
Puls to fala tętna, badana na tętnicach. Więc jak?????
W Lublinie są przecież inteligentne światła, wprowadzić zieloną falę dla karetek i straży pożarnej. Była mowa o czymś takim dla autobusów to czemu nie karetek?!
A wracając do rzeczywistości to ten inteligentny system jest tak inteligenty jak większość kierowców: „System Zarządzania Ruchem w Lublinie: Na usprawnienie ruchu jednak poczekamy. System musi się „nauczyć” ruchu na lubelskich drogach. – To może potrwać trzy miesiące” A ja głupi czekałem, kiedy go wprowadzą bo jak będzie wypadek to światła zareagują … a tu okazuje się, że zareagują – trzy miesiące po wypadku :D.
28 mln wyrzucone w błoto bo wszyscy widzą co się zmieniło.