W ubiegłym roku się nie udało, urzędnicy ogłaszając nowy przetarg mieli nadzieję, że tym razem zostanie on rozstrzygnięty. Patrząc na oferty, jakie wpłynęły, jest spora szansa, że budowa w końcu będzie mogła ruszyć.
Nie ma też rowerów, bo te są albo na chodnikach albo na ulicach.
hc
Tyle że prawdziwych dróg rowerowych w Lublinie nie ma. To są ciągi pieszo-rowerowe, owszem z różnymi nawierzchniami ALE nie oddzielone pasem zieleni od pieszych. Pieszy ma prawo znaleźć się na części rowerowej a rowerzysta musi to uwzględniać w swoich kalkulacjach. Tym samym mamy ciągi rekreacyjne przy głośnych i zasmrodzonych ulicach, a nie alternatywę dla komunikacji samochodowej. Kierowca, czy pasażer auta, jest lepiej chroniony od hałasu, spalin itd, i jeszcze dzięki tym spacerniakom dla rowerzystów mają pustą drogę.
Bławat
,Co poeta miał na myśli? ,,lecz będzie to również z dworcem PKP i budowanym obecnie Dworcem Metropolitalnym”
--------------------
jednak – czy jedna
” Swoje oferty złożyły cztery firmy, z czego jednak mieści się w zakładanym budżecie.”
duchowny ojciec
kasa ma byc! jak nie to drukujcie złodzieje!
Nieżuk
Już w szczycie JP2 stoi w korku a jak dojdzie jeszcze LL80 to miasto inspiracji ma przewalone.
JP powinna mieć 3-4 pasów
na ścieżce rowerowej nie ma korków
Nie ma też rowerów, bo te są albo na chodnikach albo na ulicach.
Tyle że prawdziwych dróg rowerowych w Lublinie nie ma. To są ciągi pieszo-rowerowe, owszem z różnymi nawierzchniami ALE nie oddzielone pasem zieleni od pieszych. Pieszy ma prawo znaleźć się na części rowerowej a rowerzysta musi to uwzględniać w swoich kalkulacjach. Tym samym mamy ciągi rekreacyjne przy głośnych i zasmrodzonych ulicach, a nie alternatywę dla komunikacji samochodowej. Kierowca, czy pasażer auta, jest lepiej chroniony od hałasu, spalin itd, i jeszcze dzięki tym spacerniakom dla rowerzystów mają pustą drogę.
,Co poeta miał na myśli? ,,lecz będzie to również z dworcem PKP i budowanym obecnie Dworcem Metropolitalnym”
jednak – czy jedna
” Swoje oferty złożyły cztery firmy, z czego jednak mieści się w zakładanym budżecie.”
kasa ma byc! jak nie to drukujcie złodzieje!
Już w szczycie JP2 stoi w korku a jak dojdzie jeszcze LL80 to miasto inspiracji ma przewalone.
JP powinna mieć 3-4 pasów
Dziękujęmy ci pisu