Niedziela, 05 maja 202405/05/2024
690 680 960
690 680 960

Tym razem nie zabraknie pieniędzy. Jedna z ważniejszych inwestycji drogowych w Lublinie ma szansę ruszyć

W ubiegłym roku się nie udało, urzędnicy ogłaszając nowy przetarg mieli nadzieję, że tym razem zostanie on rozstrzygnięty. Patrząc na oferty, jakie wpłynęły, jest spora szansa, że budowa w końcu będzie mogła ruszyć.

31 komentarzy

  1. na ścieżce rowerowej nie ma korków

    • Nie ma też rowerów, bo te są albo na chodnikach albo na ulicach.

    • Tyle że prawdziwych dróg rowerowych w Lublinie nie ma. To są ciągi pieszo-rowerowe, owszem z różnymi nawierzchniami ALE nie oddzielone pasem zieleni od pieszych. Pieszy ma prawo znaleźć się na części rowerowej a rowerzysta musi to uwzględniać w swoich kalkulacjach. Tym samym mamy ciągi rekreacyjne przy głośnych i zasmrodzonych ulicach, a nie alternatywę dla komunikacji samochodowej. Kierowca, czy pasażer auta, jest lepiej chroniony od hałasu, spalin itd, i jeszcze dzięki tym spacerniakom dla rowerzystów mają pustą drogę.

  2. ,Co poeta miał na myśli? ,,lecz będzie to również z dworcem PKP i budowanym obecnie Dworcem Metropolitalnym”

  3. --------------------

    jednak – czy jedna
    ” Swoje oferty złożyły cztery firmy, z czego jednak mieści się w zakładanym budżecie.”

  4. duchowny ojciec

    kasa ma byc! jak nie to drukujcie złodzieje!

  5. Już w szczycie JP2 stoi w korku a jak dojdzie jeszcze LL80 to miasto inspiracji ma przewalone.
    JP powinna mieć 3-4 pasów

  6. Dziękujęmy ci pisu