Problemy z aplikacją, kłopoty z logowaniem. Nowy system biletowy w Lublinie ruszył z problemami
13:14 01-10-2021

Uruchomiony dzisiaj nowy system biletowy w lubelskiej komunikacji miejskiej wystartował z problemami. O ile portal pasażera działa, jak samo jak zielone kasowniki do płatności zbliżeniowych i biletomaty, gorzej z aplikacją, której posiadanie jest niezbędne do korzystania z nowych funkcji systemu.
Jak zapowiadał Zarząd Transportu Miejskiego, od północy miała być ona dostępna do ściągnięcia w sklepach Google Play i App Store. Wielu pasażerów przeszukiwało obie platformy, jednak na aplikację nie natrafili. ZTM początkowo wyjaśniał, że trwa sprawdzanie co jest przyczyną opóźnienia w dostępności aplikacji. Zapewniano jednocześnie, że jej wykonawca są w kontakcie z tymi sklepami. Ostatecznie przed godziną 9 aplikacja Lubika pojawiła się w Google Play.
Wtedy pasażerowie zaczęli się skarżyć na problemy z zalogowaniem się. Wielu użytkowników wskazywało, że pomimo prób cały czas pojawia się komunikat informujący o błędzie. W tym przypadku często przyczyną był brak dodanej kartę biletu elektronicznego do systemu. Ostatecznie problemy dało się przezwyciężyć i jak przekazuje Zarząd Transportu Miejskiego, w południe w systemie Lubika było zarejestrowanych już blisko 2 tys. użytkowników karty i aplikacji.
Z wpływających do nas sygnałów wynika również, że część pasażerów zdziwionych jest zbieraniem przez ZTM bardzo dużej ilości danych osobowych. Jak wskazują nasi czytelnicy, chodzi nie tylko o imię i nazwisko oraz zdjęcie, lecz również m.in. nr PESEL czy też dokładny adres.
Osoby mające problemy lub pytania związane z nowym systemem mogą dzwonić na infolinię Zarządu Transportu Miejskiego dostępną pod nr tel. 81 466 96 61 oraz 81 466 96 62. Utworzone zostaną także punkty informacyjne: dzisiaj dostępny jest on na al. Tysiąclecia obok dworca PKS, od 4 do 8 października pojawi się na pl. Litewskim, a od 11 do 15 października na Al. Racławickich przy wejściu do Ogrodu Saskiego. Będą one czynne w godz. od 12.00 do 17.00.
(fot. ZTM Lublin)
Lubika. „Droższe jutro”. JUŻ OD DZIŚ! Była druga strefa tylko w Świdniku i było dobrze. TO musieli już jak zwykle spi..olić na gorsze. Współczuję mieszkańcom Jabłonnej, Zawieprzyc, którzy za bilety zapłacą dużo więcej. Dobra zmiana w MPK
Nie MPK tylko ZTM
O ile podwyżki cen są zrozumiałe, to cały ten cyrk z lubika czy co to tam ma być, z płatnością za przejechane przystanki to jeden wielki cyrk.
nadal, od rana nie można połączyc karty plastkikowej ,z lubika, wiec nie moge kupic biletu miesiecznego.. Ale jaja.. infolinia i ZTM nie pracuje w weekend wiec zaraz po 16.00 zamkną i cześć!
Ha ha ha ha najnowocześniejszy system. Tak jak wczoraj pisałem POrażka POdobnie jak system ,,kierowania” ruchem. A robal na to ha ha hi hi a kasiorka zgadza się bo jeśli nie to ktoś POwinien POlecieć na pysk za jeden i drugi system. Bez obaw nikt nie POleci, wszyscy nakarmieni.
a coś z sensem potrafisz napisać ?
Czego wymagac od degenerata z pissu.
No a ty najbardziej
Fakt, przyznali sobie nagrody za wprowadzenie systemu kierowania ruchem, że to takie innowacyjne, i co, i nic, dalej trzeba stać w korkach, pasy puste a nadal się świeci zielone, po co były pętle indukcyjne, jak i tak sygnalizacja działa po swojemu?
podobnie jak Polski Ład ha ha
Czy ktoś powiedział tym k……m z ZTMu, że nie testuje się na produkcji?
Darmowa komunikacja po Lublinie ,wyszło by taniej.Zlikwidować ZTM razem z nowym systemem biletowym.
co ze starymi biletami już są nie ważne?
nadal nie można kupic biletu miesiecznego ! dziecko kolejny dzien musi jezdzic na minutowych,.. Ale wymyślili..
Cwaniaki z ZTM kase za stare bilety zgarneli, a teraz nie chca oddac tylko wymieniac na nowe. Czy to w ogole zgodne z prawem? Skoro stare bilety byly wazne bezterminowo, a ZTM zmienia reguly gry w trakcie to dlaczego pasezer ma byc stratny? Dlaczego po wejsciu do ich durnego biura mam nagle z marszu przeliczac ceny starych biletow na nowe bo nawet koncowki mi nie moga zwrocic.