Jak duża jest skala przeładowanych pojazdów dostawczych, pokazała dzisiaj wspólna akcja policji i inspekcji transportu drogowego. Kilkukrotnie na punkcie kontrolnym w Kalinówce zaczynało brakować miejsca, gdyż tyle aut czekało na przeładunek nadmiaru towaru.
Zaczynało brakować miejsc? to na jakiego *** zatrzymują pojazdy ?
wojtas
Za rzadko tego typu kontrole są przeprowadzane a poza tym duża część aut nie została skontrolowana bo koledzy przekazali info o kontroli. Poza tym auta były wyłapywane tylko z części miasta. W pozostałej części Lublina bez problemu jeździły przeładowane auta.
Tego typu akcje powinny być przeprowadzane kilka razy w tygodniu przede wszystkim w okolicy hurtowni typu Elizówka, Eurocash, Lemonex, przy wyjeździe ze wszystkich firm kurierskich i pocztowych
Zbigniew
W dslszej kolejności może kolej na tkzw.lawety.
Śmiech mnie ogarnia jak widzę np kabine dubel a na pace jeszcze np BMW X5.
Wystarczy zwykłe dodawanie .
Głos rozsądku
No jak tam? Dalej oszczędzanie na ludzkim życiu i zdrowiu i wysyłanie w trasę przeładowanych i zdezelowanych pojazdów, które stanowią śmiertelne niebezpieczeństwo dla ich kierowców dla pozostałych uczestników ruchu drogowego?
Bajok
Bajok !
Kuba
Ws ystko jestem w stanie zrozumieć, ale ten Żuk wypakowany drewnem to już szczyt i to galopujący! Z miejsca pod eskortą policji powinien wjechać do pieca najbliższej huty. Przecież to nawet nie ma hamulców tylko spowalniacze.
Dlaczego tak
Transport to każdy chce mieć w cenie towaru i do tego z rabatem ale dlaczego te auta przeładowane? Dziwne… Pewnie kierowcy samobójcy…I co tu się dziwić wynikom wyborów.
Bus
Żuk ma ramę i nie jest mu straszne nawet 5 ton
Wolfi
A może zamiast tworzyć kat. B- 1 na jakieś
pierdzi kółka którymi i tak prawie nikt nie jeździ
zrobić kategorię na dostawcze do 5 ton myślę że skończył by się problem z przeładunkiem i z busami które mają ładowności mniej niż osobowe auto ale nie lepiej wlepiać mandaciki w końcu to
dobre źródło finansowania a w budżecie cienko
ja sie nie znam
a moze pora wziasc sie za somochody ktore maja na tylnej belce wybite DMC 5,500kg a w papierach DMC 3,5t i kontener po 6m dlugi a czasem i winde… one same juz przekraczaja na pusto 3,5t…
M>I>T
Pora wziasc w jakim sensie? fabryka je zrobiła do 5,5 tony. Jak sa tak zarejestrowane maja tacho, viatol i kierowca ma C to juz nie stwarzaja zagrozenia w ruchu drogowym. W przeciwienstwie do tych aut bez tacho i viatol kiedy waza 5,5 tony. To jest farsa która bedzie jeszcze latami trwała.
Raczek8891
Może w końcu ktoś pomyśli bo skoro za przeładowany zestaw 40 dmc odpowiada oprócz kierowcy właściciel i osoba nadzorująca załadunek to może i w tych do 3,5 dmc tak powinno być i problem by się szybko rozwiazal. Jak za przekroczenie 40dmc odpowiadał tylko kierowca też auta nagminnie były przeładowywane a teraz to pojedyncze przypadki
Zaczynało brakować miejsc? to na jakiego *** zatrzymują pojazdy ?
Za rzadko tego typu kontrole są przeprowadzane a poza tym duża część aut nie została skontrolowana bo koledzy przekazali info o kontroli. Poza tym auta były wyłapywane tylko z części miasta. W pozostałej części Lublina bez problemu jeździły przeładowane auta.
Tego typu akcje powinny być przeprowadzane kilka razy w tygodniu przede wszystkim w okolicy hurtowni typu Elizówka, Eurocash, Lemonex, przy wyjeździe ze wszystkich firm kurierskich i pocztowych
W dslszej kolejności może kolej na tkzw.lawety.
Śmiech mnie ogarnia jak widzę np kabine dubel a na pace jeszcze np BMW X5.
Wystarczy zwykłe dodawanie .
No jak tam? Dalej oszczędzanie na ludzkim życiu i zdrowiu i wysyłanie w trasę przeładowanych i zdezelowanych pojazdów, które stanowią śmiertelne niebezpieczeństwo dla ich kierowców dla pozostałych uczestników ruchu drogowego?
Bajok !
Ws ystko jestem w stanie zrozumieć, ale ten Żuk wypakowany drewnem to już szczyt i to galopujący! Z miejsca pod eskortą policji powinien wjechać do pieca najbliższej huty. Przecież to nawet nie ma hamulców tylko spowalniacze.
Transport to każdy chce mieć w cenie towaru i do tego z rabatem ale dlaczego te auta przeładowane? Dziwne… Pewnie kierowcy samobójcy…I co tu się dziwić wynikom wyborów.
Żuk ma ramę i nie jest mu straszne nawet 5 ton
A może zamiast tworzyć kat. B- 1 na jakieś
pierdzi kółka którymi i tak prawie nikt nie jeździ
zrobić kategorię na dostawcze do 5 ton myślę że skończył by się problem z przeładunkiem i z busami które mają ładowności mniej niż osobowe auto ale nie lepiej wlepiać mandaciki w końcu to
dobre źródło finansowania a w budżecie cienko
a moze pora wziasc sie za somochody ktore maja na tylnej belce wybite DMC 5,500kg a w papierach DMC 3,5t i kontener po 6m dlugi a czasem i winde… one same juz przekraczaja na pusto 3,5t…
Pora wziasc w jakim sensie? fabryka je zrobiła do 5,5 tony. Jak sa tak zarejestrowane maja tacho, viatol i kierowca ma C to juz nie stwarzaja zagrozenia w ruchu drogowym. W przeciwienstwie do tych aut bez tacho i viatol kiedy waza 5,5 tony. To jest farsa która bedzie jeszcze latami trwała.
Może w końcu ktoś pomyśli bo skoro za przeładowany zestaw 40 dmc odpowiada oprócz kierowcy właściciel i osoba nadzorująca załadunek to może i w tych do 3,5 dmc tak powinno być i problem by się szybko rozwiazal. Jak za przekroczenie 40dmc odpowiadał tylko kierowca też auta nagminnie były przeładowywane a teraz to pojedyncze przypadki