Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024
690 680 960
690 680 960

Pojazdy ważące dwa razy więcej niż powinny i fatalny ich stan techniczny. Duża akcja policji i ITD (zdjęcia, wideo)

Jak duża jest skala przeładowanych pojazdów dostawczych, pokazała dzisiaj wspólna akcja policji i inspekcji transportu drogowego. Kilkukrotnie na punkcie kontrolnym w Kalinówce zaczynało brakować miejsca, gdyż tyle aut czekało na przeładunek nadmiaru towaru.

26 komentarzy

  1. Zaczynało brakować miejsc? to na jakiego *** zatrzymują pojazdy ?

  2. Za rzadko tego typu kontrole są przeprowadzane a poza tym duża część aut nie została skontrolowana bo koledzy przekazali info o kontroli. Poza tym auta były wyłapywane tylko z części miasta. W pozostałej części Lublina bez problemu jeździły przeładowane auta.
    Tego typu akcje powinny być przeprowadzane kilka razy w tygodniu przede wszystkim w okolicy hurtowni typu Elizówka, Eurocash, Lemonex, przy wyjeździe ze wszystkich firm kurierskich i pocztowych

    • W dslszej kolejności może kolej na tkzw.lawety.
      Śmiech mnie ogarnia jak widzę np kabine dubel a na pace jeszcze np BMW X5.
      Wystarczy zwykłe dodawanie .

  3. Głos rozsądku

    No jak tam? Dalej oszczędzanie na ludzkim życiu i zdrowiu i wysyłanie w trasę przeładowanych i zdezelowanych pojazdów, które stanowią śmiertelne niebezpieczeństwo dla ich kierowców dla pozostałych uczestników ruchu drogowego?

  4. Ws ystko jestem w stanie zrozumieć, ale ten Żuk wypakowany drewnem to już szczyt i to galopujący! Z miejsca pod eskortą policji powinien wjechać do pieca najbliższej huty. Przecież to nawet nie ma hamulców tylko spowalniacze.

  5. Transport to każdy chce mieć w cenie towaru i do tego z rabatem ale dlaczego te auta przeładowane? Dziwne… Pewnie kierowcy samobójcy…I co tu się dziwić wynikom wyborów.

  6. Żuk ma ramę i nie jest mu straszne nawet 5 ton

  7. A może zamiast tworzyć kat. B- 1 na jakieś
    pierdzi kółka którymi i tak prawie nikt nie jeździ
    zrobić kategorię na dostawcze do 5 ton myślę że skończył by się problem z przeładunkiem i z busami które mają ładowności mniej niż osobowe auto ale nie lepiej wlepiać mandaciki w końcu to
    dobre źródło finansowania a w budżecie cienko

  8. ja sie nie znam

    a moze pora wziasc sie za somochody ktore maja na tylnej belce wybite DMC 5,500kg a w papierach DMC 3,5t i kontener po 6m dlugi a czasem i winde… one same juz przekraczaja na pusto 3,5t…

    • Pora wziasc w jakim sensie? fabryka je zrobiła do 5,5 tony. Jak sa tak zarejestrowane maja tacho, viatol i kierowca ma C to juz nie stwarzaja zagrozenia w ruchu drogowym. W przeciwienstwie do tych aut bez tacho i viatol kiedy waza 5,5 tony. To jest farsa która bedzie jeszcze latami trwała.

  9. Może w końcu ktoś pomyśli bo skoro za przeładowany zestaw 40 dmc odpowiada oprócz kierowcy właściciel i osoba nadzorująca załadunek to może i w tych do 3,5 dmc tak powinno być i problem by się szybko rozwiazal. Jak za przekroczenie 40dmc odpowiadał tylko kierowca też auta nagminnie były przeładowywane a teraz to pojedyncze przypadki

Z kraju