Na kolejnym ze skrzyżowań w Lublinie sygnalizacja świetlna będzie uruchomiona przez całą dobę. Tym razem nie chodzi o kolizje czy wypadki, lecz kierowców, którzy przesadzają z prędkością.
marnowanie benzyny na darmo i zuzycie klockow hamulcowych ale taniej mozna wykopac rowy 25cm
:)
Cytując tekst ze znanego filmu:
„Tylko się pan nie rozpłacz, bo broda się rozklei” 🙂
miki
i koniecznie fotoradar z przejazdem na czerwonym
Nocny Marek
A co z ekologią ? Takie rozwiązanie jest nie ekologiczne. Dlaczego ekologia jest ważna tylko wtedy kiedy utrudnia ludziom życie ? A jeśli można utrudnić ludziom życie wbrew ekologi to i tak się im utrudnia życie. Tak czy inaczej decyzja jest głupia.
Franio
Nie można bardziej nikomu życia utrudnić niż zabijając człowieka. Za mało Ci trupów na tej ulicy?
lubelak
A co za różnica czy ktoś zostanie zabity na zielonym, czerwonym czy bez świateł? Taka sama tragedia.
Bartek
Kolejne skrzyżowanie w Lublinie, na którym będzie można podziwiać puste ulice stojąc na czerwonym świetle. Proponują jeszcze całodobowe światła na skrzyżowaniu Popiełuszki i Głowackiego, Poligonowej i Zelwerowicza oraz dziesiątek innych, gdzie światła są niepotrzebne po godz.18.
Jeżeli ktoś nie radzi sobie na tym skrzyżowaniach po 22, to nie powinien mieć prawa jazdy. Ile kosztują bezsensowne światła na skrzyżowaniach? Paliwo, hamulce, opony, niepotrzebny hałas, niepotrzebne kłęby spalin z autobusów, czy jakiś idiota w UM o tym w ogóle myśli?
miki
pewnie wyciągasz baterie z pilota na noc i oblizujesz papier z masła -jak cie nie stać na jazdę samochodem to zasuwaj z buta
QWQW
Czego się przypier… personalnie?
Akurat z przytoczonymi argumentami nie sposób się nie zgodzić.
Bartek
miki nie zdaje sobie sprawy, że to on za to płaci. Osobiście nie posiadam auta, tak więc mnie to nie dotyczy bezpośrednio. Jednak na komunikację miejską zrzucają się wszyscy mieszkańcy Lublina. Zatrzymanie i ruszenie autobusem to kosz ok. 1 PLN. Ile razy rocznie zatrzymuje się 200 autobusów dziennie na niepotrzebnych światłach? Kwoty idą w setkach tysięcy… Nie wszyscy jak widać to rozumieją. Nie chcę nawet wspominać o ekologii.
miki
#Bartek
a ile kosztują wyjazdy służb do takich zdarzeń i ich następstwa ( oc leczenie itp ) ? nie można wszystkiego przeliczać na pieniądze – na bezpieczeństwie drogowym nie można oszczędzać
Franio
Nie wiem czy wszystkiego nie można przeliczać na pieniądze, lecz wiem, że skutki wypadków na pewno można.
Koszty roczne wszystkich wypadków drogowych w Polsce szacuje się na 60-100 mld PLN.
Jeden martwy człowiek to około 2,5 mln PLN. Bo już nie popracuje. Bo nie wychowa dziecka. Bo nie będzie mieć kolejnych dzieci. Bo nie przekaże swojej wiedzy innym.
A na tym forum największe biadolenie, gdy rowerzysta urwie lusterko w Golfie III.
lubelak
Chyba że zginie emeryt, to wtedy jest to wymierna korzyść dla społeczeństwa.
Way1980
Żeby przynajmniej działał system zarządzania i wykrywania ruchu z radarem prędkości zmieniających światło na czerwone po przekroczeniu 70 to bym zrozumiał ….
Krzycho
To w Lublinie nie macie systemu inteligentnych świateł.Gdy wyraźnie zmniejsza się ruch , światła zmieniają się na zasadzie -zmieniaja się gdy’ widzą’ samochód,to Lublin to wiocha musi być prawdziwa
Gg
Wystarczy ustawić tak samo jak inne światła jak z jednych świateł się wyjeżdża żeby na następnych czekać aż powietrze przejedzie
marnowanie benzyny na darmo i zuzycie klockow hamulcowych ale taniej mozna wykopac rowy 25cm
Cytując tekst ze znanego filmu:
„Tylko się pan nie rozpłacz, bo broda się rozklei” 🙂
i koniecznie fotoradar z przejazdem na czerwonym
A co z ekologią ? Takie rozwiązanie jest nie ekologiczne. Dlaczego ekologia jest ważna tylko wtedy kiedy utrudnia ludziom życie ? A jeśli można utrudnić ludziom życie wbrew ekologi to i tak się im utrudnia życie. Tak czy inaczej decyzja jest głupia.
Nie można bardziej nikomu życia utrudnić niż zabijając człowieka. Za mało Ci trupów na tej ulicy?
A co za różnica czy ktoś zostanie zabity na zielonym, czerwonym czy bez świateł? Taka sama tragedia.
Kolejne skrzyżowanie w Lublinie, na którym będzie można podziwiać puste ulice stojąc na czerwonym świetle. Proponują jeszcze całodobowe światła na skrzyżowaniu Popiełuszki i Głowackiego, Poligonowej i Zelwerowicza oraz dziesiątek innych, gdzie światła są niepotrzebne po godz.18.
Jeżeli ktoś nie radzi sobie na tym skrzyżowaniach po 22, to nie powinien mieć prawa jazdy. Ile kosztują bezsensowne światła na skrzyżowaniach? Paliwo, hamulce, opony, niepotrzebny hałas, niepotrzebne kłęby spalin z autobusów, czy jakiś idiota w UM o tym w ogóle myśli?
pewnie wyciągasz baterie z pilota na noc i oblizujesz papier z masła -jak cie nie stać na jazdę samochodem to zasuwaj z buta
Czego się przypier… personalnie?
Akurat z przytoczonymi argumentami nie sposób się nie zgodzić.
miki nie zdaje sobie sprawy, że to on za to płaci. Osobiście nie posiadam auta, tak więc mnie to nie dotyczy bezpośrednio. Jednak na komunikację miejską zrzucają się wszyscy mieszkańcy Lublina. Zatrzymanie i ruszenie autobusem to kosz ok. 1 PLN. Ile razy rocznie zatrzymuje się 200 autobusów dziennie na niepotrzebnych światłach? Kwoty idą w setkach tysięcy… Nie wszyscy jak widać to rozumieją. Nie chcę nawet wspominać o ekologii.
#Bartek
a ile kosztują wyjazdy służb do takich zdarzeń i ich następstwa ( oc leczenie itp ) ? nie można wszystkiego przeliczać na pieniądze – na bezpieczeństwie drogowym nie można oszczędzać
Nie wiem czy wszystkiego nie można przeliczać na pieniądze, lecz wiem, że skutki wypadków na pewno można.
Koszty roczne wszystkich wypadków drogowych w Polsce szacuje się na 60-100 mld PLN.
Jeden martwy człowiek to około 2,5 mln PLN. Bo już nie popracuje. Bo nie wychowa dziecka. Bo nie będzie mieć kolejnych dzieci. Bo nie przekaże swojej wiedzy innym.
A na tym forum największe biadolenie, gdy rowerzysta urwie lusterko w Golfie III.
Chyba że zginie emeryt, to wtedy jest to wymierna korzyść dla społeczeństwa.
Żeby przynajmniej działał system zarządzania i wykrywania ruchu z radarem prędkości zmieniających światło na czerwone po przekroczeniu 70 to bym zrozumiał ….
To w Lublinie nie macie systemu inteligentnych świateł.Gdy wyraźnie zmniejsza się ruch , światła zmieniają się na zasadzie -zmieniaja się gdy’ widzą’ samochód,to Lublin to wiocha musi być prawdziwa
Wystarczy ustawić tak samo jak inne światła jak z jednych świateł się wyjeżdża żeby na następnych czekać aż powietrze przejedzie