Zamiast znaków ograniczających prędkość do 50 i 70 km/h pojawi się oznakowanie z wartością 60 km/h. Z kolei na odcinku, gdzie obecnie można się poruszać 90 km/h, prędkość zostanie ograniczona do 70 km/h.
I proszę wprowadzić ograniczenia prędkości dla startujących samolotów bo strasznie hałasują ??
????
Jestem za!!!
Teresa
Jak zwykle niezadowoleni kierowcy. Gdyby jeżdżono tak jak wskazują znaki nie byłoby problemu. Ale nie , każdy chce szybciej. Teren zabudowany np Radawiec Duży, prawie nikt nie zauważa tablicy: teren zabudowanym, że obowiązuje ograniczenie do 50 km/ h tylko gnają 80 a nawet więcej. Trzy przejścia dla pieszych też nie stanowią problemu. Tragedia jak się u nas jeździ
Franio
Parkingi albo tory wyścigowe! Na tym forum 90% artykułów jest o tym, że Kierowcom zawsze za wolno, albo o tym,że nie ma gdzie zaparkować. Inne problemy nie istnieją na tym świecie. Prawie o niczym innym się nie mówi, tylko o tych złomach na 4 gumowych kołach.
yogi40
Włodarze miasta nie-inspiracji jak za komuny. Ewidentne działania nie dla dobra publicznego tylko po to aby większości zaszkodzić, utrudnić dla większych wpływów z mandatów. Z bezpieczeństwem nie ma to nić wspólnego. Drzewa, zieleń, społeczeństwo, komu jeszcze nie szkodzili ? urzędasom, mundurowym, zachodnim koncernom… Bareja wróć, mamy gotowe scenariusze 🙂
Stylo
Wszystkim drapiącym się po głowie o co tu chodzi chciałbym dodać jeszcze jeden temat do rozmyślania .
Droga o którą chodzi została zaprojektowana i wybudowana z założeniem by poruszać się nią mogły pojazdy z prędkością 120 km ( jak na każdą ekspresówkę przystało ) , są na niej wyłącznie zjazdy , nie ma skrzyżowań, przejść dla pieszych . Projekt i wybudowanie takiej drogi jest znacznie droższy niż drogi dla prędkości 50-70 km .
Nikt nie pomyślał ,że miliony złotych poszły w błoto jeżeli ograniczy się tam prędkość do 70 czy 50 km/h
A jeżeli taka prędkość była tam zakładana od zawsze to KTOŚ popełnił nadużycie zatwierdzając projekt i jego realizację z warunkami trasy ekspresowej .
\
Wymaga
Przecież na wjeździe już dawno stoją znaki ograniczenia do 90, a później 60. Na wyjeździe od Mazowieckiego jest odwrotnie 60 później 90 i dalej ekspresowa. Nie wiem po co tyle hałasu. 90 i 60 jest może na 2km.
xxx
Ta na wjedzie 60 a solidarnosci i tysiaclecia po 70 🙂 BRAWO WY
Kostek
A mówiłem 15 lat temu że budowa tej drogi jest bez sensu. Zepsuli Skansen, wywłaszczyli mnóstwo domów, można było wyremontować stara al. Warszawską i nią jeździć. Jak widac zgodnie z przepisami na nowej drodze wcale szybciej nie będzie
A
Wybudowali drogę szybkiego ruchu, żeby potem postawić ograniczenia do 60 km/h, bo hałas przeszkadza. To są kpiny!!!
ScyroProwda
„Piast 21 września 2020 o 09:28
Ciekawe kto ważny tam mieszka, że sobie tak wycisza okolicę?”
No jak to kto?
„[…] jak też interwencji jednego z lubelskich radnych”
Od dawna tajemnicą poliszynela jest, że to właśnie on miesza!
Jak mu za głośno niech sobie stopery kupi, albo niech zainterweniuje i mu postawią ekrany!
Ale… zapamiętamy i kolejny raz nie wybierzemy!
Druga rzecz to „”informowaliśmy o obywatelskiej akcji” – jakiś jeden czy dwóch nawiedzonych od razu akcja obywatelska…
A może my, korzystający z tego odcinka drogi i muszący znosić czyjeś widzimisię zrobimy taką akcję „obywatelską”
i zablokujemy wjazd do L. tak ok. 16-ej (stojąc na awaryjnych) i bardzo mocno używając klaksonu…
Bo tak a’propos to mają racje ludziska pisząc o tym, że bezmyślnością, tępotą i marnotrawstwem środków jest dwujezdniowa,
bezkolizyjna, bez przejść dla pieszych arteria z ograniczeniami prędkości.
I nie ma tu znaczenia, że „ekspresówka” już dawno się skończyła – to też kwestia oznaczeń.
Od wysokości al. Sikorskiego – rozumiem! Wjeżdżamy już w miasto (sensu stricte teren zabudowany),
ale wcześniej – BEZSENS!
ABC
Gdzie konkretnie mieszka?
Mam ochotę pojeździć tam i z powrotem z odpowiednią prędkością oczywiście, ale generując ODPOWIEDNI hałas. 🙂
????
A można dane tego radnego? Przecie to osoba publiczna a nie każdy się orientuje gdzie który publiczny mieszka.
Mieczysław Krab operator działa Krab
Bicykl pas oraz dorożka pas. I ograniczyć do 30 km/h. Toż regres cywilizacyjny musi postępować.
I proszę wprowadzić ograniczenia prędkości dla startujących samolotów bo strasznie hałasują ??
Jestem za!!!
Jak zwykle niezadowoleni kierowcy. Gdyby jeżdżono tak jak wskazują znaki nie byłoby problemu. Ale nie , każdy chce szybciej. Teren zabudowany np Radawiec Duży, prawie nikt nie zauważa tablicy: teren zabudowanym, że obowiązuje ograniczenie do 50 km/ h tylko gnają 80 a nawet więcej. Trzy przejścia dla pieszych też nie stanowią problemu. Tragedia jak się u nas jeździ
Parkingi albo tory wyścigowe! Na tym forum 90% artykułów jest o tym, że Kierowcom zawsze za wolno, albo o tym,że nie ma gdzie zaparkować. Inne problemy nie istnieją na tym świecie. Prawie o niczym innym się nie mówi, tylko o tych złomach na 4 gumowych kołach.
Włodarze miasta nie-inspiracji jak za komuny. Ewidentne działania nie dla dobra publicznego tylko po to aby większości zaszkodzić, utrudnić dla większych wpływów z mandatów. Z bezpieczeństwem nie ma to nić wspólnego. Drzewa, zieleń, społeczeństwo, komu jeszcze nie szkodzili ? urzędasom, mundurowym, zachodnim koncernom… Bareja wróć, mamy gotowe scenariusze 🙂
Wszystkim drapiącym się po głowie o co tu chodzi chciałbym dodać jeszcze jeden temat do rozmyślania .
Droga o którą chodzi została zaprojektowana i wybudowana z założeniem by poruszać się nią mogły pojazdy z prędkością 120 km ( jak na każdą ekspresówkę przystało ) , są na niej wyłącznie zjazdy , nie ma skrzyżowań, przejść dla pieszych . Projekt i wybudowanie takiej drogi jest znacznie droższy niż drogi dla prędkości 50-70 km .
Nikt nie pomyślał ,że miliony złotych poszły w błoto jeżeli ograniczy się tam prędkość do 70 czy 50 km/h
A jeżeli taka prędkość była tam zakładana od zawsze to KTOŚ popełnił nadużycie zatwierdzając projekt i jego realizację z warunkami trasy ekspresowej .
\
Przecież na wjeździe już dawno stoją znaki ograniczenia do 90, a później 60. Na wyjeździe od Mazowieckiego jest odwrotnie 60 później 90 i dalej ekspresowa. Nie wiem po co tyle hałasu. 90 i 60 jest może na 2km.
Ta na wjedzie 60 a solidarnosci i tysiaclecia po 70 🙂 BRAWO WY
A mówiłem 15 lat temu że budowa tej drogi jest bez sensu. Zepsuli Skansen, wywłaszczyli mnóstwo domów, można było wyremontować stara al. Warszawską i nią jeździć. Jak widac zgodnie z przepisami na nowej drodze wcale szybciej nie będzie
Wybudowali drogę szybkiego ruchu, żeby potem postawić ograniczenia do 60 km/h, bo hałas przeszkadza. To są kpiny!!!
„Piast 21 września 2020 o 09:28
Ciekawe kto ważny tam mieszka, że sobie tak wycisza okolicę?”
No jak to kto?
„[…] jak też interwencji jednego z lubelskich radnych”
Od dawna tajemnicą poliszynela jest, że to właśnie on miesza!
Jak mu za głośno niech sobie stopery kupi, albo niech zainterweniuje i mu postawią ekrany!
Ale… zapamiętamy i kolejny raz nie wybierzemy!
Druga rzecz to „”informowaliśmy o obywatelskiej akcji” – jakiś jeden czy dwóch nawiedzonych od razu akcja obywatelska…
A może my, korzystający z tego odcinka drogi i muszący znosić czyjeś widzimisię zrobimy taką akcję „obywatelską”
i zablokujemy wjazd do L. tak ok. 16-ej (stojąc na awaryjnych) i bardzo mocno używając klaksonu…
Bo tak a’propos to mają racje ludziska pisząc o tym, że bezmyślnością, tępotą i marnotrawstwem środków jest dwujezdniowa,
bezkolizyjna, bez przejść dla pieszych arteria z ograniczeniami prędkości.
I nie ma tu znaczenia, że „ekspresówka” już dawno się skończyła – to też kwestia oznaczeń.
Od wysokości al. Sikorskiego – rozumiem! Wjeżdżamy już w miasto (sensu stricte teren zabudowany),
ale wcześniej – BEZSENS!
Gdzie konkretnie mieszka?
Mam ochotę pojeździć tam i z powrotem z odpowiednią prędkością oczywiście, ale generując ODPOWIEDNI hałas. 🙂
A można dane tego radnego? Przecie to osoba publiczna a nie każdy się orientuje gdzie który publiczny mieszka.
Bicykl pas oraz dorożka pas. I ograniczyć do 30 km/h. Toż regres cywilizacyjny musi postępować.