Środa, 24 kwietnia 202424/04/2024
690 680 960
690 680 960

Lubelskie galerie handlowe kuszą dzieci na ferie zimowe

Galerie Handlowe w Lublinie przygotowały na okres ferii zimowych szereg atrakcji dla dzieci. Oczywiście celem jest jednocześnie przyciągnięcie klientów, w postaci ich rodziców i opiekunów.

Z myślą o rozpoczynających się w województwie lubelskim feriach zimowych galerie handlowe przygotowały dla dzieci szereg atrakcji. Wszystkie z nich są całkowicie bezpłatne i nie wymagają wcześniejszych zapisów. Już od soboty w Atrium Felicity na najmłodszych czekać będzie Wioska Indian. Po przekroczeniu magicznej bramy uczestnicy trafią do świata kolorowych tipi, ogromnych bizonów, zielonych kaktusów oraz pięknych tradycji. Odkryją indiańskie tajemnice i przeżyją niezapomniane przygody. W Indiańskim Miasteczku czekać będzie realistycznie odwzorowany świat Indian, a w nim szereg atrakcji.

Odwiedzając kolejne stanowiska, maluchy mogą zbierać indiańskie pieczęcie, walcząc o tytuł Super Odkrywcy. W tipi Barwnego Pióra wcielą się w postać słynnego Winnetou, tworząc swój własny niepowtarzalny pióropusz. W tipi Sprytnego Wilka zaprojektują i zbudują indiański namiot. By poznać tajemnice snów, w tipi Pięknego Snu wykreują łapacz snów, który zabiorą do domu. Na miłośników dalekich podróży czeka także tipi Indiańskiej Biżuterii, w którym, jak przystało na typowych Indian, własnoręcznie stworzą indiańskie ozdoby. W indiańskiej wiosce każdy, kto odwiedzi stanowisko Kolorowej Twarzy, zyska charakterystyczne indiańskie barwy. Na małych Indian czeka także strefa Dorodnych Mustangów i pełen emocji wielki wyścig na koniach. Spragnieni wrażeń odkrywcy zasiądą również za sterami kanu.

Ferie z klockami Lego przygotowały Tarasy Zamkowe, które za sprawą zajęć, od poniedziałku zamienią się w niecodzienny plac budowy. Na dzieci czekać będą trzy dedykowane strefy: dla najmłodszych, przedszkolna i szkolna. Pierwszą z nich jest kącik Lego Freestyle. W strefie przedszkolnej, przeznaczonej dla nieco starszych dzieci, chłopcy pobawią się m.in. klockami z serii Nibylandia i Duży Cyrk, na dziewczynki czekać będzie natomiast Kawiarnia Minnie oraz Klinika Pluszaków. Dla najstarszych uczniów przygotowana zostanie strefa wyposażona w pociąg Lego sterowany radiowo, który z pewnością zainteresuje chłopców. Dziewczynki skonstruują tu swój własny salon fryzjerski i prawdziwą scenę pop. Poza wspomnianymi strefami kreatywnego budowania nie zabraknie konsoli z grami video.

Na Lego postawiło też Skende Shopping. Od czwartku 14 lutego odbywać się będzie turniej Lego Games, w którym codziennie do wygrania będą nagrody od Lego. Przygotowano łącznie aż 1000 nagród. Główna strefa turniejowa zostanie zlokalizowana W atrium obok sklepu Ikea. Stanie tam główna ściana turniejowa z 60 calowym monitorem. Do tego znajdą się w niej cztery standy do gry z ośmioma konsolami, na których będzie można grać indywidualnie. W Strefie Męskiej „Po Sąsiedzku” do dyspozycji będą cztery stanowiska z grami oraz do monitora zostanie podłączona konsola. Nie zapomniano o najmłodszych. Przy sklepie Smyk, przygotowana zostanie strefa z klockami Duplo, w której będą rozmieszczone baseny z klockami oraz ekspozytory do zabaw.

Wioska Indiańska w Atrium Felicity będzie czynna do czwartku 21 lutego, z wyłączeniem niedzieli 10 i 17 lutego, w godzinach od 10:00 do 18:00. Kreatywne budowanie w Tarasach Zamkowych potrwa do niedzieli 24 lutego. Dostępne będzie w godzinach od 11.00 do 18.00 na placu eventowym na poziomie 0. Z kolei turniej Lego Games w Skende Shopping również dostępne ma być do niedzieli 24 lutego. W tym przypadku z atrakcji korzystać będzie można w godzinach od 11:00 do 19:00.

(fot. pixabay – zdjęcie ilustracyjne)

2 komentarze

  1. Dyrdymałko Eustachy

    Może źle myślę, ale tak mi przez analogię do religii w szkołach pomyślało, że jak „święty” Kościół szkoli i pozyskuje członków i członkinie tej instytucji,
    to Galerie chcą pozyskać nowe galerianki*, których i tak ci u nas dostatek spory.

    *galerianka – to samo co agentka towarzyska, tylko sporo młodsza i nie za pieniądze, a za ciuchy i kosmetyki.

    • Łooooooooooooooooooooooooooooooooooooooj

      Galerie handlowe nie wnikają skąd klienci mają pieniądze na zakupy. Ważne aby klienci je miały. Klient spądzający „łikend” w galeriach handlowych to klient na wagę złota a nawet diamentów. Najlepsi klenci to rodziny z dziećmi. Szczególnie matki ze swoimi pociechami. Tak więc korporacyjni spece od „markietingu” głowią się co nie miara jak przyciągnąć płochliwe matki z oseskami na zakupy.

Z kraju