Czwartek, 02 maja 202402/05/2024
690 680 960
690 680 960

Cięcia w rozkładach komunikacji miejskiej w Lublinie. Autobusy i trolejbusy będą kursowały rzadziej już na stałe

Wprowadzone pod koniec grudnia ub. roku ograniczenia w kursowaniu autobusów i trolejbusów komunikacji miejskiej w Lublinie zostaną utrzymane na stałe. Powodem są zmniejszone środki finansowe na komunikację miejską, które są o około 15% niższe w stosunku do roku 2019.

60 komentarzy

  1. Wszystko pięknie fajnie A co z jedyną linią u74 która kursuje na Rudnik Nie dość że praktycznie mamy tylko 1 kursujący autobus 74 to jeszcze okroić go solidnie z godziny odjazdu przecież tutaj kompletnie nie ma połączenia. To są jakieś żarty po prostu nie dość że nie ma wiat autobusowych i ludzie stoją mokną i mają czekać 30 minut na autobus jedyny jaki odjeżdża praktycznie bo 16 to prawie wcale nie jeździ lub w soboty raz na godzinę 74. Czego brakuje mieszkańcom Jana Pawła II to wszystko dostają a naprawdę podcinane osiedla Gdzie powstają nowe budynki nowe bloki Mają ogromny problem. Przez Jana Pawła przewija się tyle autobusów że można wsiąść i naprawdę dojechać kilkoma Natomiast są osiedla na których jedzie jeden autobus i okroić go jeszcze z jedynego autobusu to naprawdę jest coś strasznego.

  2. Te rozkłady to jest jakiś żart. Zlikwidujmy ZTM a co tam. Niby 28mln mniej na komunikację, a rozkłady obcięte o połowę.

  3. Przecież to takie logiczne. Budować więcej buspasów, po czym zachęcać do przesiadki do MPK ucinaniem kursów i podnoszeniem cen biletów. Czysty przepis na korki w mieście

  4. PORAŻKA przez wielkie P dosłownie z linią 152. Stojąc na przystanku Zana Leclerc nie można się dosłownie dostać na dzielnicę Dziesiątą. Kiedyś kursowała tamtędy linia 152. Wsiadajac w 152 pod Politechniką na Nadbystrzyckiej podróż kończy się już pod Dworcem Głównym PKP. Totalny brak myślenia o pasażerach co do zmiany, jak i sporego skrócenia linii 152. Już nie wspomnę o częstotliwości kursowania. Zresztą co tu się dziwić, jak teraz ma tak mało rentową trasę, że znowu okroili kursy. BOJKOT LINII 152 PODPISZMY WSPOLNĄ PETYCJĘ!

  5. Dzięki ZTM, można się już pozegnac się z wejściem w godzinach szczytu do 160. To już chyba lepiej chodzić na piechotę na to wychodzi.

  6. rolnik co nieznalazł żony

    czyli buspasy będą jeszcze bardziej bezużytecznie stały puste ??

  7. MieszkankaDziesiąta

    Popieram bojkot 152. Dziesiąta z LSM zawsze łączona była 152, teraz niczym tam nie dojedzie prócz przesiadek. Wiadomo o co chodzi o kupno biletów.
    Teraz ZTM się przekona co to jest mniej pozyskanych pieniążków bo połowa jeżdżących autobusami przesiądzie się do aut. W 20min zamiast stać na przystanku będę w domu lub w połowie drogi do domu. Nie mówiąc o tych ktorzy pracują w weekendy.

  8. mieszkanaka Lublina

    do bani ten rozkład o ludziach pracujących w dużych hipermarketach nie pomyśleli wcale wiedzą ,że galerie są otwarte do 21ej w niedziele do 20tej a na autobus trzeba będzie czekać o 20 – do 40 minut to jakaś paranoja nie można zrobić w tych godzinach do 15 minut po danej godzinie żeby można było o przyzwoitej godzinie wrócić do domu

  9. A po co te liczenie pasażerów aby puścić krótkie autobusy bo może duże wioza 3 osoby jak na przykład na 26 .18.17 .55.31.itd a na siedzibę na kraśnickich deweloperowi pchają kasę po ponad 80 tysięcy miesięcznie dla ZTM za wynajem pomieszczeń niech ZTM sobie kontenery wynajmie będzie taniej