Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie zapowiada wszczęcie postępowań wobec operatorów aplikacji, za zlecanie w ostatnim czasie przewozu przedsiębiorcom, którzy nie posiadali wymaganej licencji. To pokłosie weekendowych kontroli osób świadczących przewóz osób „na aplikację”.
Po kilku latach sądowych batalii wlepią do 12 tysięcy grzywny firmie, która codziennie obraca milionami.
Państwo z [***] i patyków.
MM
Z [***] to ciebie ulepili.
Kokon
A może nie będzie tak źle. Ostatnio jedną ogólnopolską zdelegalizowali. Chociaż właściciel zawsze może zmienić literkę w nazwie i występować jako nowy przedsiębiorca.
Sałaciarz
Lobby emerytowanych policjantów co jeździ na taryfie za bardzo się telepie, ukarają dla picu na odczepnego
Marek
Jako kierowca Bolta popieram akcje,jestem przede wszystkim za uszczelnieniem weryfikacji,kontrole powinno się robić co weekend i ściągać nieoznakowanym bo cwaniacy dostaja cynk i omijaja a Wy zawiśni nie wrzucajcie wszystkich do jednego gara, nie jednokrotnie jeżdżąc po tym mieście okolo 15 lat widzialem popisy zawodowych taksowkarzy na naszych ulicach, ostatnio dwoch sie biło o miejsce, ale pokazali klasę..
adaś
Zaden szanujacy sie kierowca nie poszedl by tyrac do tych pseudopatusow.
rds
Jedynie zatrzymanie samochodu jako zabezpieczenia na poczet grożącej kary przyniosłoby efekt i skończyłoby się przeciąganie postępowań sądowych przez ukaranych. Był Bolt Service, a teraz jest Bolt Riders bodajże. Retoryczne pytanie jest czy niedziałający już Bolt Service zapłacił nałożone na niego kary?
Po kilku latach sądowych batalii wlepią do 12 tysięcy grzywny firmie, która codziennie obraca milionami.
Państwo z [***] i patyków.
Z [***] to ciebie ulepili.
A może nie będzie tak źle. Ostatnio jedną ogólnopolską zdelegalizowali. Chociaż właściciel zawsze może zmienić literkę w nazwie i występować jako nowy przedsiębiorca.
Lobby emerytowanych policjantów co jeździ na taryfie za bardzo się telepie, ukarają dla picu na odczepnego
Jako kierowca Bolta popieram akcje,jestem przede wszystkim za uszczelnieniem weryfikacji,kontrole powinno się robić co weekend i ściągać nieoznakowanym bo cwaniacy dostaja cynk i omijaja a Wy zawiśni nie wrzucajcie wszystkich do jednego gara, nie jednokrotnie jeżdżąc po tym mieście okolo 15 lat widzialem popisy zawodowych taksowkarzy na naszych ulicach, ostatnio dwoch sie biło o miejsce, ale pokazali klasę..
Zaden szanujacy sie kierowca nie poszedl by tyrac do tych pseudopatusow.
Jedynie zatrzymanie samochodu jako zabezpieczenia na poczet grożącej kary przyniosłoby efekt i skończyłoby się przeciąganie postępowań sądowych przez ukaranych. Był Bolt Service, a teraz jest Bolt Riders bodajże. Retoryczne pytanie jest czy niedziałający już Bolt Service zapłacił nałożone na niego kary?