Źle się poczuł w trakcie jazdy. Hyundai uderzył w ogrodzenie (zdjęcia)
19:38 17-03-2022
Do zdarzenia doszło w czwartek przed południem na ul. Siennej w Lublinie. Służby ratunkowe zostały zaalarmowane o wypadku z udziałem samochodu osobowego. Na miejscu interweniował zespół ratownictwa medycznego oraz policja.
Jak wstępnie ustalono, kierujący hyundaiem mężczyzna źle się poczuł w trakcie jazdy. W wyniku tego stracił panowanie nad pojazdem, a auto uderzyło w ogrodzenie jednej z posesji.
Kierowca został przetransportowany do szpitala. Policjanci ustalają teraz szczegółowe okoliczności zdarzenia.
(fot. lublin112)
Też tak powiem jak mi się przydarzy utrata panowania nad autem ….po prostu jechałem i nagle żle się poczułem ,wzrok mi się nagle pogorszył i straciłem możliwość poprawnej oceny sytuacji na drodze …także panowie policjanci mandat 1500 mi się nie należy i proszę mi nawet go nie proponować
To nie mandat tylko kwity do zwrotu i kluczyki na kołek. Przejść kompleksowe badania i ponownie na egzamin.
Wielkie mi halo ….w tym kraju bez żadnego problemu wsiadaja za kierownicę zawałowcy ,cukrzycy ,epileptycy i inni z chorobami z którymi za kierownicę wsiadać nie powinni z oczywistych względów …ale kogo to obchodzi ? Nikogo ,dopiero jak ktoś taki ” żle się poczuje „czy spowoduje wypadek lub inne zdarzenie ,to jest wielkie oburzenie „jak on mógł ,przecież mógł kogoś z.a.b.i.ć
szpryca tu i tam
Hyundai Tucson generacji jak na zdjęciach to model który jest znany z tego że nie trzyma toru jazdy. Posiada wadę i ściąga raz w lewo raz w prawo. Winny jest starej generacji układ EPS. Producent tłumaczy że wszystko jest w porządku trzeba tylko mocno trzymać kierownicę. Dobrze że mi się już dawno leasing skończył na ten samochód.
To jest powszechnie znany problem z bardzo wielu modeli Hyundaia, ale nie tylko – Kia również ma ten problem w wielu egzemplarzach. Dotyczy to układów EPS wyprodukowanych pod logo Mobis (spółki kontrolowanej przez Hyundaia). Problem polega nie tyle na „nie trzymaniu” kierunku jazdy, tylko na gwałtownej zmianie siły wspomagania kierownicy – nieadekwatnej do warunków jazdy. Polega to na tym, że np. przy prędkości autostradowej system potrafi zwiększyć siłę wspomagania do poziomu trybu parkingowego – wówczas każde drgnięcie ręki na kierownicy powoduje zmianę pasa ruchu. Owszem, Hyundai i Kia nie widzą problemu – twierdzą że „trzeba mocno trzymać kierownicę” 😉
Byłem naocznym świadkiem tego zdarzenia wzywałem pogotowie ratunkowe i Policję koszmar
Co nazywasz koszmarem, to że wezwałeś pogotowie i policję ?
Ciesz się, że ci się udało dodzwonić na 112.
Każdemu może zdarzyć się zasłabnięcie to już nie kwestia samochodu nawet zawał w wieku 20lat możesz dostać więc nie oceniajcie ale większość wie lepiej….
Ano, nie oceniaj, też masz takie prawo, nawet lepiej wiedzieć, więc nie gań, a oświecaj wg. ciebie ciemnych.