Czwartek, 18 kwietnia 202418/04/2024
690 680 960
690 680 960

Zderzenie citroena z autobusem komunikacji miejskiej na rondzie przy Makro

Nie ma już utrudnień w ruchu na rondzie przy Makro w Lublinie. Po południu zderzyły się tam dwa pojazdy.

Do zdarzenia doszło w niedzielę około godziny 13 na skrzyżowaniu al. Witosa z ul. Chemiczną w Lublinie. Na rondzie przy Makro zderzyły się dwa pojazdy: samochód osobowy oraz autobus komunikacji miejskiej.

Ze wstępnych ustaleń funkcjonariuszy lubelskiej drogówki wynika, że kierowca citroena jechał od strony Świdnika. Wjeżdżając na skrzyżowanie wymusił pierwszeństwo przejazdu na opuszczającym rondo autobusie komunikacji miejskiej linii numer 7. W wyniku tego doszło do zderzenia obu pojazdów.

Na szczęście nikt z podróżujących pojazdami nie odniósł obrażeń ciała. Badanie alkomatem wykazało, że kierowcy byli trzeźwi. Policjanci ukarali sprawcę zdarzenia mandatem. Mieszkaniec Chełma otrzymał także punkty karne.

41

40

2016-11-27_144606

2016-11-27 14:43:26
(fot. lublin112.pl, nadesłane Sylwester)

23 komentarze

  1. Cytrynka wyciśnięta.

  2. widziałem ostatnio takiego wieśniaka LCH co przyjechał do miasta i nie wie jak się zachować.
    Otóż zatrzymał się na LEWYM! pasie na Witosa, by przepuścić tych jadących prawym pasem by zjechać z Witosa w stronę ronda przy Makro.

    ps. obrońcy LCH, LUB itp… 3,2,1… Start !

  3. Chełmofon nie wie jak jeździć w mieście

  4. kretyn zawsze się znajdzie L…. i inne

  5. No jak tam humorek wszystkich tych co najeżdżają na kierowców komunikacji miejskiej, że to chamy co nie potrafią jeździć i łamią przepisy? Po raz kolejny występ w wykonaniu pseudokierowcy osobówki.

  6. skoro jest tyle kolizji na tym „rondzie” to pewnie coś jest nie tak i należałoby zadbać o bezpieczeństwo

    • Tak uzywac mozgu trzeba

    • Wszystko tam jest OK.
      Są znaki drogowe np. STOP i wystarczy się tylko doń zastosować

    • Nie widzę powodu by tam dodatkowo ingerować. Oznakowanie jest prawidłowe – zarówno pionowe jak i poziome. Można co najwyżej odnowić oznakowanie, albo je podświetlić by bardziej rzucało się w oczy, choć kierowca powinien znaki widzieć i bez takich iluminacji.

      • A skoro uważasz, że jest prawidłowe oznakowanie to sobie policz ile słupów stoi w polu obserwacji tego ronda. Wliczając w te słupy latarnie i znaki pionowe. Niektóre znaki są niewidoczne bo stoją zaraz prawie za słupem latarni. A ty obserwując rondo nie jesteś w stanie dostrzec tego znaku bo za latarnią jest przejście i za przejściem znak. To na co zwracasz uwagę wtedy?

    • Rzecz jaka powinna zostać zmieniona to nawierzchnia! Przecież 30km/h i auto wpada w poślizg bo jezdnia jest tak już wylizana że zachowuje się jak lód.

      • Zgadzam się w 100%. Tam jest tak ślisko, że można walną drifta dookoła ronda trabantem

      • Jest ślisko… ale nie na podjazdach do skrzyżowania a na samym skrzyżowaniu. No i do tego ślisko jest tylko jak popada (za to całkiem niewiele wilgoci wystarczy, żeby się tam ładnie „minąć” z wybranym pasem). No, ale mi zdarzało się przy 50km/h a nie przy 30 🙂

  7. skoro tam tak dobrze to potrzebują pseudo szoferów panie pizza

  8. a może zawysokie barierki z osobówi zabardzo nie widać ale jeszcze zostało założenie sygnalizacji

    • Żartujesz, prawda? Tak wysokie, że autobusu nie widać? Może trzeba sobie poduszeczkę pod 4 litery podłożyć…

    • barierki są na tyle wysokie, że nie raz nie zauważyłem osobówki podjeżdżając do ronda, jednak jest znak stopu (który nie raz mi uratował co najmniej zdrowie). Ignorowanie znaku stopu to głupota, a na głupotę nie ma lekarstwa…

  9. Znaki drogowe pionowe -tyle wystarczy kierowcy
    Jeżeli nie – oddaj kierownicę komuś innemu

  10. Niektórzy uważają, że jak tablice spoza Lublina to już jeździć nie umieją a na to nie ma reguły. Zdarzają się różne sytuacje można się zamyślić lub zagapić ale taki expert wie wszystko najlepiej zna się również na przyczynach katastrof lotniczych oraz podróżach w kosmos. Lokalny nacjonalista.

Z kraju