Piątek, 25 kwietnia 202525/04/2025
690 680 960
690 680 960

Zderzenie ciężarowego volvo z hyundaiem na obwodnicy Lublina. Nie żyje starsza kobieta

Zablokowana jest obwodnica Lublina po wypadku, pomiędzy węzłem Rudnik a węzłem Tatary. Na miejscu pracują służby ratunkowe.

72 komentarze

  1. Gnojek z volvo powinien dostać 12 letnie wczasy za spowodowanie śmierci człowieka bo nie zachował odpowiedniej odległości!!! Oraz dożywotni zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów, a ten z dafa mandat za opony!

  2. Jak dojeżdża do ciebie szybko tir, wybiega ci przed maskę pies lub kot, dajesz ostro i długo po heblach, tirowiec oddaje kał bez zatrzymania i jeśli go tłumoka naczepa nie wyprzedzi jedzie dalej bezpiecznie. To działa! Sprawdza się dokładnie ludowe powiedzenie ,,nie strasz nie strasz bo się sam zes.rasz.

    • Mam dla ciebie taką dobrą radę. Kiedy wybiega ci pies albo kot to przypadkiem nie rób tego o czym piszesz.

  3. Po pierwsze jakbyście mogli nie wyciągać ostatecznych wniosków jak nie macie dostatecznych danych. Po drugie (do p. Śliwka) ciężarówki raczej nie jeżdżą na zderzakach osobówek – odwrotnie raczej tak. Jeśli osobówka zajedzie drogę ciężarówce i gwałtownie zahamuje to kierowca nie ma żadnych szans na wyhamowanie. Z tego co widać ze zdjęć i z opisu to osobówka gwałtowanie hamowała przed przeszkodą (resztkami rozwalonej opony) i nieszczęście polegało na tym, że za nią była ciężarówka z ładunkiem. O ile można coś w tym momencie wnioskować to wina właściciela i kierowcy Dafa, którzy dopuścili do jazdy samochodem z dziadowskimi oponami. Opona strzeliła a później już poleciało domino, nie rozpędzajcie się z obwinianiem kierowcy ciężarówki.

    • No jeżdżę sporo i codziennie bez problemu mogłabym robić zdjęcia kilku „tirom” jadącym przy moim zderzaku.
      A po drugie argumenty, że ciężarówkę trudniej zatrzymać to chyba trochę z du** i dla mnie to one raczej słusznie obciążają kierowcę vovlo a nie go bronią, bo on właśnie powinien to najlepiej wiedzieć. Sorry ale mam w rodzinie kilku emerytowanych już kierowców zawodowych, którzy bez wypadku zjeździli kilkadziesiąt tys km rocznie i znam rożne opowieści, ale zawsze mówili mi, że podstawą jakiejkolwiek reakcji na sytuację na drodze jest odstęp dostosowany do Twoich możliwości hamowania(opon, samochodu – w tym również jego wagi, warunków atmosferycznych), bo tak dajesz sobie większe szanse na skuteczny manewr. A mam wrażenie że dzisiaj kierowcy zawodowi to (nie wszyscy) czasami również cwaniaki, którym wydaje się że jak maja większe auto to im wszystko wolno, bo nikt normalny nie przywali świadomie w tira jeśli ten mu wymusi pierwszeństwo. Bo duży może wiecej….więc niech się martwi ten mały

  4. Ciężarówka siedziała na zdezaku osobniki na drodze ekspresowej:/ jak trzeba jechać osobowa ?? Jak hamujesz awaryjnie to patrz w lusterka to nie droga lokalna i nie 50 km brak obycia z drogami szybkiego ruchu

  5. Pokój Jej Duszy (*)

  6. Ocena: 0

    Przecież to Volvo to z Jarbud? to czego można byłoby sie spodziewać
    Jak również po innych kierowcach tego typu pojazdów *********

  7. Kierowcom ciężarówek nie znają praw fizyki myślą że mając 30 ton mogą zahamować jak osobowa. Często się spotyka jak ciężarówka jedzie parę metrów za osobowka

    • Kierowca prawdziwych ciężarówek
      Ocena: 0

      Szofer a czy Ty w ogóle jechałeś ciężarowym samochodem? Do innych „mądrych” też to pytanie

  8. Najgorsi kierowcy ciężarówek jeżdżą w firmie produkującej pustaki w lubartowie. Ale cóż sie dziwić – pustaki wożą pustaki.

  9. Tu to chyba zbieg kilku pechowych okoliczności zadziałał, pan z hyundaia wydaje się ze nie potrzebnie walnął po hamplach zamiast zwolnić i wyminąć przeszkodę zatrzymał się gwałtownie przed jadącą ciężarówką która wiadomo swoje waży i i w miejscu nie stanie. A gdy jeszcze kierowca cieżarowego jak to często praktykowane trzymał by kopyta na desce albo grzebał w telefonie …. Ciężko gdybać, pewnie wyjdzie w praniu ale ciągle wydaje mi się ze kierowca osobówki po prostu spanikował .

  10. Dokładnie jak kolega pisze kierowca osobówki spanikował powinien obserwować otoczenie a nie leży kawałek gumy i hebel do dechy. dopóki nie beda ludzie mieli wyobraźni i nie myśleli tylko za siebie ale również za innych tak będzie przyzwyczajcie się. Oczywiście i kierowca volvo ma swoje za uszami ale każdy wie jak się jeździ s-kami tempomat i osłabiona czujność…

    • Ocena: 0

      Kolego, to raczej wyglądało tak, że te kawałki gumy i plastiku z nadkola rozsypały się wokół. Sądzę że gdyby tam „leżał” kawałek czegokolwiek to kierowca nie hamowałby tak gwałtownie, ominął przeszkodę i jechał dalej. Każdy natomiast widząc przed sobą rozpadającą się ciężarówkę instynktownie naciśnie na hamulec, bo nigdy nie wiadomo co się może stać za chwilę.

Z kraju

Lubelski biznes

Biznes i handel

Polityka

Społeczeństwo

Zdrowie i styl życia

Nauka i technologia