Zawody na czasie. Marketer czy infobroker?

Wiele młodych osób poszukuje swojego miejsca na rynku pracy zastanawiając się, który zawód nie tylko ma przyszłość, ale także zapewnia wyzwania i daje satysfakcję. Marketing internetowy to popularna dziedzina, która tak szybko się rozwija, że wciąż jest zapotrzebowanie na nowych specjalistów znających trendy i potrafiących odnaleźć się w nowych technologiach. Miejsc pracy dla marketerów – specjalistów od komunikacji w internecie i w mediach społecznościowych nie brakuje, choć wymaga się zazwyczaj specjalizacji w określonym segmencie (np. SEO, SEM, content marketing, , influencer marketing, reklama internetowa, programmatic buying  i in.). 

Natomiast infobroker to zawód jeszcze słabo znany, choć zapotrzebowanie na specjalistów zajmujących się opracowywaniem odpowiednio sprofilowanych zestawów informacji (np. na temat danego rynku czy segmentu konsumentów) stale rośnie, choć pracodawcy często określają nazwę stanowiska w inny sposób (np. researcher). Internet zapewnia co prawda nieograniczony dostęp do informacji, ale ich nadmiar sprawia, że często potrzebny jest specjalista, który potrafi zgromadzić i wyselekcjonować odpowiedni zestaw danych, a także przenalizować i wyciągnąć wnioski, a następnie podpowiedzieć zleceniodawcy jaką decyzję powinien podjąć (np. czy warto rozpoczynać działalność gospodarczą na danym rynku).

Zdobycie nowego zawodu, często wiąże się z koniecznością długiego studiowania lub przyuczania w firmie. Dobrym wyjściem jest połączenie przygotowania w obydwu rodzajach zawodów  – marketera i infobrokera – oraz zdobycie  kwalifikacji w ciągu jednego roku. Taką możliwość dają studia podyplomowe prowadzone na UMCS w Lublinie: Marketing internetowy i brokering informacji. W roku akademickim 2019/2020 rozpocznie się już szósta edycja tych studiów. Dlaczego warto rozważyć taką ofertę studiów? Najlepsze efekty zawsze daje połączenie solidnej dawki wiedzy odpowiednio wspartej praktyką. Wiedza na poziomie akademickim powinna być uzupełniona możliwością obserwacji nowych rozwiązań stosowanych przez profesjonalistów. Od kilku lat w tym zakresie UMCS współpracuje z firmami zajmującymi się zwiększaniem widoczności podmiotów rynku w Internecie (SEO/SEM), firma Eactive z Wrocławia prowadzi Warsztaty z pozycjonowania stron www, oraz agencjami interaktywnymi, m. in. Freeline z Lublina, wspólnie z którą oferujemy kilka staży dla najlepszych absolwentów. Profesjonaliści – praktycy prowadzą ćwiczenia i warsztaty dla studentów dzieląc się swoimi doświadczeniami i umiejętnościami.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie: https://www.umcs.pl/pl/wyszukiwarka-studiow,118,marketing-internetowy-i-brokering-informacji,7110.chtm

Aktualności i filmiki z zajęć można znaleźć także na Facebooku: https://www.facebook.com/marketing.internetowy.infobrokering/

 

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.9319zł 0.13%
    • GBP 4.9277zł 0.44%
    • EUR 4.3438zł 0.03%
    • CHF 3.9668zł 0.14%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019
      Jutro premiera nowego pokazu na fontannie multimedialnej. Zobacz zwiastun (wideo)

      Co? Gdzie? Kiedy?

      120 lat minęło. Strażacy z Nałęczowa będą świętować rocznicę powstania jednostki
      Poznajmy Się: Rodzinny piknik integracyjny na Kryształowym Osiedlu
      Motocykliści zakończą sezon paradą ulicami miasta
      Strażacy z Czemiernik będą obchodzić jubileusz
      Wykopki w Muzeum Wsi Lubelskiej
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.