Województwo lubelskie promuje się w radio, telewizji i w Internecie. Ma to zachęcić turystów do przyjazdu

Kampania ma polegać na emisji 12 różnych jednominutowych spotów w 16 regionalnych ośrodkach TVP, do tego w TVP1, TVP2 i w telewizji Polsat. Od połowy czerwca rozpocznie się również kampania radiowa. Spoty zachęcające do odwiedzenia Lubelszczyzny będzie można usłyszeć w RMF FM. Nie zabraknie również promocji w sieci.

W poniedziałek w Muzeum Wsi Lubelskiej ogłoszony został start kampanii „#KierunekLubelskie”, której celem jest nakłonienie turystów, do odwiedzenia naszego regionu. Jest ona odpowiedzią na wyniki badań przeprowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną. Wynika z niej, że 87 proc. Polaków, którzy w ciągu najbliższych kilku tygodni planują wyjazd turystyczno-wypoczynkowy, zamierza podróżować po Polsce. Dlatego też władze naszego regionu starają się ich zachęcić do odwiedzenia właśnie województwa lubelskiego.

Jak wyjaśniał marszałek województwa lubelskiego Jarosław Stawiarski, Lubelszczyzna z piękną, nieskażoną cywilizacją przyrodą, jest ku temu najlepsza. Lubelskie to nie tylko znany wszystkim Kazimierz Dolny, lecz również Roztocze, Poleski Park Narodowy, bagna i rozlewiska Wieprza, Puszcza Solska, Lasy Janowskie i wiele innych obszarów, które można odkrywać. Do tego przyjaźni ludzie.

– Dzisiaj ruszamy z kampanią reklamowo – marketingową „#KierunekLubelskie” aby dotrzeć do wszystkich Polaków, którzy chcą wypoczywać w tym roku. W dziwnym roku, kiedy mamy jeszcze doczynienia z epidemią. Wiemy, że kierunku zagraniczne są o wiele mniej chętnie wybierane, gdyż w Hiszpanii czy we Włoszech były potężne siedliska koronawirusa. Dlatego wszystkich namawiamy do odwiedzenia województwa lubelskiego. Uważamy, że lubelskie jest jeszcze niepoznane przez polskich turystów, a warto tu przyjechać, aby zobaczyć je na spokojnie, bez zgiełku i hałasu, odpocząć i pomyśleć, jaka piękna jest Lubelszczyzna i Polska – mówił Jarosław Stawiarski.

Pracownicy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego przygotowali spot reklamowy, który propaguje i zachęca do odwiedzenia województwa lubelskiego w trakcie zbliżających się wakacji. Ujęto w nim m.in.: Zamek w Lublinie, cebularze, lubelskie Stare Miasto, zamek w Janowcu, Kazimierz Dolny, kazimierskie wąwozy, Poleski Park Narodowy, Kozłówkę, Zamość, Roztocze czy też Janów Podlaski.

Kampania ma polegać na emisji 12 różnych jednominutowych spotów w 16 regionalnych ośrodkach TVP, do tego w TVP1, TVP2 i w telewizji Polsat. Od połowy czerwca rozpocznie się również kampania radiowa. Spoty zachęcające do odwiedzenia Lubelszczyzny będzie można usłyszeć w RMF FM. Nie zabraknie również promocji w sieci. Do każdego filmu dołączona będzie propozycja konkretnej wycieczki z wykazem atrakcji, noclegów itp., tak aby turysta otrzymał gotowy produkt pomagający poruszać się po województwie lubelskim, aby nie przegapić żadnego ciekawego miejsca.

Zaplanowano także kampanię regionalną. W tym przypadku chodzi o zachęcenie mieszkańców naszego regionu, do zwiedzania wybierali nieznane lecz piękne zakątki Lubelszczyzny, zamiast innych regionów kraju. W tym przypadku prowadzona ona będzie w Radiu Lublin i Radiu Free. Całość ma kosztować 850 tysięcy złotych. Część środków pochodzi z unijnego dofinansowania.

(fot. UMWL)

6 komentarzy

  1. Najlepiej zaprosic ze Slaska,za mali mamy zajazonych. Juz kolo Wlidawy byli na kwarantannie. Troche wstrzymac sie z tymi wedrowkami

  2. W TVPiSie najlepiej wypromują… Mało kto już ich ogląda z uwagi na propagandę i zakłamanie, a mochreki juz za stare na wycieczki, nawet jeżli by dali im te 1000, czy ostatecznie 500+ na wspieranie turystyki. To już lepiej było wziąć Kruszwila do promocji jak w podlaskim.

  3. i po co zapraszać jak nie ma bazy turystycznej z prawdziwego zdarzenia …
    Roztocze to pustynia, jeziora to pustynia albo nieustanna dyskoteka !!!

  4. Same pisiowe media

  5. jak ktos chce pojechac pod namiot gdzie jest czysta woda,cisza i spokoj to polecam jeziora suwalszczyzny np. Szurpily. Hancza.piekne widoki ,glebokie,polodowcowe jeziora w ktorych woda nie kwitnie.z dojazdem autem pod sama wode moze byc ciezko bo tam jest gorzysty teren a jak jest w miare plaski to dzialki nad brzegiem sa prywatne aczkolwiek nie twierdze ze w kazdym przypadku.moze i mialem farta ale jak 1 raz pojechalismy w 4 osoby nad Szelment Wielki pod namiot to gospodarz za tydzien pobytu na jego lace przy samym jeziorze auto + namiot chcial aby czteropak.

  6. Kosiory nakraść na video-onanizacje to takie lubelskie. Pozdrawiam cebulaków

Materiały wideo

Lubelscy policjanci wzięli udział w akcji #GaszynChallenge (wideo)
Nowe iluminacje świąteczne na Rynku Wielkim w Zamościu (wideo)
99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)

Co? Gdzie? Kiedy?

Bezpłatne szkolenia z samoobrony dla kobiet ruszają w Lublinie
Gminne Święto Ziemniaka w Suchocinie
Rusza kolejny cykl wykładów otwartych z historii sztuki. I ty możesz wziąć w nich bezpłatnie udział
Dożynki w mieście, czyli Dożynkowe Jarmarki Lubelskie
Startuje Lubelski Festiwal Nauki. Będzie specjalny pokaz na placu Litewskim oraz Piknik Naukowy