po mocno skręconych kołach widać, że szedł driftem 🙂
Wojtek
Jakim kretynem trzeba być żeby napisać artykuł? Nie dostosował prędkości? Ile on tam wyciągnął tą „czkawką”? 10km/h? No to faktycznie wariat na drodze
Hadmex
Ludzie co oni tu piszą, jaką prędkość on tym „CIAPKIEM” rozwiną dwadzieścia to góra. Moim zdaniem zasłabł lub jak wczesniej pisali pomylił pedały
Emil
A jak by był tor >>>>>
Major
Kilka dni temu widziałem wzmiankę o szybkich i wściekłych 8, najwidoczniej już się zaczęły zdjęcia i to w Polsce, Szybcy i Wściekli 8 Firley Drift
Arcadio
Poniosła go ułańska fantazja
Robert
I wszyscy psy wieszają na bidnej policji, że brednie pisze o niedostosowaniu prędkości. A C330 z kosiarką rotacyjna jest naprawdę słabo kierowalna – jest krótka i lekka, przy dużej masie na TUZ-ie, przednie koła ledwo dotykają ziemi. Jak tym kierować? Z tym hamulcem awaryjnym w postaci kotwicyto tez tak nie do końca – żeby sprzęt samoczynnie nie opadał w trakcie transportu, TUZ miał zabezpieczenie w postaci łańcucha, zapinanego na hak, odpiąć się to dawało na spokojnie na postoju. Tak że wszystko się zgadza. Dziadek nie opanował ursusa przy 25km/h.
Kręcił własny odcinek Top Gear
Szybki i wściekły – wersja C-330
po mocno skręconych kołach widać, że szedł driftem 🙂
Jakim kretynem trzeba być żeby napisać artykuł? Nie dostosował prędkości? Ile on tam wyciągnął tą „czkawką”? 10km/h? No to faktycznie wariat na drodze
Ludzie co oni tu piszą, jaką prędkość on tym „CIAPKIEM” rozwiną dwadzieścia to góra. Moim zdaniem zasłabł lub jak wczesniej pisali pomylił pedały
A jak by był tor >>>>>
Kilka dni temu widziałem wzmiankę o szybkich i wściekłych 8, najwidoczniej już się zaczęły zdjęcia i to w Polsce, Szybcy i Wściekli 8 Firley Drift
Poniosła go ułańska fantazja
I wszyscy psy wieszają na bidnej policji, że brednie pisze o niedostosowaniu prędkości. A C330 z kosiarką rotacyjna jest naprawdę słabo kierowalna – jest krótka i lekka, przy dużej masie na TUZ-ie, przednie koła ledwo dotykają ziemi. Jak tym kierować? Z tym hamulcem awaryjnym w postaci kotwicyto tez tak nie do końca – żeby sprzęt samoczynnie nie opadał w trakcie transportu, TUZ miał zabezpieczenie w postaci łańcucha, zapinanego na hak, odpiąć się to dawało na spokojnie na postoju. Tak że wszystko się zgadza. Dziadek nie opanował ursusa przy 25km/h.
Tak to jest jak się jedzie 250 km/h