W przyszłym tygodniu będzie już można jeździć nowymi wiaduktami w ciągu ul. Grygowej. To znacznie usprawni ruch w tej części miasta. Kierowcy na usunięcie znaków zakazujących ruchu czekają od końca marca.
JPDL w końcu ! Z radości jak otworzą to pojadę tam i będę jeździł z godzinę tym wiaduktem w tę i z powrotem !
...
Napsujesz jak tyle czasu będziesz jeździł…
SWF
Oj tam oj tam najwyżej znowu zrobią jednokierunkowy.
otoja
Ciekawe ile miesięcy po skończonej gwarancji trzeba będzie ten mur oporowy naprawiać…?
siara
Patelnię z piachem do betoniarni rozdupcą te wiadukty w kilka miesięcy.
Ja
To jest właśnie wschód Polski.
Taka ważna inwestycja dla miasta wojewódzkiego a urzędnik i fachowiec opieszały jak baba w mięsnym 40 lat temu.
Kpina!!
Już kilometr za województwem lubelskim dawno by sobie poradzili, nawet w Radomiu.
PP
Może mi ktoś wytłumaczy co to w Lublinie jest za jakaś dziwna tendencja do błędnego oznaczania nowych rond czyli przed wjazdem znaki poziome z kierunkami jazdy i pasy malowane w koło wyspy centralnej. Moim skromnym zdaniem znaki poziome z kierunkami jazdy przed wjazdem na rondo mają sens:
a) przy rondach turbinowych,
b) przy rondach z sygnalizacją świetlną
c) przy rondach gdzie pasy ruchu się przecinają np. rondo Berbeckiego
M
Żeby kierowcy z prawego pasa w lewo nie jeździli
PP
Jeśli pasy są malowane wkoło wyspy to z żadnego nie da się w lewo pojechać! Jedzie się tylko w koło tak jak pasy prowadzą ewentualnie zjeżdża z ronda.
8888
Czołowy mur oporowy jest wybrzuszony w kierunku ławy wiaduktu tak, że opiera się o żelbetonową konstrukcję… Wystarczy spojrzeć
Dd
Czekamy na otwarcie i chrzest czyli pierwszą kolizję .
hwgtqw
Burdel w w papierach i czekanie parę miesięcy, lepszy rydz niż nic, ciekawe czy kolejne odcinki zrobionych dróg też będą tak oddawać.
JPDL w końcu ! Z radości jak otworzą to pojadę tam i będę jeździł z godzinę tym wiaduktem w tę i z powrotem !
Napsujesz jak tyle czasu będziesz jeździł…
Oj tam oj tam najwyżej znowu zrobią jednokierunkowy.
Ciekawe ile miesięcy po skończonej gwarancji trzeba będzie ten mur oporowy naprawiać…?
Patelnię z piachem do betoniarni rozdupcą te wiadukty w kilka miesięcy.
To jest właśnie wschód Polski.
Taka ważna inwestycja dla miasta wojewódzkiego a urzędnik i fachowiec opieszały jak baba w mięsnym 40 lat temu.
Kpina!!
Już kilometr za województwem lubelskim dawno by sobie poradzili, nawet w Radomiu.
Może mi ktoś wytłumaczy co to w Lublinie jest za jakaś dziwna tendencja do błędnego oznaczania nowych rond czyli przed wjazdem znaki poziome z kierunkami jazdy i pasy malowane w koło wyspy centralnej. Moim skromnym zdaniem znaki poziome z kierunkami jazdy przed wjazdem na rondo mają sens:
a) przy rondach turbinowych,
b) przy rondach z sygnalizacją świetlną
c) przy rondach gdzie pasy ruchu się przecinają np. rondo Berbeckiego
Żeby kierowcy z prawego pasa w lewo nie jeździli
Jeśli pasy są malowane wkoło wyspy to z żadnego nie da się w lewo pojechać! Jedzie się tylko w koło tak jak pasy prowadzą ewentualnie zjeżdża z ronda.
Czołowy mur oporowy jest wybrzuszony w kierunku ławy wiaduktu tak, że opiera się o żelbetonową konstrukcję… Wystarczy spojrzeć
Czekamy na otwarcie i chrzest czyli pierwszą kolizję .
Burdel w w papierach i czekanie parę miesięcy, lepszy rydz niż nic, ciekawe czy kolejne odcinki zrobionych dróg też będą tak oddawać.
ksiadz bedzie?
będę