Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Ważna jest dobra komunikacja. Ruszyła kampania promocyjna lubelskiej komunikacji miejskiej

Dobra komunikacja jest ważna zarówno na boisku jak też dla pasażerów. Z tym przekazem związana jest kampania promocyjna komunikacji miejskiej, która wczoraj wystartowała w Lublinie.

Mile zaskoczeni byli pasażerowie, którzy wczoraj po południu korzystali z komunikacji miejskiej. W niektórych autobusach i trolejbusach można było spotkać mistrzynie Polski z klubu MKS Selgros Lublin. Reprezentantki Polski w piłce ręcznej rozdawały autografy a także bilety na mecze. Dla kibiców była to również okazja do wykonania wspólnego zdjęcia z mistrzyniami.

W ten sposób zainaugurowano początek kampanii promocyjnej zorganizowanej przez Zarząd Transportu Miejskiego, mistrzynie Polski MKS Selgros Lublin oraz miejskiego przewoźnika MPK Lublin. Jest to reakcja na potrzeby pasażerów a także pokazanie jak ważną rolę odgrywa komunikacja miejska. W 2015 roku z jej usług skorzystało ponad 125 milionów pasażerów. Co ważne, liczba ta stale rośnie a to oznacza, że wzrasta rola komunikacji w życiu mieszkańców Lublina. Ambasadorkami kampanii zostały lubelskie szczypiornistki i jednocześnie reprezentantki Polski w piłce ręcznej. Swojego wizerunku użyczyły: bramkarka Weronika Gawlik, rozgrywające Iwona Niedźwiedź, Marta Gęga i Alesia Mihdaliova, obrotowa Joanna Drabik oraz trener Sabina Włodek

– Celem kampanii, która łączy w sobie zarówno aspekt sportowy jak i tematykę transportu publicznego, jest przede wszystkim budowa korzystnego wizerunku lubelskiej komunikacji miejskiej jako komfortowej, szybkiej, ekologicznej, wiarygodnej i niezawodnej. Z drugiej strony kampania promuje klub i jego prospołeczną postawę – wyjaśnia Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.

Jednak kampania nie będzie tylko promocją komunikacji czy też klubu, przygotowano również wiele profitów dla pasażerów. Wspólne działania klubu i organizatora komunikacji miejskiej, zachęcają z jednej strony do korzystania z przejazdów autobusami i trolejbusami, a z drugiej do uczestnictwa w wydarzeniach sportowych z udziałem MKS Selgros Lublin. Na najbliższy mecz, który odbędzie się w dniu 30 marca, za okazaniem ważnego biletu na spotkanie, będzie można bezpłatnie dojechać dowolnymi liniami komunikacji miejskiej.

Dodatkowo dla pierwszych 30 osób, które zakupią bilety okresowe na 30, 90 lub 150 dni czekają bilety na mecze rundy Play Off z udziałem Klubu MKS Selgros Lublin. Na pierwszą partię 10 biletów na mecz, który odbędzie się 10 kwietnia br., mają szansę osoby, które zakupią bilet okresowy najwcześniej 22 marca br. Następna „dziesiątka” biletów trafi do pasażerów, którzy zakupią bilety od 1 kwietnia br., z kolei ostatnią partię biletów na mecz otrzymają osoby, które zakupią bilety okresowe od 12 kwietnia br.

O kampanii będą też informowały plakaty, których ponad 2000 sztuk będzie eksponowanych na przystankach komunikacji miejskiej oraz w autobusach i trolejbusach i podczas meczy. Dodatkowo, reklama będzie emitowana na 50 monitorach LCD zamontowanych wewnątrz pojazdów. Kampania potrwa do końca wakacji.

2016-03-23 12:07:07
(fot. ZTM)

24 komentarze

  1. Mogą sobie promować jak chcą, ale żeby dojechać z czubow na Czechów trzeba się tluc godzinę. I jeszcze wstać wcześniej żeby ci autobus nie spieprzyl, marznąć w zimie na przystanku, zanim się dojedzie do pracy to już się jest padnietym. A wracając do domu jedyne co można zrobić to odpocząć kilka godzin i iść spać. I tak poniedziałek piątek, ponad 2 godziny życia zmarnowane. A samochodem 15 minut w jedną stronę, jak jest korek to max 30, siedzę wygodnie, słucham radia, ogrzewanie, czekać na fure nie muszę, waha też wiele drożej nie wyjdzie przy tych cenach biletów. Więc jakie są korzyści z jazdy MPK? Mam samochod żeby nim jezdzic, a koszty jego eksploatacji rekompensuje mi zaoszczędzony czas, bo w gruncie rzeczy wcale drożej nie wychodzi.

  2. Już PKS Zielona Góra za darmochę zrobił kampanię promującą komunikację miejską. To ostatnia podwyżka cen biletów nie miała na celu zakupu nowych autobusów tylko sponsorowanie MKS Selgros?

  3. no chyba panie z MKS Selgros nie jezdzily za darmo MPK … ktos musiał zapłacic i za bilety dla nich i za ich promocję a kto? no przecież my….. brawo MY

Z kraju