Czwartek, 02 maja 202402/05/2024
690 680 960
690 680 960

– Uważam, że pracownicy Lidl łamią prawo. Sieć wyjaśnia: -Weryfikowanie tożsamości jest zgodne z przepisami

Nasz Czytelnik korzysta z Karty Dużej Rodziny podczas zakupów w sieci sklepów Lidl. Jednocześnie uważa, że pracownicy łamią prawo żądając od niego dowodu tożsamości podczas korzystania z karty, w celu potwierdzenia jego tożsamości.

29 komentarzy

  1. Pan Krzysztof, to tak naprawdę Janusz z Koziej Wólki, słoma z butów wystaje, cham że wsi wyjedzie, ale chamem dalej będzie.

  2. O ile wiem to sprawdzanie dokumentów tożsamości jest wymagane przez wydawcę/operatora karty. Obiekt, w którym karta jest używana a już tym bardziej szeregowy pracownik typu kasjer nic nie ma do powiedzenia a za niezweryfikowanie tożsamości mogą mu grozić nieprzyjemności.

  3. pomóż takiemu, daj kartę to jeszcze pretensje, niech sp……la

  4. Czepiają się szczegółów. Niech nie pokazuje i nie korzysta ze zniżek. Szkoda tylko, że Lidl wspiera akcje w określonych terminach i zniżki nie obejmuja pieluch, chusteczek nawilzanych czy ogólnie kosmetyków dla dzieci.

    • Na to jest 500+

    • Na zakupy za 200zł -16 gr. rabatu na chleb 🙂 – Proszę zwrócić uwagę na to, że 10% rabatu obejmuje znikomy towar.
      A jak się ma weryfikacja dokumentu tożsamości przez jedną kasjerkę, tej samej osoby, co kilka dni ??

      • Jak dla mnie kasjerka musi sprawdzać, dowody tym bardziej, że łatwy sposób można otrzymać nagane lub zwolnie z pracy. I wtedy taki klient da mi na utrzymanie mojej rodziny.

      • Myślisz, że kasjerka pamięta każdego klienta? Dla niej liczy się nabicie towaru, przyjęcie zapłaty i wydanie reszty. Następny proszę i tak do końca zmiany. Wiem z doświadczenia, bo kiedyś pracowałem na kasie. Nawet nie wiesz jak bardzo odmóżdżająca jest to praca przez swoją monotonność. Ale to temat na inną dyskusję.

  5. Boli PO i KO 500+ a szczególnie tych co dzieci nie mają..

Z kraju