Uwaga na oszustów podszywających się pod PGE Polską Grupę Energetyczną!
07:05 26-03-2020
W SMS-ach znajduje się link, który przekierowuje do witryny łudząco przypominającej elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE, a następnie do strony informującej o wezwaniu do zapłaty.
Zachowajcie czujność w trakcie logowania do elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE:
• Pamiętaj, żeby zawsze upewnić się, czy jesteś na właściwej stronie logowania, czy witryna jest zabezpieczona (symbol szarej kłódki) oraz czy adres widoczny w pasku w oknie przeglądarki to https://ebok.gkpge.pl/ebok/faces/profil/logowanie.xhtml
• Loguj się za pośrednictwem serwisu internetowego https://ebok.gkpge.pl i korzystaj z opcji „Zaloguj” w module „Logowanie” lub wybierz logowanie w aplikacji mobilnej mBOK PGE.
• Podczas logowania PGE prosi o podanie loginu będącego twoim adresem mailowym oraz indywidualnego hasła. Po zalogowaniu sprawdź zakładkę Finanse celem potwierdzenia prawdziwości twoich faktur oraz danych.
• Zanim dokonasz płatności, zweryfikuj dane z otrzymaną mailowo eFakturą lub fakturą przesłaną korespondencyjnie.
(fot. pixabay.com)
najlepiej żadnych rachunków nie robić telefonem…trzeba je na spokojnie przez laptop…logując się na swoje konto…jak nawet sie zrobi jakiś przelew co proponują w smsie, to po prostu będzie nadpłata na rachunku….to nie przepadnie…
a kto może niech sobie prąd produkuje sam…fakt, że trzeba zainwestować i mieć kawałek dachu albo niezacienionego ogródka…ja już od 3 lat ma 10kW na dachu…i przez ten okres rachunki za prąd i gaz zapłaciłam mniejsze o 16000zł…( dogrzewałam wodę do kaloryferów )…a teraz przeszłam na ogrzewanie klimatyzacją…wiec rocznie będzie to 7000zł oszczędności…inwestycja sie zwróci po 7 latach…a potem już do końca życia bez rachunków… 🙂
Przyznam, że niezłe zużycie prądu (600zł/mc). Mam pytanie związane z eksploatacją. Jaka jest żywotność paneli w czasie?
Dziwnie, że właśnie teraz PGE wzywa mnie pisemnie do dopłaty należności uiszczonej w styczniu 2020.
W wezwaniu powołują się na inny nr dokumentu, a w korespondencji mailowej ([email protected]) potwierdzają sytuację. Przesłałem im potwierdzenie wpłaty i czekam na odpowiedź.
Troszkę zaskakująca zbieżność zdarzeń.