Ul. Zana: Bmw uderzyło w latarnię, kierowca trafił do szpitala

Policjanci ustalają szczegóły wypadku, jaki miał miejsce na ul. Zana w Lublinie. W rejonie zdarzenia nie ma większych utrudnień w ruchu.

Do wypadku doszło w środę około godziny 9:30 na ul. Zana w Lublinie. W rejonie skrzyżowania z ul. Wallenroda samochód osobowy uderzył w latarnię. Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespół ratownictwa medycznego, policja oraz pogotowie energetyczne.

Ze wstępnych ustaleń funkcjonariuszy lubelskiej drogówki wynika, że kierujący bmw młody mężczyzna jechał w kierunku al. Kraśnickiej. Na wysokości ul. Wallenroda stracił panowanie nad pojazdem. Auto wpadło w poślizg, zjechało na pobocze i z impetem uderzyło w słup latarni.

Kierowca został przetransportowany do szpitala. Teraz na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności zdarzenia. Nie ma większych utrudnień w ruchu.

18035585_10203056467850447_1637380864_n

unnamed (5)

unnamed (4)

unnamed (3)

2017-04-19 11:06:25
(fot. lublin112.pl, nadesłane Kasia i Lolek, wideo Andrzej)

Zobacz również

37 komentarzy

  1. BMW i wszystko jasne,ciezka noga,pusty leb

  2. Gdyby Maluchem jechał to by z drogi nie wypadł. Pewnie za dużo koni mechanicznych, za to za mało pokory do własnych umiejętności i poszanowania dla przepisów.
    Przecież to centrum miasta, dość duży ruch samochodów i pieszych. Okolice szkoły podstawowej, przejście dla pieszych, skrzyżowanie z bardzo często znacznym ograniczeniem widoczności (na pasach środkowych czekają samochody do skrętu w lewo).
    Jak można w takiej sytuacji nie zachować ostrożności i jechać z taką prędkością? Tam odpowiednia prędkość rano (w godzinach szczytu) to 30km/h.

    • zastanawiam się skąd wiesz ile km/h jechał?

      • jak by jechał przepisowe 50 to by z drogi nie wypadł i nie przydzwonił w latarnie z taką siłą że aż lampa spadła… fakt nie wiadomo ile jechał ale na pewno za szybko na te warunki…! i nie trzeba być specjalistą z profesjonalnym sprzętem pomiarowym żeby to stwierdzić…

      • Ma fotoradar w oczach – jak większość oszołomów.
        Może i ma rację dotyczącą sporego natężenia ruchu i innych takich.
        Ale ja już raz w tamtych okolicach bokiem poleciałem, unikając zderzenia z wyjeżdżającym z Wallenroda ślepcem, który mi prawie przed maskę wyjechał… i wcale szybko nie jechałem (inna sprawa, że po deszczu to było).

        • Dzięki, za częściowe przyznanie racji.
          Czy po incydencie ze ślepcem, jeździsz: szybciej czy wolniej przez takie skrzyżowania?
          W ruchu drogowym trzeba brać uwagę na to, że występują ślepcy.

          • Szczerze mówiąc – tak samo.
            Wyjechał mi w ostatniej chwili, jechałem około 45 km/h.
            Nie ma powodów, by zwalniać tam jeszcze bardziej… po prostu wyjechał mi tuż przed maskę. spora część kierujących nie zdążyłaby zrobić nic w tej sytuacji (nawet hamulca dotknąć).

          • Taki mistrz kierownicy i znafca przepisów jak Kuba poradziłby sobie nawet przy 200 km/h.

      • Wydaje mi się, że za szybko, bo auto wypadło z drogi kilkanaście metrów za skrzyżowaniem.
        Są sytuacje na drodze, gdzie naprawdę trzeba jechać bardzo powoli. To jest jedno z takich miejsc w godzinach szczytu. Przejeżdżam tamtędy codziennie rano nie szybciej niż 40km/h. A przez samo skrzyżowanie czasem 20km/h, bo widoczność jest tam bardzo ograniczona.
        To, że na ul. Zana dopuszczalne jest 50km/h, wcale nie znaczy, że zawsze można tyle jechać, szczególnie przez skrzyżowanie z przejściem dla pieszych.
        Nie wykluczam, że przy tym zdarzeniu uczestniczył inny pojazd, który np. wymusił pierwszeństwo, ale takiej sytuacji należy się w niektórych sytuacjach spodziewać i zachować superostrożność.

      • Dlatego, że z drogi wypada młody mężczyzna w samochodzie z mocniejszym silnikiem.
        Dlaczego z dróg nie wypadają starsze kobiety w Tico, dziadki w Lanosie, czy chociażby trolejbusy?

        • Według Ciebie starsze kobiety i dziadki nie ulegają wypadkom? Przykłady z ostatnich kilku dni: 66 latek w Citroenie potrącił pieszego, 80-latek w Oplu wjechał pod pociąg, 60-latka w Seacie pędziła pod prąd ekspresówką, 63-latek w Lanosie po pijaku spowodował kolizję, jadąc pod prąd ul. Turystyczną, itd. Co do „trolejbusów”, to nie tak dawno na Kosmowskiej autobus wypadł z jezdni i uderzył w drzewo, więc jakoś dziwnie wybiórczą masz spostrzegawczość. Owszem, młodzi ludzie powodują sporo zdarzeń drogowych, jednak wśród starszych też nie brakuje piratów, pijaków, czy zwyczajnie – idiotów… Pozdrawiam.

          • …”Owszem, młodzi ludzie powodują sporo zdarzeń drogowych,”… Nie sporo, tylko w przerażającej większości. Mało tego; zupełnie świadomie i z o wiele bardziej tragiczymi skutkami

          • @Mietek Ostatnio właśnie starsi „trzymają statystykę” – dziś kolejny 63-latek zaatakował pomnik Seatem i nawet dostał w gratisie lot śmigłowcem… Ta „większość” nie jest taka „przerażająca”, do tego skutki u młodych i starszych są podobne. Sam już się do tych „młodych” nie zaliczam, ale codziennie widzę łamiących przepisy kierowców w wieku 60+, którzy mają „głęboko gdzieś” przepisy, bo przecież „jeżdżą już od ponad 40 lat” i nieważne, że tylko „do kościoła i na działkę”… Pozdrawiam.

          • Stefan ty nie cpaj w swoim wiejskim bolidzie i sie zastanow czy to byl trolejbus czy autobus i calkiem niedawno z rok temu .. faktycznie niedawno

          • @Stefan. Okolice Łomży. Lany poniedziałek ok 9. Kierowca golfa postanawia wyprzedzać na łuku drogi. Łapie pobocze, owija się na drzewie. Zabiera ze sobą na tamten świat kolegę. Obaj przed trzydziestką. Przytoczyłeś przykłady bez ofiar śmiertelnych. Statystyk nie oszukasz. Brawura zbiera swoje żniwo częściej i bardziej boleśnie za sprawą młodych ludzi.

          • @Jon Nie będę Cię obrzucał inwektywami, bo nie zniżę się do Twojego poziomu… Oczywiście, rozumiem że dla kogoś kto ma na karku najwyżej kilkanaście wiosen, rok to szmat czasu. Różnice pomiędzy autobusami i innymi pojazdami komunikacji miejskiej są dla Ciebie kluczowe i nie zrozumiesz, że nie chodzi tu o typ pojazdu, ani konkretną linię, więc nie będę Ci tego tłumaczył, bo nie ma to większego sensu.

          • @Ha-ha-ha Okolice Łodzi, 76-letni kierowca Toyoty traci panowanie nad kierownicą i wpada bokiem pod jadącą z naprzeciwka ciężarówkę W wypadku ginie on i dwójka jego wnuków wieku 10 i 12 lat… Takimi przykładami można się spierać bez końca, ale też bez większego sensu… Jeśli wysilisz się i przeczytasz post, na który odpowiadałem, to zrozumiesz, że przykłady były po to, by uświadomić koledze „Woźnica”, że wbrew jego twierdzeniu ani osoby starsze, ani pojazdy komunikacji miejskiej nie są odporne na kolizje i wypadki…

  3. cytując klasyka, bo gdyby był tor…

    • Inny klasyk wspomniałby coś o rozumie, z którego tzreba korzystać prowadząc samochód (dowolnej marki)

  4. Jakby się nie zapier…..ało to by się z drogi nie wypadło

  5. Czemu piszecie ze straz byla pierwsza na miejscu zdarzenia jak pierwsi byli ratownicy medyczni a zaraz za nimi policja-to do redakcji. A z relacji swiadkow kierowca bmw troche szalal po ulicy to dobrze ze spotkal sie tylko z latarnia

    • Nie jest napisane kto przybył „jako pierwszy”, tylko jakie służby interweniowały. Kolejność jaka jest w zdaniu nie wskazuje na kolejność przejechania na miejsce.

  6. Szkoda chłopa. Do świątecznych statystyk się nie załapał.

  7. Straszne serpentyny, niewyprofilowane łuki, brak toru, niewysolona jezdnia i to są skutki.

    • O, to, to to. Jeszcze magnetyczne prowadnice by się przydały ;).

    • Prawie się zmieścił. Przecież to nie jego wina, że taka droga wąska, w dodatku ze słupami na środku.
      Swoją drogą, to taki Pan Przeprowadzacz pewnie czuje się stojąc przy przejściu jak na checkpoincie. Tylko mu chorągiewki w czaro-białą szachownicę brakuje.

  8. Na bombę termobaryczną to nawet magnetyczne prowadnice nie pomogą.

    • No tak, dopiero jeden taki w piecu benzyną rozpalał i efekt wszyscy znamy. Gdyby ją troszkę rozpylił w pomieszczeniu, to rozwaliłoby bez późniejszego pożaru. Parę kamienic też na gazie wyleciało, dach parę metrów w górę. Obejrzyj sobie strzelanie z beczki. Troszkę karbidu, troszkę wody i termobaryczna gotowa. Specjaliści nie potrzebują trotylu.

  9. żeby się rozkutwić na prostej drodze to ja nie wiem co w bani trzeba mieć

  10. Albo naćpany , albo pijany , albp się scigał gupek !

  11. Wyprzedzal przed przejsciem,widac to jak diaska,spieszylo mu sie I wpadl w poslizg…tyle w temacie

  12. BMW – Będziesz Miał Wypadek.

  13. We wszystkim należy szukać pozytywów.
    1. Można powiedzieć, że zmienił na kilka lat* czarne BMW na czerwonego Solarisa, ewentualnie Mercedesa przegubowego. *) dostanie zakaz prowadzenia pojazdów na kilka lat za spowodowanie wypadku.
    2. Na paliwie zaoszczędzi. W cenie jednego pełnego tankowania ma teraz 3-miesięczną przejazdówkę na wszystkie linie.
    3. Na mandatach zaoszczędzi, bo z takim stylem jazdy to już klaser mandatami zapełnił.
    4. O miejsce parkingowe nie musi się martwic.
    5. Kondycję poprawi, gdy czasem do autobusu podbiegnie czy się rowerem przejedzie.
    6. Jest nawet jakaś szansa, że taki wypadek do mu do myślenia i wpłynie na poprawę zachowania na drodze.

    • to byla kolizja a nie wypadek i prawka mu za to nie zabiora.to ze ktos szybko jezdzi nie oznacza ze czesto dosteje mandaty.Policja jest bardzo przewidywalna bo susza w tych samych miejscach i w wiekszosci przypadkow widoczna z daleka

  14. Będziesz Miał Wypadek

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.8053zł 0.22%
    • GBP 4.9682zł 0.24%
    • EUR 4.2344zł -0.01%
    • CHF 3.941zł -0.03%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      Nowe iluminacje świąteczne na Rynku Wielkim w Zamościu (wideo)
      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Lublin na weekend 17-19 stycznia
      Magiczna Latarnia – startują zapisy dla klubu filmowego dla dzieci
      Masz pomysł na biznes? Przyjdź na spotkanie
      RCKiK Lublin – zaproszenie do udziału w terenowych akcjach poboru krwi
      Chełmskie Podziemia Kredowe – bezpłatne zwiedzanie unikalnej w skali Europy atrakcji turystycznej!
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.