Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Sieć sklepów Stokrotka testuje nową formułę sprzedaży. Mają być niższe ceny i inny asortyment

Pierwsze sklepy sieci Stokrotka, działające w nowej formule Optima, już rozpoczęły funkcjonowanie. Towary mają być oferowane w korzystniejszych cenach. Inny jest również wystrój wnętrz.

W Lublinie uruchomione zostały pierwsze dwa sklepy sieci Stokrotka działające w nowej formule Optima. Od tradycyjnych, dobrze już znanych od lat klientom wnętrz, różnią się wizualizacją, która zamiast koloru zielonego, jest w barwach niebieskich. Zachowane zostały jednak elementy charakterystyczne dla całej sieci. Powierzchnia sklepów jest zbliżona do supermarketów sieci Stokrotka, różni się jednak asortyment towarów na półkach. Inna jest także polityka cenowa. Towary mają być oferowane w korzystniejszych cenach.

Jak wyjaśniają przedstawiciele sieci, powodem wprowadzenia nowej formuły sklepu, są zmieniające się warunki rynkowe, lecz również oczekiwania klientów, presja cenowa, a także coraz szybszy tryb życia. Czynniki te są motywacją do szukania coraz to nowych rozwiązań. Konsumenci żyją w bardzo dynamicznym świecie, który wymaga od sieci handlowych elastyczności i otwartości na zmiany. W ten sposób Stokrotka chce również sprawdzić, jakie rozwiązania są najbardziej korzystne z punktu widzenia klientów i firmy.

– Stokrotka Optima to test nowej formuły prowadzenia sklepu. Cały czas uważnie obserwujemy to, co się dzieje na rynku oraz szukamy nowych rozwiązań, które będą stanowiły kolejny krok w rozwoju naszej firmy – mówi Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Członek Zarządu Stokrotka.

Pierwsze prace nad nową formułą rozpoczęły się na początku roku. Jak na razie Stokrotka Optima funkcjonuje tylko w Lublinie. Wszystko dlatego, że w tym mieście znajduje się centrala Stokrotki z całym zapleczem kompetencyjnym oraz bazą logistyczną.

(fot. nadesłane)

28 komentarzy

  1. najpierw niech meneli spod tej z Kunickiego pogonią

  2. Stokrotka Optima,Litwa pozbywa się pewnie towaru ze swoich magazynów.,,Optima” to ich marka własna,sam syf….

  3. Syf i niedobór towarów na ul. D. M. M. Podstawowych towarów często brak i tłumaczenie, że mało zamówione. Ten sklep przypomina mi czasem supersam prl.

  4. Nasza istnieje od 1991 i żadnej zmiany. Stare lodówki pasująca się ciągle winda na której temat ostatnio głupia dyskusja była że mają ją reanimować dopóki się da a w pomieszczeniu socjalnym-kuchni DYPLOM DZIĘKI WAM MOŻEMY ŚWIĘTOWAĆ 25 LAT ISTNIENIA NA POLSKIM RYNKU”AARUNAS Z. DYREKTOR I PREZES Zarządu.Gdy patrzę na to zastanawiam się czy ten pan wie w jakim stanie technicznym nawet w wynajmowanych budynkach jest przynajmniej nasz sklep w Kołobrzegu i czy coś by z tym zrobił widząc to własnymi oczmi

  5. Już dawno nie odwiedzam tego sklepu. To co wyprawiaja z cenami w porównaniu nawet do osiedlowego małego sklepu to jest kpina z klienta. Zauważyli że spadła sprzedaż to kolory sobie zmienili. Dno i wodorosty… Serdecznie nie polecam

  6. A pod sklepem czeka płatny parking dla zapominalskich nawet bardzo drogi.

  7. kupować mięso i wędliny w Stoksie, to prosić się o samobójstwo !!!
    stare, zmurszałe, śmierdzące i obrzydliwie wyglądające.

  8. Jeżeli chodzi o jakość produktów, to czasy świetności Stokrotka ma już dawno za sobą.

  9. nic się nie zmieniło poza szyldem i ciuchami pracowników. dali kilka baloników i zadowoleni. a ceny dalej wysokie jak były i towary te same.

Z kraju