Międzynarodowy transport drogowy jest polską branżą, która po 2004 roku odniosła największy sukces na unijnym rynku. Nasi przedsiębiorcy wykonują ponad 1/4 wszystkich transgranicznych przewozów w Europie, zajmując bezapelacyjne pierwsze miejsce wśród wszystkich europejskich przewoźników. Pozycja lidera stała się solą w oku zachodnich polityków mających wpływ na kierunek unijnej polityki.
Brawo UE
Prywaciarze trzeba płacić ludziom! Takie ich biadolenie jest zawsze a potem okazuje się że jednak dają radę. Gnoje cwaniaki zatrudniają u nas Ukraińców bo taniej.
Tiry pod płoty
no w końcu zaczną dziad transy doceniać prace kierowcy ? teraz płaczą a od 2004 roku kierowcy dźwigali ich na własnych plecach siedząc w budzie tygodniami lub co cwańszy dziad trans rozliczał kierowcę z kilometrów tiry pod płot a kierowcy do Niemca pracy dużo a i pieniądz dobry
Kajfasz
Polska branża transportowa jest rakiem na ciele Europy, który trzeba jak najszybciej wyciąć.
Mpk Lublin
Otóż to.
,boKrzycho.paP
Dyrdymalko 112 odczep się ode mnie
e-Milka
i to jest informacja godna tej strony – będzie mniej zagrożeń na drogach
Hshshs
To nagle istnieje coś takiego jak narodowość ? A co jak kierowca czuje się Niemcem mimo polskiego paszportu ? Może robić kabotaz czy nie ?
pawel
Może dzięki temu skończy się zaniżanie stawek przez dziadtransów…
Lubliniak
Zapamiętajcie pożyteczni idioci głosujący za UE. Ten twór nie po to powstał by utrwalać demokrację w krajach demoludów czy by sprawić by dobrze się żyło mieszkańcom tych krajów ale po to by mieszkańcom zachodniej Europy żyło się jeszcze lepiej. Mamy być dla nich kolonią z tania siła roboacza ale tylko w Polsce.
Brawo UE
Prywaciarze trzeba płacić ludziom! Takie ich biadolenie jest zawsze a potem okazuje się że jednak dają radę. Gnoje cwaniaki zatrudniają u nas Ukraińców bo taniej.
no w końcu zaczną dziad transy doceniać prace kierowcy ? teraz płaczą a od 2004 roku kierowcy dźwigali ich na własnych plecach siedząc w budzie tygodniami lub co cwańszy dziad trans rozliczał kierowcę z kilometrów tiry pod płot a kierowcy do Niemca pracy dużo a i pieniądz dobry
Polska branża transportowa jest rakiem na ciele Europy, który trzeba jak najszybciej wyciąć.
Otóż to.
Dyrdymalko 112 odczep się ode mnie
i to jest informacja godna tej strony – będzie mniej zagrożeń na drogach
To nagle istnieje coś takiego jak narodowość ? A co jak kierowca czuje się Niemcem mimo polskiego paszportu ? Może robić kabotaz czy nie ?
Może dzięki temu skończy się zaniżanie stawek przez dziadtransów…
Zapamiętajcie pożyteczni idioci głosujący za UE. Ten twór nie po to powstał by utrwalać demokrację w krajach demoludów czy by sprawić by dobrze się żyło mieszkańcom tych krajów ale po to by mieszkańcom zachodniej Europy żyło się jeszcze lepiej. Mamy być dla nich kolonią z tania siła roboacza ale tylko w Polsce.