Od piątku ograniczenie tonażu i prędkości na mostach na ul. Mełgiewskiej
13:11 03-12-2015
Ograniczenia tonażowe i prędkości wprowadzone zostaną ze względu na zły stan techniczny mostów i stanowią wypełnienie zaleceń zawartych w raporcie z przeglądu technicznego obiektu.
Pojazdy o rzeczywistej masie całkowitej przekraczającej 20 ton:
a) jadące od ronda im. por. Henryka Cybulskiego muszą kierować się ul. Grafa, al. Tysiąclecia, al. Witosa i w zależności od planowanej dalszej trasy nawrócić na rondzie im. Eugeniusza Kasprzaka (jadący w kierunku al. Solidarności) lub w rejon ul. Krochmalnej pojechać ul. Krańcową, ul. Kunickiego, ul. Nowy Świat, ul. Wrotkowską.
b) jadące od ronda im. Romana Dmowskiego (tzw. rondo pod Zamkiem) nie będą mogły wjechać na estakadę, więc aby dojechać do ul. Mełgiewskiej powinny kierować się al. Tysiąclecia, al. Witosa, nawrócić na rondzie im. Eugeniusza Kasprzaka i al. Witosa, al. Tysiąclecia, łącznikiem do ul. Grafa, ul. Grafa do ronda im. por. Henryka Cybulskiego.
c) jadące od al. Andersa zostaną skierowane w prawo w stronę al. Tysiąclecia. Na rondzie im. Romana Dmowskiego muszą zawrócić i pojechać jak wyżej.
Samochody ciężarowe powinny w maksymalnym stopniu korzystać z obwodnicy miasta i w rejon ul. Mełgiewskiej docierać zjeżdżając na węźle Lublin-Zadębie.
2015-12-03 12:52:35
(fot. ilustr. pixabay.com)
Może czas wysiąść i zacząć pchać własne auto. Tak będzie ekonomiczne , bezpiecznie , ciszej , ekologicznie no może tylko ciężko.
Czyli nowe lubelskie naleśniki rozjeżdzą a radni nie uchwalili zakazu wjazdu tirów do miasta przecież jest obwodnica ale płatna
jeszcze prosze postawic zakaz 20t kolo makro na rondzie bedzie fajny cyrk
Może przy okazji zrobić remont nawierzchni na Andersa od mostu bo przez tiry teraz jedzie się jak po schodach do nieba.
Ograniczenia prędkości ustalają w Polsce rowerzyści…
Szkoda tylko że brakuje znaków informacyjnych trochę wcześniej niż przed samym mostem tak jak to jest na Unii Lubelskiej pogratulować zarządcom „ot wstał dzisiaj i postawił sobie jeden znak” i będzie bezpieczniej gratulacje
Cholera, mosty sie nie psuja w rok, ich zly stan byl do przewidzenia dawno temu. Mozna wyslac na obwodnice tiry ktore maja przelot przez lublin, ale co z tymi ktore maja zaladunek/wyladunek na miescie? Beda kluczyc, objezdzac, jezdzic tam gdzie ograniczen nie ma- do nastepnego zakazu na kolejnym moscie/wiadukcie/estakadzie… No ale zajefajny stadion i wypasniety basen mamy, wiec na pocieszenie kierowcy ciezkich wozow moga sie wspaniale zrelaksowac…:p
ot właśnie taka jest logika prezydenta żuka i jego wspaniałej doradczyni Irki z ekonomicznego, lepiej wybudować potrzebne jak psu piąta noga Centrum Spotkania Kultur co by jakiś pseudoartysta o wykolejonej seksualności nie powiedział ze jesteśmy zacofani…. Ta władza jest całkowicie pozbawiona rozeznania o prawdziwych potrzebach tego miasta – nie potrzebujemy stadionów, basenów, CSK i innych tego typu pseudokulturalnych dobrodziejstw, potrzebujemy przede wszystkim przejezdnych ulic, likwidacji wąskich gardeł, a nie idiotyzmów w stylu zbędnych do niczego niepotrzebnych bus-pasów na Czubach tylko dlatego żeby wykorzystać unijną kasę – nieważne czy z pożytkiem czy tylko dla zasady…
Jeszcze niech zrobia np.jak w Warszawie 16 t i ok,kazdy ma w du… duze auta i kierowcow
Niech wsiądzie do kabiny i sobie pośmiga jeden dzień po Lublinie i Warszawie w godzinach zakaźnych to mu się ku.. odechce stawiania znaków. Znak to tania forma poprawy wizerunku ponieważ nośność jest dużo większa takiego mostu, a ciężarówka waży jedynie 40T
a to niech Kierowcy TIRów podziękują POwcom i Wspólnym i idą do AQUA, albo na ARENĘ, bo tam poszła kasa zamiast na mosty