Od jutra zaczną obowiązywać nowe przepisy na polskich drogach, które mają ułatwić i skrócić czas dojazdu służbom ratującym ofiary wypadków komunikacyjnych, a także poprawić płynność ruchu pojazdów w miejscach, gdzie tworzą się zatory.
Jesli c hodzi o jazde na sowak juz widze radoche cwaniakow na trasie lubatrow-lublin, w ciecierzynie. Dziady wciskaja sie z lewzego bez czekania a normalni ludzie na prawym czekaja
takie trudne do zrozumienia?
@Xx a teraz nie będzie „wciskania”.
Lewy, prawy, lewy, prawy…
Ciężko zrozumieć?
Jak zapłacisz mandat i z twojego OC będzie pokrycie szkody to zrozumiesz 🙂
Giero
Tylko ze nowy przepis wraz nie daje pierwszenstwa art 3 w razie kolizji i tak winien jest zmieniający pas
Marianescu
Przepustowość kolosalnie się zwiększy gdy:
1. Nie będziemy wjeżdżać na skrzyżowanie gdy za nim nie ma miejsca aby z niego zjechać.
2. Nie będziemy wjeżdżać na późnym żółtym vel wczesnym czerwonym, tym samym wstrzymując ruszenie pojazdów które mają już zielone.
3. Obserwujemy sygnalizator i z chwilą nadania sygnału zielonego wszyscy ruszamy jednocześnie, a nie z bezwładnością gumy z majtek. W tym celu należy pozostawić nieco więcej miejsca pomiędzy pojazdami – tak aby widzieć opony poprzedzającego auta.
Czuwaj.
Giero
Niekompletny artykuł wprowadzanie ludzi w błąd proszę o uzupełnienie o art3 krd
jaskółka
niech robią jeszcze wyższe krawężniki to łatwiej będzie można korytarz życia utworzyć
przepis dla cwaniaków
Jesli c hodzi o jazde na sowak juz widze radoche cwaniakow na trasie lubatrow-lublin, w ciecierzynie. Dziady wciskaja sie z lewzego bez czekania a normalni ludzie na prawym czekaja
@Xx a teraz nie będzie „wciskania”.
Lewy, prawy, lewy, prawy…
Ciężko zrozumieć?
Jak zapłacisz mandat i z twojego OC będzie pokrycie szkody to zrozumiesz 🙂
Tylko ze nowy przepis wraz nie daje pierwszenstwa art 3 w razie kolizji i tak winien jest zmieniający pas
Przepustowość kolosalnie się zwiększy gdy:
1. Nie będziemy wjeżdżać na skrzyżowanie gdy za nim nie ma miejsca aby z niego zjechać.
2. Nie będziemy wjeżdżać na późnym żółtym vel wczesnym czerwonym, tym samym wstrzymując ruszenie pojazdów które mają już zielone.
3. Obserwujemy sygnalizator i z chwilą nadania sygnału zielonego wszyscy ruszamy jednocześnie, a nie z bezwładnością gumy z majtek. W tym celu należy pozostawić nieco więcej miejsca pomiędzy pojazdami – tak aby widzieć opony poprzedzającego auta.
Czuwaj.
Niekompletny artykuł wprowadzanie ludzi w błąd proszę o uzupełnienie o art3 krd
niech robią jeszcze wyższe krawężniki to łatwiej będzie można korytarz życia utworzyć