Z kontroli przeprowadzanych przez Inspekcję Transportu Drogowego wyłania się niepokojąca statystyka. Okazuje się, że na cztery skontrolowane pojazdy, trzy są przeciążone.
Wszystko Bendą woziły tiry zapłaćcie więcej to szybko zmienicie zdania konkurencja na rynku jest taka ze trzeba kombinować
rytik
Pomimo rażącego błędu w pisowni, przekaz merytoryczny prawidłowy. Gdy wzrosną koszty transportu odczujemy to na własnej skórze. Pozdrawiam Pablo 😉
tjaa
ile wazy iveco kontener z winda na pusto? 3t?
Taka Prawda
U nas prawo jest na prawdę chore. Popatrzcie na ilość ładunku po rozładunku towaru. Kilka skrzynek. Który właściciel jakiegokolwiek zakładu będzie kupował flotę pojazdów aby wozić po 200 kg ładunku?? Alternatywą jest tutaj zarejestrowanie pojazdu na dmc 3,5-7 t ale z tym już wiążą się większe koszta takie jak: min prawko kat C1, badanie lekarskie i psychotechniczne kierowcy, tachograf oraz świadectwo kwalifikacji do przewozu rzeczy (kosztuje kilka tysięcy).
Wszystko Bendą woziły tiry zapłaćcie więcej to szybko zmienicie zdania konkurencja na rynku jest taka ze trzeba kombinować
Pomimo rażącego błędu w pisowni, przekaz merytoryczny prawidłowy. Gdy wzrosną koszty transportu odczujemy to na własnej skórze. Pozdrawiam Pablo 😉
ile wazy iveco kontener z winda na pusto? 3t?
U nas prawo jest na prawdę chore. Popatrzcie na ilość ładunku po rozładunku towaru. Kilka skrzynek. Który właściciel jakiegokolwiek zakładu będzie kupował flotę pojazdów aby wozić po 200 kg ładunku?? Alternatywą jest tutaj zarejestrowanie pojazdu na dmc 3,5-7 t ale z tym już wiążą się większe koszta takie jak: min prawko kat C1, badanie lekarskie i psychotechniczne kierowcy, tachograf oraz świadectwo kwalifikacji do przewozu rzeczy (kosztuje kilka tysięcy).
To straszne!